HATICE ABLAMA ARMAGAN OLSUN

279 Yanıt to “HATICE ABLAMA ARMAGAN OLSUN”

  1. karşıyakalı Says:

    allah razı olsun emelim.
    muharremi karşıladık .haftaya cumartesi günü aşure günü.

    işte ne yapalım.dün elektrik süpürgesini açtım ortalığı süpürdüm.
    bu günde toz alayım.yer sileyim.kadınların işi bitmiyor canım.

  2. karşıyakalı Says:

    eee birtanem her şey karşılıklı.
    birbirinize iyi bakın.size sizden fayda var guzum.

  3. http://www.atv.com.tr/multimedya/video/videoizle/914EB400-4C31-4C97-9E0A-2223517414E2

    izleeeee ablammmmmmmmmmmmmmmmmmm

    merallllllllllllllllllllllll bu sana…… 😀

  4. karşıyakalı Says:

    çünkü çoluk çocuk ,anne baba ,kardeş herkes evinde barkında.
    bir zaman sonra eşi insanın yol arkadaşı oluyor,
    kader arkadaşı oluyor,hayat arkadaşı oluyor.
    arada bir didişmedende olmuyor tabiki.

  5. evet ablacımm işler bitmiyoo hele ki kadınlarınn hiçç…sana da kolay gelsin ablamm..evet aşure de geldii..bayılırımmm.. 😀

  6. eett ablamm hakılısınn..ee didişmeler evliliğin tuzu biberi ablacımm…onlarsız olmuyoo..evet insanın can yoldaşıı…kıymet bilmek lazımm amam tabi karşılıklı ablamm….

  7. karşıyakalı Says:

    efsane izliyecekmişiz .bakalım asi efsanesine benziyecekmi.
    hem muratın,hemde tubanın dizileri atv de gösterecekler.
    tesadüfe bak.

  8. ablamm sen kesinn attığım linke bakıyonn…ayyy meralll delircekkk.. 😀

  9. karşıyakalı Says:

    eee tabiki karşılıklı emelim.
    emoşşşşş adam kahvaltı yapalım diyor.
    seni öpüyorum canım.hoşçakal birtanem. görüşmek üzere .
    bye bye.

  10. evet ablamm ikisinin de aynı kanalda….ocakğın 11 i gibib başlıcakmış dedi kardeşimmm..nurgülü bi programda izlemişş..ocak ayının ilk haftası ya da ikinci haftası demiş…
    eevtt bakalım ablamm nasıl bi efsane olacakk… asiyi tutmazz ama… bi görelimm…

  11. tamam ablacımm ben de çıkıyorum zatenn..bende kahvaltı hazırlıcamm…bende seni çok öpüyorum ablacımm..görüşmek üzeree…
    byy byyy

  12. canlaarrr kapılarr açıldıı…tekrar herkeze günaydınlarr….
    ablamla sabah sohbeti güzeldii..
    bende şmd gideyimm ve bende soframı kurayımm…
    herkezi çok öpüyorumm…sevgiyel güzeel kalınn…

    haa almanistanlılarr kar yağıyomuşş…eee kar topu oynamaya gelirim artık…sonrada sıcak bi çayy… 😀 iyi giderrr.. bizim bura da ayazz.. 😀 ee kışş olcak o kadar…

    ayy gene çenem düştüü ben giderrr… 😀

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😀

  13. ada Says:

    slmmm kusura bakmayın slm verip verip kayboluyorum hala hastayım zor duruyorum ayakta hatice abla sen oruç tutuyosun galiba Allah kabul etsin emel 2 abla sende temizlik yapıosun galiba kolay gelsin yeni dizinin fragmanını koymuşsun saolasın ben izlemem herhalde demirin başka birine baktını görmek… Neyse … Meral ablamla ustamda akşam sohbet etmişler meral abla senin belin nası oldu? Ustam sen nasılsın daha iyisin inş

