asi & demir 56 bölüm klip

388 Yanıt to “asi & demir 56 bölüm klip”

  1. emel Says:

    bacımmmmm yanlış yazdım gııı şevvalllll 11 ocakkkkkk enesin 14 mayıss

  2. cemre Says:

    hehehehehehehehehe tmm bacimmmmmm analdim sevvalin dogum günüde az kalmsi desene oda cok beklemis az daha erken gelse yilbasi cocugu olacakmsi 😀

  3. emel Says:

    gülmeeeeeeeeeee bacımm gı kafam karıştı bugün gıne yogun geçtiiiiiiiii
    demi bacım kendime dikkat etmeliyim demi 🙂

  4. emel Says:

    heeee gı yeri rahat geldi geç kaldııııı hehehehe

  5. cemre Says:

    he bacim sen kendine cok dikkat et sen bize lazimsin hem yakin zamnda cezalr baslyior cezalri kaldirman icin güclü olmal azim degilmi 😀

  6. emel Says:

    aaaaaaaaaaaa ask olsun bacım valla bi ceza filan kaldırcak durumum yok düşer bayılırımmmm hem sen bana kıyamazsınnnnnnnnnn yaavvvvvvvvvvv demi bacım canımmmmmmmm 🙂

  7. emel Says:

    merallllllll sen neler yapıyosun gı geç yazıyosun msnede yoksunnnnnnnnn balımmmmm uyuyonmu yoksaaaaaaaa 🙂

  8. cemre Says:

    bak helee yagcilarda inecek var yaga bak yagaaaaaa sende adasin gibi dök üzerime yaglari heheheheheheheheheh

  9. cemre Says:

    emel gi nasil msn yokum bal gibide varimm bence senin msn sorun var bacimmmmmmm 😀

  10. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyy balım canım bacım askım hiç yag yaparmıyım ben yaaaaaaaaa bak hiç yag yapıyomuyumm 🙂 sen bacına kıyamazsın demi 🙂

  11. emel Says:

    allah allaah bende senin msnenedemi yokyok yoksaaaaaaaaaaaaa 🙂

  12. cemre Says:

    valla bilemem emelimm senden kiyma mi olur kusbasimi artik görecegizzz evet sana kiyamam ben en iyisimi seni et sote yapayim hehehehehehehe

  13. emel Says:

    meral yoksun yaaaaaaaaaaaa funda açık okdar msnede başkada kimse yok sen bi bak msnenennnnnnnn :)ı

  14. cemre Says:

    peki funda acik gözüküyormu bacim cünkü fund amsn hem sende bende gözükmüyon sen acikmisin peki

  15. emel Says:

    ammanın bacım kıyamaz dedim parça parça etti allahtan kıyamıyon yaniiiii kıysan ne oluki bilmmemem

  16. cemre Says:

    aaaaaaa emel gi sende bende yoksun cabuk giiii bana akrkadaslik gönder cabukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk acillllllllllllllllll

  17. cemre Says:

    emel alooo duydunmuuu bacimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  18. emel Says:

    bacım duydum dur ekleyim seni yenidennnnnnnnn

  19. emel Says:

    meral ekledim seni sizde bu bayan ekli diyo 🙂

  20. cemre Says:

    e size o bayan ekliyse nerde peki o bayan dur birde ben diyeyim 😀

  21. emel Says:

    bende öyle dedim bacım çokta küçük deyil ama niye kayıp dedimmmm bacına sor dedii 🙂

  22. cemre Says:

    emel gi o degilde ben adres eklemyi unutmusum bacim yaaa yarin serkana yaptirmma lazim nasil oluyorduki püffffffffffffff 😦

