adi oldu yanlizlik


410 Yanıt to “adi oldu yanlizlik”

  1. günes Says:

    hehehe türkiyeden sizin oralarda büyüyen inekden sagdirdim fundayla gencerin cetinle ucurtum bacimmm nasillllll

  2. cemre Says:

    tmm aylammmmmmm bende seni cokkkkkkkk öpüyorummmmmm kücük cadilarida cok öptümmmmmmm bacimmmmmm yarin görüsürük ins yarin gitmeden bir sayfa acarim gerekirse aeoooo bacimmmmmmm arv kibbbbbb byyyyyyyyyyyyy

  3. günes Says:

    by by by canikommmmmmm

  4. cemre Says:

    züpersinn aylammmmmmmm demek gencerin boyunun uzun olmasini sana borcluyuz bacim fundaninda 😀

  5. günes Says:

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  6. cemre Says:

    hadiiii kactim su annnnn tek gözüm kapanmis durumda yaziyorum digeride kapanmadannnnnnnn byyyyyyyyyy

  7. günes Says:

    byyyyyyyy birtanemmmm
    buarada yeni senenin rakorunu kirduikkkkkk 3.00 olmussss 😀

  8. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım,güzellerim,hayırlı sabahlar.
    herkese güzel bir pazar günü diliyorum.
    bu gün izmir kapalı.gece fırtına çıktı. yağmur geliyor herhalde.
    ama hava sıcak. canlarım bu gün biraz foça tarafına gidelim dedik.
    yarın görüşmek üzere hoşçakalın sevgiyle kalın.
    öpüldünüz bidenelerimmmmm……

  9. günaydınlarrrrrrrrrrrr
    herkeze hayırlı günler diliyorr ve sizleri kucaklıyorummm…
    bugünn bizim burda da gene rüzgarlı bi hava varr…ama güzelll ..
    sabah erkenden kalktımm camı pencereyi açtımm…
    anca gelebildimm…bugün babamlarr bana yemeğe geliceklerrr…sular da akmıyoo.. 😦 arıza varmışş bakem napcamm.. 😦 bi haber vereyim dedimm..
    akşamm gene güzell sohbetler olmuşş…en yakın zamanda bende aranızda olucam inşş..
    sevsoumunn pc gitmiş..olsun bacımm biz beklerizz…

    meralim sende bugün düğüncüsünn..sana iyi gezmeler ve iyi eğlencelerr…

    aylamm canımm akşamm 3 de meralimle kapıları kapamışsınızz…

    birselimm sağol bacımm..senin de başın sağolsunn..babanın ilaçı benimde çok hoşuma gitti bacımm..hemen kaydettim bendee lazım olur diyee..çok teşekkürlerr…allah razı olsunn..

    hatcemm ablammm annemm sende gezmelere gidiyon bugünn..sana da iyi gezmelerr canım ablamm..

    ve diğerlerii hepinizi çokkk öpüyorumm ve seviyorumm…

    görüşmek üzeree…aeo..kib…

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀

Yorumlar kapatıldı.

