ELINE DÜSTÜM ELIMLE


146 Yanıt to “ELINE DÜSTÜM ELIMLE”

  1. günes Says:

    iyi aksamalar güzel sitemin güzel insanlariiiiiiiii
    bugün carsamba dimiiiiiiiiii 😀

  2. günes Says:

    ben kasabaya bakiyorummm gelen olursa bagirsin 🙂

    buarada yeni sayfamiz hayirli olsun canim sevimim ellerine saglikkk
    gider ayak bize bacim sayfa acmisssssss

  3. günes Says:

    ben kasabaya bakiyorum gelen olursa seslensinnn 🙂

    buarada yeni sayfamiz hayirli olsunnn canim sevimim gider ayak bize sayfa acmisss cok sagol canim bacimmm ellerine saglikkkk
    artik eyer birgün pc düzelirse bende kiliplere bakarimmm 🙂

  4. günes Says:

    http://www.atv.com.tr/multimedya/video/videoizle/1280CDA9-85DA-40B3-ADA3-C1810A378DD2

    bizim delikanlidan yeni fragman cikmissss buyrunnnn

  5. günes Says:

    dizinin adi

    ASK ve CEZA

    ilgincccccc

  6. günes Says:

    gelen yokmu canlarimmmm

  7. cemre Says:

    aylamm bekle bacim geliyorummmmm

  8. günes Says:

    tamam meralim bekliyommm acele etme

  9. cemre Says:

    aylammmm senin msn olmadimi bacimmmmmmmmmmmmmmmm

  10. günes Says:

    meralim hic sorma bacim cinlerim tepemdeeeeee o yüzden olmuyorrr halen ama bugün büyük kizlan anlastim onun pc sinden gircemm 😀

  11. günes Says:

    hehehehe bu arada h.g bacimin iciiiiii nasilsin iyimisinn furkani yolladinmi bugünnn

  12. cemre Says:

    aylam gi hani gecen senden aldi yapacakti bacimmmmm neyse sinirlenme bacim saglik olsun ama bir an önce yaptir bacim

  13. cemre Says:

    evet aylam gitti bu gece gönderdik bacim hata sabah siteye yazdim bacim sen o yazimi okuda bacim bir arastirma yap alman tv okuyunca anlarsin bacim

  14. günes Says:

    evet merail cok denedi ama olmadi biryerlere sorusturup yapacakkk
    nasil birsey biliyormusun belki sizinde basiniza gelmistir ilkten msn girmek istedin zaman adresini yaziyorsun yaa iste ben normal yaziyorum ve acilmasi icin bekliyorum ama acilmiyor yeni sayfa aciyor kendi ve diyor yeni yüklenmesi gerekiyor diyor ve adress veriyor bende o adresse tikliyorum ama benim pc ye yüklemiyor eskisinide acmiyorr babamiz diyor bizim pc nin gücü yetmiyor ondan olmuyor ama baska türlü güc verim yaicaz diyor bende sabirla bekliyorummm
    arada kizinkinden giriyorum ama kimse olmuyorr mesajlarima bakip cikiyorum bazen sizlerede mesaj yolluyorum aliyonuz muuu

  15. cemre Says:

    yok bacim mesaj almiyoruz mesaj filan gelmiyorrrrrrrrrrr

  16. günes Says:

    hmmm merak ettim hemen okuyorum meralimm hayirdir insallah bacim

  17. günes Says:

    hemen okuyorummm

  18. günes Says:

    aaaaa meralim canim yaa cok üzüldüm verilmis sadakalariniz varmis bacimmm inanilcak gibi deyil yani siz biraz önce ciksaymisiniz allahim düsünmek bilem istemiyorummm insallah can kayibi yokturrr

