asi & demir _ duymak istiyorum

360 Yanıt to “asi & demir _ duymak istiyorum”

  1. cemre Says:

    aylammm gi senin burda ne isin var sevimin yeni actigi sayfaya gelsene bacim aloooooooooooo

  2. cemre Says:

    alooooooooo aylammmmmmmm ses var bacimmmmmm

  3. günes Says:

    meralimmm geldimmmmm senin telini duydummmm
    kusura bakma giii banyodaydimmmmm 😀
    meralim yol göster giiiii nereye geleyimmmmm

  4. cemre Says:

    aylam gi sen sevimin actigi safaya giremiyormsun bacim

  5. günes Says:

    meralimmm ordamisinnnnnn

  6. cemre Says:

    sevimin yukardaki attigi linki tikladinmi bacim kirmizi yazi olani

  7. günes Says:

    giremiyorum neden acabaaaaaaa link yok bu sayfada var o acilmiyor
    hani normalde yukarda sagda kösede oluyor ya o yok ben kör oldum bacim göremiyorummm

  8. cemre Says:

    aylam bir dene bacim bakalim olacakmi

  9. günes Says:

    oldu meralim gel gecelim öbür tarafaaaaaaaa

Bir Cevap Yazın

