asi & demir _ sen söyle hayat

428 Yanıt to “asi & demir _ sen söyle hayat”

  1. cemre Says:

    eeeeeeeee daha daha nasilsinizzzzz kimler var desem ses veren olurmu 😀

  2. ela_nur Says:

    ben geldim nasılsınızzzzzzzzz ne var ne yok benim günüm çok yoğun geçti misafirdi yiğitle ilgilenmektgi derken bütün gün geçti gitti oğluşumunda benimde keyfimiz yerinde hepiniz için hergün kokluyorum şuan kimseler yok sanırım sonra görüşürüz canlarım öpüldünüz

  3. iyi aksamlar güzel sitem malesef kimsecikler yok ugruya bilirsem ugrarim sonra öptümmmmmmmmm

  4. cemre Says:

    slmmmmmmmm canlarimmmmm su an sevimle konusuyorum bitince size dönecemmmm

  5. cemre Says:

    slmmmm tekrar gözdem ve birselim gelmis daha gelen olmamis. sevim bacimin hepnize kucak kucak selami var hepiinizi öpüyor bacimiz ins en kisa zamanda gelecek efsane yakinda geri dönüyor 😀

  6. cemre Says:

    eeeeeeee bu gece kimse yokmuuuuuuu ben yalnizmi kaldim simdi 😦

  7. cemre Says:

    neyse kimsecikler gelmiyecek galiba bende yatayim uykum geldi herkese iyi geceler aeo byyyyyyyyy

  8. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar.
    güzel bir gün diliyorum herkese.

  9. karşıyakalı Says:

    kapıları açtım.çayı demledim.
    karşıdaki fırından simitleride aldım. de hadi buyrun. 😀
    kahvaltı sofrası hazırladım saat 10 a kadar açık büfe kahvaltımız
    hazır, 10 dan sonra gelenler kahvaltıyı kaçırırlar.
    sonra yemek faslına geçecez arkadaşlar. 😀

  10. karşıyakalı Says:

    Sen gideli buralarda yeller esiyor
    Sen gideli bu gönlüm hasret çekiyor
    Sen gideli yüreğim yandı sönmüyor
    Eridim kül oldum haberin varmı?

    Sen gideli birgün yüzüm gülmedi
    Sen gideli kederim çilem bitmedi
    Sen gideli hasretin biran dinmedi
    Bir zalime kul oldum haberin varmı?

    Sen gideli bu dünya karanlık bana
    Sen gideli yaş…am………ak zehroldu bana
    Sen gideli mutluluk uzak BU CANA
    Acılarda tükendim haberin varmı ?

    Sen gideli yollar dikenli taş oldu
    Sen gideli hasret gözümde yaş oldu
    Sen gideli yediğim zehirli aş oldu
    Zehir oldu bu dünyam haberin varm…? //POYRAZ

  11. cemre Says:

    Hiç bir yorumu henüz okumadan doğrudan düşüncelerimi yazmak istedim.
    Az önce Aşk ve Ceza nın tekrar bölümünü izledim. Galiba biraz geç açmıştım. Çok bir şey kaybetmemişim. Dizi biter bitmez kendi sitesine girdim. Gördüm ki orada da insanlar Tuba ve Murat aşkını anmaktalar. Dizi beni etkilemedi. Murat Yıldırım özlediğim gibiydi. Gözler yine çok konuşacağa benzer.. Ama partner ilişkisi diye baktığımda Nurgül ile bizlere aktarabilecek bir duygu yoktu oynadıkları kısa anlarda..
    Hiç bir zaman Murat ve Tuba nın büyüsünü yakalayamayacağımızı defalarca dile getirdim. Onlar bir başka idi. Eşsizdi. Bu yüzden Aşk ve Ceza öylesine bir dizi. Murat izlenir, Nurgül gölgede kalır. Konu bildik konular. Müzikler aşina.. Yani Asi nin izlenirliğini tutturması Murat’a rağmen imkansız. Tuba olmadan..
    Ah ki ne ahh… Sizi öyle özledim ki.. Bir daha bir araya gelebilmenizi çok isterim.. Sizi izlerken – üstelik defalarca, aynı sahneleri bıkmadan- size duyduğum aşkı, sizde hissettiğim aşkı maalesef bir daha bulamayacağım.
    Sizin de başka hiç bir partnerde aynı büyüyü yakalayamayacağınız gibi..
    Nerdesiniz.. Tutkunuz nerde, gözleriniz nerde, elleriniz, sevginiz, uyumunuz, sıcaklığınız, birbirinizi sarhoş edercesine tutan o ten, göz, beden uyumunuz…
    Yazık çok yazık.. Hani derler ya bir insan bir insan için yaratılmıştır diye.. Ben sizi izlerken işte hep bunu hissettim. Siz birbirinizin olmalıymışsınız.. Kadere yanayım. ::cry:

