GENCER PASAM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN & HEDIYEN YIGIT EMIR PASA :D

480 Yanıt to “GENCER PASAM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN & HEDIYEN YIGIT EMIR PASA :D”

  1. emel Says:

    h.g. aylam sevimimle hayel kuruyozzzz meralimde bizi sakinleştiriytooooooooo
    bak ben hiç inanmazdım meralimi görceme kısmet oldu görüştük bacımmm

  2. cemre Says:

    muhahahahahahahhahahahahahahaha sevim valla seni yerim bacim bende cok onustum farkindaysan sabah beri ben kac kere gelip gittim yazdim ee ne olacak simdi 😀

  3. günes Says:

    h.b meralimmmm

  4. tekrar iyi geceler………
    güzel bayanlar güzelsitenin hos sohbetli bayanlari yeni gelenler nasilsiniz eskiler zaten iyiler dimi meralimmmmmmmm

  5. sevim Says:

    ay o kadar cok sevinirim emelim.düsündsene ikimiz istanbulda :)meralim heyecan yaptim.dur derin bir nefes alayim …………. simdide vereyim .puffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :)iyi geliyormus sagol heheheheheh :)aylamtekrar h.g.

  6. cemre Says:

    he yaaaaaa degilmiii emelimmmmmmmm ne güzel oldu bacim allah razi olsun iyiki geldin gelmeseydin nerden görüsecektim degilmi cok memnun oldum sevindiirkk oldum desem az kalir 😀

  7. günes Says:

    evet emelim taa nerden nereyeeee valla mucize bencee

    fatosum iyi uykular kuzuuuuuuum

  8. emel Says:

    adaşımıda görünce çok heycanladım valla dügünde bi baktım bi bayan bana dogru geliyo allah allah dedim kim acaba tanımıyom dügün sahibiyim ya h.g. dedim öptüm beni tanıdınmı dedi bende baktım dedi insan adaşını tanımazmı ay dedim nasıl sevindim valla bi görseydiniz beniiiiiiiiii

  9. cemre Says:

    birselim h.g bacim evet eskiler iyiler bacim 😀 bu arada sen facebook bir kontrol etsen bacim 😀

  10. sizin hayal gücünüzü yeyim ne güzel benim dibimde sevim bacim kralicem var göremiyom aglicam kafami nerelere vursam of of körolasi dünya ah

  11. sevim Says:

    muhahahahahaha bende seni yerim meralim:)evet aylam emelimle bulusma sahnemizi hayal ediyoruz.emeilim sen ve meralinki gercektende büyk tesadüftü.cünkü tatil yerinde bulustunuz.ay ne güzel bolcada zaman gecirdiniz beraber.süpriz diye ben buna derimiste :)sakin sevim sakin bacilarin heyecan yapiyor sana sen sakin ol agir olllll iri kemiklerini kontrol altinda tutttt heheheheheheh 🙂

  12. günes Says:

    h.b canlarimmmmm
    birselim sende tekrar h.g

  13. cemre Says:

    ayyy degilomi emelimmmmmm kesin cok güzel bir duygudur tarifi anlatilmaz

  14. sevim Says:

    birselim hosgelmissen.nasilsin bacim.karla aran nasil.sen nehire yakinmi oturuyon bacim.o zaman orasi daha soguktur benimyerimden.

  15. cemre Says:

    sakin bir yere kaybolmayin özelikle sen birselimm bekle sana süprizim var 😀

  16. emel Says:

    birselim h.g. bacım nasılşsın balımmmmm

  17. kontrol ettim yok bacim

  18. sevim Says:

    evet birselim.burnumun dibindesin ama göremiyoruz birbirimizi.ne yapalim saglik olsun.ama ben ü günü bir ümitle bekliyom bacim.sevim gel surda bulusalim demeni :)aninda orda olurum bacim.ama stres yapma olmuyorsada olmasin saglik olsun demi yani.

  19. günes Says:

    evet emelim valla birde bilmiyordun dimi geleceyini bide yüzünüde görmemistin ilk o gün gördün dimiiii giii bari cicek taktimi bacimm yakasinaa 😀

  20. sevim Says:

    ay meral ben simdi daha cok meraklandimmm.bacim gel su klibi koy bak uyku saatime burda 1 saat kaldi giiiiii :)yok catirdiyom simdiden 🙂

  21. hosbuldum ben iyiyim sogukile bogusuyorum

  22. günes Says:

    yazik gii bende sizinle üzülüyom keske bir yol olsada görüsebilsenizzz sevim bacim ozaman bizede birselimden anlatirrrr onuda hayalini kurabilirizzzz

  23. emel Says:

    ay evet çok sogukmuş sizin oraları burdada çok kötü yagmur var bacım lodos vardı çok kötü durdu yagmur başladııııı

  24. sevim Says:

    he ya anlatsan emelim.meralle ilk karsilasmanizi.ama ayrintili ona göre assolistim heheheheh 🙂

  25. evet sevimcim saglik olsun ben herifimi bir gün ikna edersem yada bizleri bir kac sene daha böyle burda görürse ikna olur neyse ben sizleri dinlerken sizlerin bulusmasinlan bile mutlu oluyorum bacilarim sagliginiz yerinde olsun yeterki iyi olun gönüllerimiz bir olsun bana buda yeter.

  26. adamin ismi aklima gelmiyor bacim

  27. sevim Says:

    evet aylam.birselimde bizim bulusmamizi anlatirdi sizlere.bende sizlere birselimi.ne yapalim bacim yapamiyor.saygi duymak lazim.

  28. emel Says:

    valla sevimim meralimle telde konuşuyoz şuraya gelin işte bu abartam filan geldik arbadan indim baktım camda biri var bize bakıyo hemen kapıya indiiiii meralim gördüm ya sanki kırk yıldır tanıyomuşum gibi geldi ama heycan vardı tabikideeeeeeeeee bi sarıldık birbirimize ama ben çok sarılamadım bacım tavuk gibi kızarmış canı yanıyo diye sıkamadım o içimde kaldı hala:)

  29. emel Says:

    ya gerçekten çok güzel bi duygu bacım sende yaşadın bu sene aynı duyguyu gııııııııı sende haycanlandınmı bacımmmmmmm
    evet birselim saglık olsun canım gönüllerimiz bir olsun sen neler yapıyon bacım bayadır karşılaşamadık iyisiin demi bi yaramazlık yokkkkkkk

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: