Asi & Demir – Ben seninle

386 Yanıt to “Asi & Demir – Ben seninle”

  1. günes Says:

    evet meralimmm mecburen cikiyom sipor alatlarin üstüne terliyom biraz yoksa hemen kilo aliyom hele simdi hemen hava karariyor ve soguk yaa hep sicak seyler isti<om yiyeyimmm

    emelim ne rüyasi bacimm hayirdirrrr bende duymak isterdim ama napalim baska zaman insallahhh banada anlatirsin ben rüyalari dinlemeyi cook seviyom heleki sevim baciminnnnnn 🙂 🙂

  2. emel Says:

    tmm aylam anlatırım balım ne dememkkkkkkkkkk yok seviminkilere pek benzemiyo benimkiiiii:)

  3. cemre Says:

    evet aylam ya günler kisa ne kadarda dikkat etsek dedigin gibi kilolarla savas zamani hehehehehehe yemesen titriyon zaten kansizim hehehhehe

  4. sevim Says:

    aynen aylam,aksam erken karariyor.,tlv basinda insan yemek istiyo.ama zor tutuyom kendimi.tuitmaliyimda.yoksam yarim dünya olup cikacam heheheheheheh 🙂

  5. cemre Says:

    aylaaaaaaaa giii msn yaptirsana birilerineeeeeeeeeeeeee 😀

  6. cemre Says:

    hehehehe aynennnnnn sevim seninla hemfikirimmmmmmmmm

  7. sevim Says:

    heheheheheh aylam yerim seni :)benimkilere benzemiyor bacim :)hehehehehe yiyecem seni 🙂

  8. günes Says:

    alemsin giiiiiiii gözdem bebeyini uyutur gelir ben cocuklari sen gene adamimi uyutuyon bacimmmmm kimdi o biri da uyutupta geliyodu sevim senmiydin giiiiiii 🙂

    bilmiyorum sevimim yeni format atmak lazim galiba birseyler oluyor ama anlamadimmm mesela burdaki kilipleride göremiyorum bu hic basima gelmemisti dahaaa ve coook yavas calisiyor pc

  9. sevim Says:

    ay ne yapayim meralimm.bak sabah öglen öyle canim cekmez ama aksam olunca isten geliyom ya ay herseyi canim cekiyo.sinir oluyom 🙂

  10. günes Says:

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  11. emel Says:

    aylam senin pceyeee bişeyler olmuş bacıım format istiyo belliiiiiiiii

  12. günes Says:

    meralim birilerini gecen yakaladim yap dedim daha cok bozdu ogün bugün kilipte bakamiyom giiiii napayim ben o birilerinle acepppp 🙂

  13. emel Says:

    aynen bacım bendeeeeeee valla hep yemek istiyom hele talıya hiç daynamıyom gııııı oda çok kilo yapıyoıııı

  14. sevim Says:

    yok bacim o ben degilim :)esim kendiliginde gidip yatar :)ben anca kendimi atiyom zor yataga hehehehehheh 🙂

  15. cemre Says:

    ah canim ya aylam demek pc klipleride göstermiyor bende diyom ben ayla iicn tarkandan sayfa actim bacim niye bir tesekür etmedi 😀 ne yapalim sansina küs artik emel ve sevim iszler hani gecen actimya iste o 😀

  16. günes Says:

    hehehe pc mi sivazliyom tatli tatli dille konusuyom banamisin demiyooo artikin kizmaya basliyommmmm 🙂 🙂

  17. sevim Says:

    heheheheheeh canin ne istiyorsa onu yap aylam o birilerine :)acaba virüs girmis olabilirmi bacim.programlari etkilemistir.

  18. cemre Says:

    hoppppppppp hop lütfen gece gece su yemek lafini kapatalim benim mide yazilari gördükce zil calmaya baslyior 😀

  19. emel Says:

    kızlar ben çıkayyım yarın 24 kişi gelcek bana cuma duamız var az işim var onu halledeyim yataayım yarında çok yogun geçecek yoksa misafirlerin yanında uyurum yarın gece otururum inşallahhhhhhhh

  20. sevim Says:

    heheheheheheheheh 4 obur sitede bulusunca konuda yemeek oluyor tabi heheheheheheh :)evet lütfeen kapatalim :)yoksam beni gözler mutfaga kayiiyor 🙂

  21. günes Says:

    valla mi giiii tarkandanmi actinnnnnn canim yaaaaa
    ahhh meralim yaaaa bak gene dayanamadin bacin mutlu olsun diye haaaa danke meralim cok cook dankeeee

  22. sevim Says:

    oldu eemelim.seni cok öpyüom.allah kabul etsin.hayirli geceler tatli rüyalar bacim.bye

  23. günes Says:

    allah kabul etsin emelimmmm
    iyi geceler dilerimmmmmm yarinda allahim kolaylik versin bacimaaa seni kocaman öpüyorummmmmm

  24. günes Says:

    heeeee gi yarin bir güzel yemek yaparim bide sacini keserim bir format ugruna artik napalimmmm 🙂 🙂

  25. sevim Says:

    ay meralim cok güzel klipmis bacim.tarkani o kadar sevmesemde bunu begeendim.ellerin saglik bacim.en az 20.kez bakiyom acctigindan beri 🙂

  26. sevim Says:

    aylam saclar boyanacakkkk kesilecek
    zaman yok kuaföre.neden bana uzaksin böyle 🙂

  27. emel Says:

    bende siiz öptümmmmmm bacılarımmmmmmm görüşürüz byyyyyyyyyyy
    aylam görmedinmi kilipi çok güzel bacım ben çok beyendim 🙂

  28. günes Says:

    ayyyy kiskandiriyonuz beni ama yapmayin öyleeeeee
    tarkanda sevilmezmi giiiiiiiiiiii 🙂
    sevimimmm dimi giii keske yakinimda olsann bacimmm hehehe gerci ben boya isi yapmiyommmm 🙂 ama elimden geldigi kadar keserimmmm

  29. cemre Says:

    tmm emelim allah kabul etsin bacim seni cokkk öptümmmmmmmm aeo kib yarina borcun olsun byyyyyyyyyyyyyyyy

  30. günes Says:

    iyi iyi siz demek coook beyendinizzzzz napayim ben sizi simdiiiii heee

  31. günes Says:

    bari nerden buldunuz onu söyleyin ordan bakayimmmm yemim siziii

  32. cemre Says:

    ahh aylam benim kiyamam gi sana simdi tarkani duydunda kendini hedermi edecen yok yemek yok sac kes yok bacim yok saka yaptimmmmmm tarkan filan yokkkkk 😀 sen dedinya klipleri izliyemiyorum o seyden sey y<aptim heheheheheheh affet bacini heheheh

  33. günes Says:

    bak emel bacimi ugurladik diye unutmayin beni burda ben halen burdayimm 🙂 🙂

  34. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/12/18/hatice-ablama-armagan-olsun/#comment-140653
    de gelinnnn hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

  35. cemre Says:

    heheheheheheheheh aylammmmmm gi sen unutulacak hatunmusun yavrimmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  36. günes Says:

    hehehe biraz anlamistimmmm meralimmmm olsunn sen bacini güldürdün yaaaaaa

Bir Cevap Yazın