  14. ada Says:

    ben çıkıyım artık bye bye

  15. cemre Says:

    hayirli güzel bir hafta sonu gecirme dilegiyleeeeeeeeeeeeee

  16. cemre Says:

    emosum cok tesekürler bacim ama durunya ben bir agliyayimmmmmmmmmmmmm hiiiiiiiihiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aglamak istiyorummmmmm kafami duvarlara vurmak istiyorummmmmmmmm 😦 yaaaaaa yani deniliyordu murat yildirim oynuyacak ama o ekranin icinde oldugunu görmek yani sözde efsaneee tüylerim diken diken oldu yaaaaaaaaaaaaaa banane ben demiri geri istiyorummmmmmmmmmmmmm 😦 ay birde tubanin fragmanini görünce ben kesin kalpten giderimmmmmmmmmmmmmmm uühühühühühühüühühhhhhüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  17. cemre Says:

    fatoscum sagol canim daha iyim belimden yana iyim ama ruh sagligimdan endiseliyim acaba evdeki tv kaldirip cöpemi atsammmmmm 😦

  18. cemre Says:

    neyse ben bir kendime gelieyim yine ugrarim simdilik by

  19. ela_nur Says:

    bacımmmmmmmmmmm geldim gel beraber ağlıyalım ben fragmanı görmedim ama görünce aynı seningibi olacağım kesin 😦

  20. ela_nur Says:

    ya ben yeni bir efsane değil eski efsanemizi geri istiyorum onların üzerine gelecek bir aşk hikayesine inanmıyorum ,çünkü muratuba birbirini tamamlıyordu sanki birbirleri için yaratılmış gibi başkasında o tadı bulmak mümkün değil,muratın yanında tuba olursa başka dizide o başka tabi

  21. ela_nur Says:

    sadece 1 dakikayla kaçırdımmı meralim seni ,offff ya zaten zamanım kısıtlı bende 3 gündür oruç tutuyorum Allah kabul ederse tutanlarında Allah kabul etsin

  22. ela_nur Says:

    dizinin adı henüz belli değil heralde zaten asi bitince muratın doğulu zengin bir ailenin çocuğu senaryosu yayılmıştı nette

  23. karşıyakalı Says:

    canlarım merhaba.
    fatoşum,meralim ve gözdecim gelmişler.
    hoşgelmişler .
    fatoşum geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.
    meralimmmm canımmmmm
    üzülme bak ben çok zengin olunca ( abla nasıl olacan diyeceksen
    yılbaşındaki büyük ikramiye bana çıkacak ) ben o zaman parayı bastıracam
    en güzel senaryoyu yazdıracam istersen içine toplanır
    hepimiz birer sayfa replik yazarız.
    sonra muratla tubaya açık çek vercem.

    sen yeter bıktım şu muratla tubadan diyene kadar oynasınlar dizide
    oldumu birtanem.sen üzülme ağlama.
    kıyamam ben sana…… 🙂

  24. karşıyakalı Says:

    tabiki nurgülü vede bereni hiç sevmiyorum.
    onlar muratın yanında asla durmıyacaklar.
    gerçi nurgülle beren bana birşede yapmadılar ama.
    işte içim sevmedi ne yapayım. 🙂

  25. karşıyakalı Says:

    gözdecim seninde oruçlarını ALLAH kabul etsin canım.
    nasılsın.bacımmmmmmmmmmm sen bu çocuğun resimlerini
    faceye koyma ……
    diyeceksinki niye abla…eeee birtanem çok güzel çok tatlı ya ….
    nazar değmesin diye söylüyorum.
    maşallah subhanallah……

  26. karşıyakalı Says:

    sevimmmmmm saat onbirbuçuk oldu.
    hani gündüz gelecektinki sohbet edelim…..
    şimdide ben kalkıp mutfağa girerim.yemek faslına girişirim.
    haaa oğluşiunla kar topun bitmedi herhalde.
    senide ozanımıda çok çok öpüyorum baciko. 🙂

  27. karşıyakalı Says:

    ben bir tane türkü koyayım buraya ondan sonra gideyim mutfağa.

  28. karşıyakalı Says:

Bir Yanıt Bırakın