  12. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnn herkeseeee hatice ablam günaydinn naslsn kahvaltiyi hazir etmissin ellerin kollarin dert görmesin sen zahmet etmeseydin ablam ben yaprdim omuzun agriyor , bu arada nasil oldu omuzun agrilarin hafifledimi. giriside yukardaki yazi ile yaptim resmi sitede okumustum hak verdim ve buraya tasidim evet cok dogru demis bu kardesimiz.

  13. cemre Says:

    iste bizlerde bakiyoruz ama sirf murat icin perfonmansini merak ettigimden yoksa ne konusu nede diger oyuncular öyle hosuma gitmedi özelikle konusu cok sacma geldi bana heleki muratin bu projeyi nasil kabul ettis pes yani. dizide yine diger dizilerde oldugu gibi kötü mesajlar verilmektedir gencler icin bence.

  14. günaydınlarrrrrrrrrrrrr
    herkeze kucak dolusu sevgi ve slmlarrrrrrrrrrrr…..
    meralimmm ablammmmm sizlere de günaydınlarrrrrrrrrrrr

  15. cemre Says:

    abla ordamisin attigin siirmi cok güzel bir siir ellerine saglik buraya tasidigin icin cok anlamla.

  16. karşıyakalı Says:

    Yaşar Bey, sabah saat 7.00’de

    *Casio**masa saatinin alarmıyla gözlerini açtı.

    *Puffy** yorganını kaldırdı.

    *Hugo Boss** pijamalarını çıkarıp

    *Adidas** terliklerini giydi.

    *WC** ‘ye uğradıktan sonra banyoya geçti.

    *Clear** şampuan ve

    *Protex** sabunuyla duşunu aldı.

    *Colgate** ile dişlerini fırçaladı.

    *BRAUN** ile saçlarını kuruttu.

    *Bill’s** gömleğini ve

    *Pierre Cardin** takımını giydi.

    *Lipton** çayını içti.

    *Sony** televizyonda medya özetlerini ve

    *flash** haberleri izledi. *

    *Citizen** kol saatine b aktı. Aile fertlerine

    *’BYE’** deyip

    *Hyundai** otomobiline bindi.

    *Blaupunkt** radyosunu açarak,

    *rock** müziği buld! u. Ağzına bir

    *Polo** şeker attı. Şehrin göbeğindeki

    *Mega Center** ‘daki ofisine varınca,

    *Toshiba** bilgisayarını çalıştırdı.

    *Microsoft Excel’e** girdi.

    *Ofisboy** ‘dan

    *Nescafe** ‘sini istedi. Saat 10.00’a doğru açlığını

    yatıştırmak için

    *Grissini **yedi. Öglen

    *Wimpy’s Fast Food** kafeteryaya gitti. Ayaküstü,

    *Coca Cola** ve **hamburgeri **mideye indirdi.

    *Camel** sigarasını yakıp

    *Star** gazetesini karıştırdı. Akşamüzeri iş çıkışı

    *Image Bar’** a uğrayıp

    *JB’** sini yudumladı, sonra köşedeki

    *Shopping Center** ‘a uğradı. Eşinin sipariş ettiği

    *Ariel** deterjan,

    *Ace** çamaşır suyu,

    *Palmolive** şampuan,

    *Gala** tuvalet kağıdı,

    *Sprite **gazoz ve

    *J! ohnson** kolonyayı alarak kasaya yanaştı.

    *Bonus** kartıyla ödemeyi yaptı.

    Hafta sonu eşi Münevver’le

    *Galleria** ‘ya giden Ahmet Bey,

    *Showroom** ‘ları dolaşıp

    *Kinetix** ayakkabı, *

    *Lee Cooper blue jean** satın aldı.

