RUH IKIZIM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN _ [ANTIKAM ]

Hazirliyan : Cemre

424 Yanıt to “RUH IKIZIM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN _ [ANTIKAM ]”

  1. günes Says:

    abla bizde reklammmmm 😀

  2. karşıyakalı Says:

    aylacım bizde dizi bitti.
    hemde güzel bir yerde. bakalım ne olacak.

  3. günes Says:

    hehehe bizdede simdi bitti 😀
    h.g ablacigimmmm

  4. karşıyakalı Says:

    dur bende okuyayım senaryoyu.
    fırsat bulamamıştım.
    tabi sinan gelip pc yi almazsa elimden. 😀

  5. karşıyakalı Says:

    hoşbulduk canım.nasılsın.kızlar nasıllar.

  6. günes Says:

    sagol ablam kuzularim iyilerrrrrr yasemin picamalarini giyip yatti 😀

  7. karşıyakalı Says:

    meralimin misafiri gitmedi herhalde.
    funda msn de görünüyor ama selam verdim cevap vermedi.
    fındık kurdu iyidir inşallah.

  8. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  9. günes Says:

    aa aaaa yazimi yuttu ablaaaaaa
    sagol kuzularim iyi cok sükür yasemin picamalarini giyip yatti 😀

  10. cemre Says:

    misafirim yeni gittim geldim e nasilsniz canalrin iyimsiniz ne var ne yok 😀

  11. günes Says:

    hehehe bak iyi insan lafin üstüne gelirmis 😀
    h.g giiiiiiii misafirin gittimiiiii

  12. cemre Says:

    heheheh geldim geldim nefesi burda aldim kusura bakmayin acil cikmak zorunda kaldim ee siz neler yapiyorsunuz

  13. cemre Says:

    evet gitti aylammmmmmmmmmm 😀

  14. karşıyakalı Says:

    canlarım ben çıkıyorum.
    sinanın pc yi bırakırsa gelmeye çalışırım.
    aylam seni istemeyerek bırakıp gitmek zorunda kaldım. 😀
    canım seni ve gelenleri çok öptüm.hoşçakalın bye bye.

  15. cemre Says:

    hatunlar sayfaniz nasil yorumlar gut gidiyormu size yeni sayfa acayimmi 😀

  16. günes Says:

    ablaaaaa sen senaryoyu oku israrla tavsi ediyorum 😀
    cok güzel hisler ve duygular anlatiliyor yani dizi baslayinca daha bir farkla bakarizzzz 😀

  17. cemre Says:

    ablam cikiyormsun tüh kacirdim seni deseneeeeeeeeee

  18. günes Says:

    bende seni öpüyorum ablacim görüsürüz insallahhh

  19. günes Says:

    meralim ac giii valla yeni sayfa yani zahmet olmassa bacimmm

  20. cemre Says:

    tmm ablacim seni cok öpüyorummmmm tatli rüyalar allah rahatlik versin güzel ablam kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  21. cemre Says:

    tmm aylam ne zahmeti istedigin sayfa olsun bacim bekle geliyorummmmmm

  22. günes Says:

    meral giii abam seni öpüyorrrr 😀

  23. günes Says:

    ama yetisemediniz birbirinizeeeeeeee
    ben bilem doyamadim ablamaaaa

Yorumlar kapatıldı.

