asi & demir _ Gittim sanma

372 Yanıt to “asi & demir _ Gittim sanma”

  1. emel Says:

    neyse bende kaçar sabah asiyi kaçırcam yoksa ii gecelerrrrrrrrrr,

  2. emel Says:

    günaydın sabah gülleri şekerleriiiiiiiiiiiiiiiiiii

  3. zEhRa Says:

    slm

  4. günaydınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    herkeze güzel bir gün diliyorr ve kapıları açıyorummmm….
    bursadan kucak dolusu sevgilerrrrr….

  5. ee nassınız bakem canlarımm..beni sorarsanızz bende iyiyimm…dün pazar günü miskin miskin geçti benim için…akşamda 8.30 da uyumuşum tv karşısındaa.. 😀 gelemedimm.. 😀 kusurma bakmayınn… 😀

  6. bugün haftabaşıı..herkeze hayırlı günlerr diliyorumm..bol kazançlı sağlık sıhhat ve huzur olsunn inş…hayatınızda…

  7. meralimm bacım gelmişsin akşamm yorgun yorgunn..canım benimm umarım güzel geçmiştirr ve kardeşimize de moral olmuştur..gencerimle de konuşmuşsunn..paşam nete gelemicekmişş.. 😦 neyse sağlık olsun canımm…
    birselimm de gelmişş akşamm ..canım benimm umarım senin de her şey gönlünce olur güzel bacımm..
    hatcem ablamm omzun iyidir inşş..demişsin gençlerle içimiz açıldı diye.. 😀 sen zaten 18 liksinnn canım ablamm…seni de çokk öpüyorumm o pambuk yanklarındann…
    adaşım canımm her zaman ki gibi geç gelmişş.. 😀
    aylamm bi görünüp bi kaybolmuşş…yorumlarr herhalde gene pambihimin siztede gezintiye çıktı… 😀
    fatoşumm zehram da gelmişlerrr..sizleri de öpüyorum kzıçelerr.. 😀
    gözdemm canımm sende yorulmuşsun bacımm…bi yandan ev işleri bi yandan yiğidomm.. 😀 canımm yorma fazla kendinii…bak iyice dinlenn 1 şubata ne kaldı bacımm.. 😀 uzat ayaklarıınıı dinlen iyicee… 😀
    duduuu canımm iyi olmana çok sevindimm…bakk anneciğin ilaç gibi gelmiş sana ben demedim mii.. 😀
    şekerimm canımm senin de derslerr yoğunn umarımm denem sınavın iyi geçmiştir kuzumm…

    ve diğerleri umarım herkez iyidirrr…

  8. benimde cumartesi biraz canım sıkkındıı ama şmd herşey yolundaa…beni merak edenlerrr olmuşş..sakın merak etmeyin canlarımm…evde bi kaza atlattım sakarlığımdann.. 😦 ona üzüldümm…meralim sağolsunn moral verdii..bacısınaa.. 😀 fatomda o gecee iyi güldürdüü..biraz rahatladımm..şmd iyiyimm..kafaya takmıyorumm artıkk..yaniii verboooşşşşşşşş 😀 😀

  9. sevsoumm umarım bugün gelirrr…nasıl özledim bacımı anlşatamam…türkiyeden döndüü…ben hala bacımla görüşemedimm..ana kraliçemm nasıl özledim seni anlatamam….
    irir kemiğimmmmmmmm 😀 😀
    seni de çok öpüyorummmm….çabukk gellllll 😀 emoşunn ve herkezz 4 göz seni bekliyorr…. 😀
    yokluğun belli oluyoo canımm benimm… 😀

  10. ben de akşamm erken uyuyuncaa sabah da tebii 5.30 da kalktımm.. 😀 horozlar maaşalllah ötmeden ayaktaydımm.. 😀
    bugün burası çok soğukk.. 😦 üşüyorum gene.. 😦 ee malumm kışş.. 😦
    eşimi 6.30 da yola geçirdikten sonraa hem kahvaltımı yaptımm hem de asiyi izledimm…ve şmd burdayımm..evi toparladıktan sonra pazara çıkıcamm..ve öğleden sonra da günüm varr..günüm de baya uzakk.. 😦 eşimde yokk beni arabayla götürsünn.. 😦 en iyisi bende adaşım gibi ehliyet alayım barii.. 😀 gerçi bende nerde o cesarettt.. 😀 2 tane araba varr ama kullancak adam yokk.. 😀