    Akşam evde bir gazetenin verdiği

    *TV Guide** ‘a göz atan Ahmet Bey, kanallar arasında

    *zapping** yaparak,

    *First Class** ,

    *Top Secret** ,

    *Paparazzi** gibi programlar izledi.. Aynı anda

    *Outdoor** dergisini karıştırdı.

    Uykusu gelen Ahmet Bey, televizyonu kapatıp yatak odasına geçerken,

    kendini mutlu hissetti.

    ** ‘Ne mutlu Türk’üm diyene!’** diye gerindi ve uyudu.

    *Hâlâ da uyuyor. Ne zaman uyanacağı da belli değil.

  17. cemre Says:

    vayyyyyyyy emosum sanada günaydin bacim gel otur kahvaltiya ablam sörf yapmatan daha beni görmedi ama dur simdi görmüs olmasi lazim her an bize döne bilir 😀

  18. meralimmm taşıdığınn yazıı çok hoşuma gitti..kim yazdıysa doğru yazmış bacımm…alışcaz artıkk…murat ve tuba bir araya gelmez bencee… 😦 😦 keşke bacımm tekrar bi projede berbaber oynasalr ama.. 😦
    neysee meralimm ablamm nassınız bakemm..evdekiler nasıllarr..ablammm kahvaltı hazırr ben hemen başlıyorumm…bugün midem biraz fena…pek bi şey yiyemedimm..ama simitlerr güzell kokuyoo..ben hemen başlıyomm…omuzun nasıl oldu ablamm..dr a gitmişsinn..sevindimm önemli bi şey yokmuşş..tekrar geçmiş olsun canım ablammm..

  19. cemre Says:

    neyse siz sohpete koyulun bende size yeni yaptigim kliple taze bir sayfa acayim e bu kahvaltiya sicak sicak bir klip gider degilmi geliyorum 😀

  20. evet meralimm ablamm erken başladı sörfe bu sabah.. 😀 ama görmüştür şmdd… 😀 ama taşıdığı şeyler çok güzell …sağolsunn…

  21. ablamm gelsee sohbet etcez de meralimm.. 😀 yok ortalardaa…sofrayı kurmuşşş bizleree..kendiii sörftee.. 😀
    tamam bacımm aç sen sayfamızı…

  22. karşıyakalı Says:

    HOŞGELDİNİZZZZ.
    canlarım benim.meralim ben geçen hafta yazmıştım.
    merak ettiğim ve muratı özlediğim için bakmıştım.
    diziye .bencede sırf muratı görmek için bakacaklardır murat severler.
    birde dizi başladı başlıyalı atv kaç kere yayınladı gördünüz değilmi.
    asinin şanssızlığı kanal d de yayınlanmasıydı.
    atv de insanların gözünün içine sokuyorlar dizileri beğendirmek için.
    bak yine sinirlendim.uyuz kanal d .artık sevmiyorum kanad yi.

  23. sevosummm canımm akşam meralim slmnı getirmişş..a.s canımmmm….çok ölzedikk senii..sensizz buralarrr sessizz…sen gelince biliyonn site salllanıyoo.. 😀 yani onu demek istedimm sessizz derrkenn.. 😀

  24. karşıyakalı Says:

    canlarım omuzum iyi içtiğim ilaç iyi geldi.ağrım kesildi.
    bir hafta daha dikkat edeyim.sonra geçer inşallah.
    emoşum ,meralim sizler nasılsınız.

  25. HOŞBULDUKKKK ablammmmm…
    evet ATV yayınladığı diziye sahip çıkan bi kanall…asi orda oynasaydıı böyle olmazdıı..ilk bölüm akşamı baksana haberlere bile konu olmuşş…nerde atv nerde kanal d…
    bak şmd bende sinirlendim ablamm… 😀 😀

  26. merall sayfa açmaya çalışıyo ablamm..
    beni sorarsan bende eşim de iyi..akşamm geç gelsdim eve…baktımm ama kimseler yoktuu..bende yattımm…sabah asiyi izledimm..sonra kek yaptımm 😀 işte bööylee..ama benim de midem fena bugünn..bilmiyom nedenn…

  27. karşıyakalı Says:

    meralim aç birtanem yeni bir sayfa .şöyle editörün elinden
    çıkmış sıcak sıcak.önce tadına biz bakalım. 😀

Bir Yanıt Bırakın