  19. cemre Says:

    ins aylam yani senin haberlerde yada gazetelerde dikkat et bacim varmi

  20. günes Says:

    diziden sonra bir arastirma yaparimmm

  21. cemre Says:

    tmm aylam sen simdi dizimi izliyonnnnnn

  22. cemre Says:

    aylammmmmmmmm gi ordamisinnnnnnnnnnnn

  23. cemre Says:

    neyse bacim sen bak dizne benimde ufak isim var gelirim ok aylam ama bu gece bir yere ayrilma istersen 😀 by

  24. günes Says:

    nedenmis o giiiiiiiiiii 😀

  25. günes Says:

    asyamin kirmizi sapkasini sevsinler yaaa bu kizada hersey yakisiyorrrr allahim nazardan korusunnn

  26. günes Says:

    yazim gene gitmedi burda bir fare var habire yutuyor 😀

  27. günes Says:

    meralim nerdesin giiiiiiii

  28. günes Says:

    sevimimmmm emeller sizler nerdesinizzzz
    hatice ablacigimmmmmmm hadi gelin bekliyorummm

  29. sevim Says:

    canlar nasilsiniz.ben gelecem.heheheheheeh neden güldün diyorsaniz hemen söylüyom :)gözdemle meralle msn de konustuktan sonra dedim meral üstümü degistirip birazda dinlenip gelecem :)ama halen ayni yerede üstünü degistirmeden oturuyorum :)nedemii heheheheheh zilan yakaldi beni ondan.sonrada annem.o yüzden ben esofmanlarimi giyip geliyom :)sarmamada bakamadim :(neyse kacmayin bir yere 🙂

  30. karşıyakalı Says:

    iyi gecelerrrrrrrrrrr.
    canlarımmm ben geldimmmmmmmm.

  31. karşıyakalı Says:

    sevimmmmmm
    seni uğurlamaya geldimmmmm.

  32. emel Says:

    slmmmmmmmm assolistiniz geldiiiiiiiiii geçmi kaldım gineeeeeeeeeeee:)

  33. sevim Says:

    yine geldim canlar.eeee nasilsiniz bakem.bakin cok kalamayacam burdasin degilmi 🙂

  34. sevim Says:

    aminin ablam emelim gelmisler.ay ablam canimsin.sagol.bak bende tam sirasinda baktim.nasilsin hatcem,emelim assolistim sen nasilsin 🙂

  35. sevim Says:

    ben iyiyim.hazirliklarimi bitirdim.sadece yegenimin siparisi kaldi.onuda yarin hemen hallederim.ama yorgunluktanda ölüyom valla :)YA BEN SIZI COK ÖZLEYECEM:

  36. cemre Says:

    oo herkes gelmis ne güzel h.g nasilsniz canalrimmmmmmmmm

  37. sevim Says:

    meralim seni görmeyince dedim bacim beni yanlizmi birakiyo :)NASILSIn bacimm

  38. emel Says:

    h.b. canım iyim sevimim çok yorgunum ama bacımı bi göreyim dedim giderse görüşelim bacımla diye geldim gıııııııııııııı

  39. cemre Says:

    iyim bacim sen nasilsin ne var ne yok ne güzel bugün millet gelmis geceden birde birselim olsa iyi olurduuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  40. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeee de yazin.beni yanliz birakiyorsunuz ama 😦

  41. emel Says:

    burdayız sevimi gidiyon diye biraz üzgünüz bacım ondan sesimiz çıkmıyoooooooo şaka bacım hayırlısıyla git gel allahım yolunu açık etsin balımmmmmmmmm

  42. sevim Says:

    bende iyiym bacim.evet birselde gelseydi iyi olurdu.benim komsum gel bak yarin ucuyorum türkiyeye 🙂

  43. sevim Says:

    emelim canim cok sagol bacim.allah razi olsun hepinizden.nasilsin emelim.yorgunsun.tabi misafirlerin vardi.

  44. günes Says:

    uyyy canlarimmm gelmisssss
    hebiniz h.g bidenelerimmmmmm 😀

  45. günes Says:

    valla abam bilem gelmisss 😀

Bir Cevap Yazın

