EN BÜYÜK ASKER BIZIM ASKER(PASAMIZ GENCERIMIZ)


CARESIZ MECBUR BU VEDA
BIZI BIRAKIP GIDIYORSUN UZAKLARA
BU HASRETE DAYNIRIZ ELBET
ÜMIDIMIZ MURADINA ERECEK SABRET
VIZ GELIR DAGLAR DENIZLER YABAN ELLER
SEVMEYE ENGEL DEGIL MESAFELER
GECICI BU AYRILIK BIR RÜYA FARZET
SONUNDA ZAFER BIZIM OLACAK SABRET

407 Yanıt to “EN BÜYÜK ASKER BIZIM ASKER(PASAMIZ GENCERIMIZ)”

  1. cemre Says:

    Genç Diyor ki:
    10/12/2009 11:26

    alıntı:

    Türkiye’nin en çok şehit veren ve şehir merkezinde kurulmamış tek tugayıdır. şırnak ilinin gabar dağında bulunan akçay köyündedir. köyden daha büyüktür. Tek gidiş yolu Cizre’den Şırnak’a giderken yol üzerinde bulunan Kasrik köyündendir. 9km’lik bu yol mayınlıdır. ayrıca askerliğimi yaptığım yerdir.

  2. cemre Says:

    cemre Diyor ki:
    12/12/2009 4:45

    herkese iyi geceler gencer cok sükür rahat varmis diyarbakira, halasinin oglunda bu gece dinlenip yarin aksam 5 kadar herhangi bir saatte diyarbakir komutanligina teslim olacak ama orda ne kadar kalacagi belli degil yani topluyacaklar askerlik yapacak gencleri sonra konvoy halinda sirnaga götürecekler ama yinede tmm kesin degil sirnaga hangi gün ve ne sekil götürecekleri bu 1 haftada olabilir 1 günde olabilir belli degil,böyle yapmalarinin sebebi yolun güvenli olmamasindan dolayiymis , allah yardimcilari olsun hepsinin . herkese iyi geceler

  3. cemre Says:

    cemre Diyor ki:
    13/12/2009 20:28

    oh be sonundaaaaaaaaaaaaaaaa
    pasam aradi az önce cok sükür sirnaga varmislarrrrrrrr nasil sevindimmmmmmm dünden beri nefesimi zor aliyordum gece yatamadim ama simdi pasamin sesini duydum 😀 abla iyim dedi merak etmeyin herkese söyle iyim selam söyle dedi, 1 ay egitim alaacaklarmis sonra görevleri belli olcakmis ama büyük ihtimal yinede belli degil yazici olabilirmis, ama dün gecesi biraz iyi gecmemis hani gecen bir alinti atmisti siteye yani öyle gecmis 😦 ama cok sükür 1 gece kalmislar bugün yerlerine gitmis dedi simdiki yerim iyi merak etme icim az ferahladi sükür ins iyi gider hersey su lanet terör azmazda evlatlarimiz rahat bir askerlik süreci gecirir

  4. cemre Says:

    duduuuuuuuuuuuuuuuuuuu bu son olsunnnnnn asi zamaninda olsa tek tek yorumlari okur dun degilmi bak hic yorum okumadiign belli oysaki gencer ve ben siteye bilgi veriyoruz ama sen yorum okumadigin icin haberdar olamiyon haid derslerden malum diyelim ,birde gencere moralini hic bozma 😀 tl acmadi diye dua et o sana alinmasin gidecegini tahmin etmis olman lazimdi daha önceden tedbirli davranip araman lazimdi cocuk sinav sonrasi geldi anlatti burda ne zaman gidecegini yani her attigi adimdan haber verdi ama sen tabi yorum okumadigin icin hatta hatice ablada sana yorumlari tasidi istersen sen hic moral bozuklugu yasama bence cünkü borclu cikarsin:D gerci ben bunu bosuna yaziyorum cünkü bu yorumuda okumuyacagin belli 😀 hai canim öptüm seni bu arada arada gel özletme kendini .

  5. cemre Says:

    bu arada gencer sirnak akcay köyüne yakin tugay birliginde yapiyor askerligini yani tam yerine ulasmis durumda sadece 1 gece kalmis sükür o toplama kampinda ve ertesi günü kendi yerine ulasmis, ve orda artik 40 günmü daha azda olabilir daha cokta yani egitim alacaklar büyük ihtimal ( kesin degil) dagitima göndermeden orda yada oraya yakin yerde bir göreve baslatacaklar yani dağıtımada gönderip başka yerede gönderebilirler yani mesela aynı tugayda ama başka birlikte aynıda olabilir
    ama bu düşük ihtimal çünkü kısa dönemler çoğunlukla, ayrıca gideceği yerde yollar güvensiz çarşıda uzak olduğu için çarşı izni
    yok.

  6. cemre Says:

    bu arada hatice ablam ve emosumda gelmis ne güzel sabah sabah sohpete koyulmususnuz sizi kacirdim, duduyuda kacirdim onu neyse ben msn yakaliyacagim 🙂 yorumlari okuyunca birden eski yazilari tasidim o degilde asi zamaninda yorumlar tek tek okunuyordu simdi okunmuyor anlasilan 😀 ha birde kuzum su sifreni hatirlasan iyi olacak sevim ablan türkiyeye gidecek benimde yilbasinda 1haftaligina misafirim gelecek gerci her firsatta gelirim ama bence size bu ara is düsecek sen ve melise bizim yoklugumuzu aratmassiniz ins.

Yorumlar kapatıldı.

