asi & demir _ hasretimsin

Hazirliyan : Cemre

331 Yanıt to “asi & demir _ hasretimsin”

  1. sevim Says:

    heeeeeeeeeeeeeee seni görünce heyecan yaptim 😛

  2. cemre Says:

    he bacim geldi getirdim kulagindan tututmda öpüyorum bacim nasilsin bitirdinmi ütünü 😀

  3. sevim Says:

    de gel 5 tas oynayalim.ama bak pesin söylüyom sana cok cok iyiyim 🙂

  4. cemre Says:

    aman bacim dur heyecan yapma neler yaptin bacim bittimi hazirligin 😀

  5. sevim Says:

    ütümüüüüüüüüüüüüüüüü hahahahahahaahah :)ütü biteli yillar oldu bacim :)isede gidip geldim,canim ailemede baktim :)oglumla macta yaptim hehehehehe 🙂

  6. cemre Says:

    öylemi dabi iyi olursun ellerin iridirya kemik gibi alip süpürssün taslari bir calimla 😀

  7. sevim Says:

    hazirlik bitti bacim cok sükür.yarin bavula koymak kaldi sadece :)furkan gittimi bacim.

  8. sevim Says:

    hehehehe eeeeeeeeeeeeeeee oda benim avantajim :)ellerim :)sen neler yaptin bacim bugün.günün nasil gecti.

  9. cemre Says:

    iyi bacim bende furkanin valizini neyini hazirladim gece 4 bucuk civari evden cikacak nasipse gidecek ucagi sabah 6. 40 bende ugrasip duruyorum bacim

  10. cemre Says:

    yarindan sonrada burda 2 gün tatil var

  11. sevim Says:

    evet bacim.burdada yarin tek is günü.oklularda burda tatile girdi.aslinda hepsi degil.birkac okul yarin tatil digerleri öbürgünden itibaren.esime diyom buranin sistemine bak,ayni sehirde okullarin tatile girme tarihleri bile farkli.

  12. cemre Says:

    e bacim sen bitirdinmi hazirliklarini

  13. sevim Says:

    yolu acik olsun bacim.desene sabah erkencisiniz.allah kavustursun.eee sen simdiden özlem cekmeye baslamissindir.demi bacim.hüzünde vardir

  14. cemre Says:

    bizim burdada bugün girdi bacim okullar tatile yarinda tam emin degilim kaca kadar acik carsilar ama 2 gün tatil var

  15. sevim Says:

    bitirdim bacim bitirdim :)gerci sormustun ve bende cevaplamistim ama olsun :)bugün seni anlayisla karsiliyom :)sadece bavullara yerlestirmem kaldi bacim.öbür günde öglen benim ucak kalkiyor.hayirlisiyla gidip gelirim insallah

  16. cemre Says:

    bakalim bacim illaki özlerim ama 2-3 hafta yani gelicegini biliyorumya geri o yüzden su an icin iyiyim ama zaman gectikce özlerim.

  17. sevim Says:

    yarin tüm gün acik bacim.öbürgün yarim gün acik

  18. cemre Says:

    hehehehehehehehhehe öylemi oldu bacim ola bilir e hep sen yaslanmiyacan degilmi bende yaslaniyomm

  19. sevim Says:

    tabi bacim sayili gün cabuk gecer.simdi furkanda heyecanlidir.hem bak bilgisayar senin aksamlari kayitsiz sartsiz :)ama sadece 3 hafta 🙂

  20. cemre Says:

    hahahahahah evet bacim sormusum bu arada bilmem yorumlari okudunmu hatice sultan ve emos senden siir bekliyor birde nazlim bir ricasi var bacim klip istemis bundan sonraki sayfada o olsun acarsin degilmi bacim 😀

  21. sevim Says:

    hahahahahahahahahahahah sendemi yaslaniyon bacim :)ee tabi beni yanliz birakma yaslanirken :)aylam emelimmkesin samanyoluna bakiyordur.sen bakmiyonmu bacim.bende göz ucuyla bakiyom 🙂

  22. cemre Says:

    hehehehehehhe evet bacim pc benim ama bakalim misafirlerim bu hafta sonu gelecek 1 hafta onlar kalirsa sonrada dedemiz geliyorrr yani surda 5-6 gün keyif yaparim ama serkanida unutma benim basimda 1 degil 3 kisi var birde yusuf oda pc oldu basima 😀

  23. sevim Says:

    evet istemis.yayinlanan klipten bir tanesini.ama ben getirmeyecem bacim sen getir :)ben zaten yeterince nostalji yapiyom heheheheheh :)acarsam sayfa yeni klip bakacam 🙂

  24. cemre Says:

    heheh ben netten yada tekrarini denk gelip bakiyom sende göz ucundan bakma bacim tam gözle bak hehehehehehe

  25. sevim Says:

    yerim seni bacim hahahahahah :)desene 2 tene daha var pc basinda 🙂

  26. sevim Says:

    bakarim bacim bakrimmm.sayfa daha iyi ama demi.daha 300 olmamis galiba.

  27. cemre Says:

    nasil giiiiiiiiiiiiiiii hehehehehe tm bacim yani yeter diyorsun getirdigim nostaljiler

  28. cemre Says:

    yok bacim simdi degil yarinda olur

  29. cemre Says:

    bacim bir dkk geliyorum özür

  30. sevim Says:

    ben bir tane buldum bacim yeni.sayfa aciyom sen kapmadan heheheheheh :)sen isine bak bende sayfa acayim 🙂

Bir Cevap Yazın