  11. ayy bugün asii çok güzeldii…neri ve sühonun laff yarışıına koptumm resmen…bi yandan şpill marka tabak kavgasıı bi yandan düğün atışmasıı… 😀 olan defne ve kerime olduu.. 😀
    alininn oyunları da canımı sıktı ama.. 😦 yarınn da mkına gecesi var bakemm… 😀
    ayy nasıll unuturuzz bizz asimizz yavvvvv 😀 gene dellendimm bakkk.. 😀

  12. canlarımm dün siteye getidiğimm klibleri beyenmenize sevindimmm…ben bu aralarr o kadar çok asi video klibi izliyorum kii.. 😀 leylim leyi ilk defa görmüştimm..hemen taşımak istedim buraya…bu arada leylim ley i de çok severimm..
    siz isteyinn ben sizee getiririmm hep kliip…
    ee editörlerimiz gibi ben klip yapamıyorumm 😦 anca taşıyorumm..elimden gelen bu kadarr… 😀

  13. ee gelen giden yok daha…
    meralimm yorgunndurr…dinlensin bacımm…
    ee ablamda gelmedi daha.. 😦 hatcemmmmmmmmm ablammmmm özledimm yavvvv… 😀 kaç gündür dertleşemiyozz…senin tavsiyelerinn bana ilaç gib geliyoo..bi dee dünn getirdiğinn yazılarrr çok güzell ablacımm…allah razı olsunn…..

  14. neysee gelen giden yokk bende kahvaltıyı hazırladımm..çayı koydummm..gelen buyursun otursunnn … 😀
    bende işlerime bakemm..sofrayı artıkk birisi toplarr..ben gelebilirsem gelirim…
    herkezii çok öpüyorummmm…
    sağlıcakla kalınn…
    aeo..kib…

    byy byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrr 😀

  15. karşıyakalı Says:

    Günaydın güzel sitem,güzel arkadaşlarım.
    nasılsınız canlarım.bende iyiyim sağ olun.
    emoşum kağıları açmış.sağol tatlım.bende seni özledim.
    almanyayla konuşuyorumda bir inegölü yakalayamadım. 😀
    canlarım biz bu gün izmire inecez.halletmemiz gereken işler var.
    akşama doğru gelirim ancak.sizlere haber vereyim dedim.
    asayiş ber kemal. 😀 bir sıkıntı yok çok şükür.
    yeni bir haftaya daha başladık.
    akşamlar oluyor,sabahlar oluyor,bir bakıyorsunki yeni bir hafta daha gelmiş.
    zaman su gibi akıp gidiyor.
    rabbim sağlıklı ,mutlu ,huzurlu bol kazançlar hersin hepimize.
    sizleri seviyorum,şimdilik hoşçakalın.
    izmir karşıyakadan kucak dolusu selamlar . bye bye.
    sevimmmmmmmmmmmmmmm
    özledik artık gel gari.
    ne bulunmaz bir pc parçasıymış bu beeeee 😀

  16. karşıyakalı Says:

    aceleyle yazdım,emoşum kapıları açmış diyecektim.
    siz beni anladınız. 😀 lalın dilinden sahibi anlarmış. 😀

  17. günes Says:

    merhaba canlarimmm
    güzel sitemin güzel insanlarina güzel bir hafta diliyorumm 😀
    saglikli mutlu ve huzurlu olun insallah

    gece düstüm birdahada giremedimmm 😀

    öpüldünüzzzz
    görüsürüzzzzz

  18. emel Says:

    slm kimse yokmuuuuuuuuuuu

  19. emel Says:

    meralimmmmm müsait olunca beni araramıısn bacımmmmm
    6 30 dan 9 a kadar yokumm kurstayın onun hariçinde ne zaman müsait olursan ara bacımmmmmmm

  20. karşıyakalı Says:

    canlarım öbür sayfa beni istemiyor.
    bende buraya yazayım dedim.

  21. karşıyakalı Says:

    yaaaaa niye beni kabul etmiyor bu site .pc yi kapatıp açtım
    yinede olmuyor.

Bir Yanıt Bırakın

