asi & demir _komsu kizi

557 Yanıt to “asi & demir _komsu kizi”

  1. emel Says:

    tmm meralim meyva yiyeyim bendeee söz dinlerim ben
    meralim sen sevime bak bacım onun güzzelik uyku saati geldi ya uyur kalır bi yerede 🙂

  2. cemre Says:

    hahahahahahha aylammmmmmmmmm ya süpersinnnnnnnnn sen sürmeden bahsediyonnnnnnnnnnn bendeki hac sürmesiydi bacimmm sanmam buna kalem cekmislerrrrrrrrrrrrrr benimde süs duruyor hic kulanmiyorum arada kulaniyorum ama agir geliyor gözlerime kasiyip duruyorumm 😀

  3. cemre Says:

    afiyettttt olsunnnnnnnn birselim tmm bakayim ne yapti sevimim o kesin klip ariyordur cünkü tik yokkkkk 😀

  4. günes Says:

    diyer taraftan sesler geliyo sanki ama tek bir resim var kilip yok dahaa hadi hayirlisiiiii 😀

  5. cemre Says:

    tmm bulmus geliyorrrrrrrrrrrrrrr

  6. emelim meyve daha cok aciktiurmiyormu seni ben yemekten sonra meyve yeyim hemen haz mediyor acikiyorum ac karnina da yedimmi hic doy mucakmisim gibi acikiyorum benim isim meyve ile cok zor

Bir Cevap Yazın