  23. emel Says:

    kişi ekleden gircen bacımmmmmmm

  24. cemre Says:

    emelim gi olmuyorrrr ayyyyyyyyy ne yapcaz bacim yaaaaaaaaaaaaaa 😦

  25. emel Says:

    meral sen funda gözüküyoımu şu andaaaaaaaaaaaa msnedeeee

  26. cemre Says:

    neyse bacim artik yarin bakariz ne yapalim

  27. cemre Says:

    evet funda ile konusuyommmmmmmm

  28. emel Says:

    sonunda bula bildik bacım birbirimiziiiiiiiiiiiii

  29. emel Says:

    meralim ben kaçıyom balım eşim ders çalıştırcak birazx beniiii malum bu ehliyet işini kıvırmama lazımmmmmm :)by öptümmmmmmm

  30. günaydınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    herkeze güzel bir gün diliyorr ve kapıları açıyorummmmm..
    emoşunuz geldiii.. 😀

  31. dün baya yorum olmuşşş..ben şmd kahvaltı hazırlına girişiyomm…sizin çayınız demlendii..kahvaltınız hazırlandıı..şmd eşimin kahvaltısını hazırlayımm… 😀 😀
    bugün hava meltem esintisi vat burda…kapı camı açıkk..biraz havalansınn…
    kahvaltıdan sonra gelirimm…biraz işlerimi halledeyimm…
    öpüyorum sizlerrii…
    by byyy

    bu arada bugün asi tam yerinde bitti.. 😦 😦 yapılırmı bu ulennnnnn 😀 😀

    hadi ben kaçtım şmd ilkk…saat işlerim bitince gelirimm…ama 2 saati bulurrr.. 😀

    emel2 kaçarrrrrrr 😀

  32. karşıyakalı Says:

    Günaydın.Hayırlı sabahlar.
    herkese güzel bir gün diliyorum.
    dün haberlerde izledinizmi.izmir kordonda deniz taşmış.
    sular kabarmış.lodos ve yağmur hem karşıyakayı ,
    hemde kordonu mahvetmiş.alt yapı eksik olunca sadece izmir değil,her yer hemen hemen aynısı oluyor. zavallı türkiyem.yazık vallaha.
    doğru dürüst şu ülkeyi yönetecek,eksiklerini giderecek bir adam gelmedi.

  33. karşıyakalı Says:

    evet bu sabah asi çok güzel bir yerde kaldı.
    pat diye kesiyorlar .

  34. karşıyakalı Says:

    canlarım benim uykum var ,gideyim biraz daha yatayım.
    bu arada bizim kızçelerin hiç birisi gelmiyor artık.
    bir nazlı ve gülnar arada bakıyorlar.
    müjgan yok.
    fatoş yok.
    duygu 1 yok.
    duygu 2 yok.
    funda hiç gelmiyor.
    kadriye hiç gelmiyor.
    meliste unuttu bizi artık.
    ilknur artık gelmiyor.
    neden bizi artık sevmiyorlarmı 😦

  35. karşıyakalı Says:

    ne yapalım canları sağ olsun.

  36. ada Says:

    slm özlemişim 😦 kesin kimse yoktur 😦 teldn griorum ay snunda oldu yaaa çok sevindirik oldum 😀 hatice abla nasısın?eniştemiz nasıl oldu , ustam uğramış o da gözde ablaya gdecekmiş iyi eğlenceler kahkaha seslerinizi burdan duyucam tamam mı 😀 meral abla yusuf yine mi hasta cok gecmiş olsun ablam ya, 2.emel abla gözün aydın annene kavuştun demek,ayla abla sen ve kızların nasılsınız? Gözde abla emir nasıl?sen nasılsın?1.emel abla sarmaya devam mı 😀 inş iyisindir,inş atladım yoktr yorumlara şöyle bi göz attım ama hepsini okumadım ha bu arada abimdn haber var mı? Hepinizi çok özledim

  37. ada Says:

    ablam kıyamam sana o nası söz 😦 ben hepinizi çok seviyorum , özür dilerim 😦 ama pc yasak telde grmiodu kç gndür 😦 çok öpüyorum seni bi daa hbr vericem söz 😦 neyse ben kaçar yine yazılı var 😕 Hepinizi çok öpüyorum ve de seviorum by

Bir Cevap Yazın

