asi & demir _ ben seni büyük sevdim

429 Yanıt to “asi & demir _ ben seni büyük sevdim”

  1. akşamm bi şey olmazsaa allahın izniylee burdayımmm…. 😀

    hadi ben gittimm… 😀

  2. sevim Says:

    hahahahahah meralim tmm sapurtmadan yerim :)emosum benim icnde dopink oldu bu sohbet.ise simdi firtina gibi gider firtina gibide geri dönerim :)aglama duvari heheheheheheh ay seni cok yiyecem meralim cokkkkk 🙂

  3. cemre Says:

    heheheheh ne yaptinnnnnn sevimm giiiiiiiiiii birak o kadarda faydamiz olsun giiiiiiiii bizi oylarini verdiler degilmi biz hala vaetlerimizi yerine getiremedik sözde yardimci karilar pardon hanimlar kömür odun bari SIKINTILARINI dinliyelim bacim hehehehehehehehhehehe

  4. cemre Says:

    hahahahahahha yee bacim yeeeeeeeee allah gözünü doyursunnnnn börekten doymadim simdi bana sira geldi tmm ye bacim senin icin boynum kildan ince 😀

  5. sevim Says:

    insallah emosum gelirsin.kayinvalidene cok gecmis olsun.ya hatcem gelemedi.hatcem zaman azaldi cikacam.aloooooooooooo karsiyaka 🙂

  6. cemre Says:

    toprak anam yaaaaaaaaa nereye kaybolduuuu sansa bak ne zamndan beri ilk defa bir araya geldik tl limon SIKTI neyse saglik olsun memlekettense olsun belkide haciannemdir konussun ablam.

  7. sevim Says:

    hahahahahahah valla sen simdi burda olsaydin seni yemistim.ya cok sekersin meralim yaaa :)demek yardimci karilar pardon :)bayanlar bulamadik barim bunu yapali diyon öylemi :)o zaman ben bir düsüneyim :)aksam kararimi aciklarim 🙂

  8. cemre Says:

    evet emosum bak unuttummmmm kayin validene cok gecmis olsun allah sifa versin. evet benimde daraldi zaman kahvalti hazirliyacagim birazdan uyanirlar 🙂

  9. cemre Says:

    sendeeeeeee cok tatlisin bacim hattaaaa seker paresinnnnnnn 😀 tm bacim düsün kararini bildir ama olumlu cevap olsun 😀

  10. sevim Says:

    toprak ana süper isim.hatcemede yakisirrr.toprak ana hatcemm de gellll.bak pahalilik var o kadar konusma haci annemede yazik :)bu arada haci anneminde ellerinden öperim.son 2 dk.

  11. cemre Says:

    sevimmmmm bu arada özledik baim senin sayfalarini bize bugün artik güzel bir sayfa acarsin bacimmmmmmm

  12. sevim Says:

    meralim neyse aksama görüsürüz bacim.sende git kahvalti hazilaa.hatcemiz artik geciukir.bende cikmaliyim.hazirlanayim.is saati geliyor odur.seni cok öptüm bacim.güzel vakit geciririrsin insallah bacim arkadaslarinla.cokta sefiyom seni.byee :)ha hatcem senide cok sefiyom cokta öptüm ama ben gitmeliym :)bye

  13. cemre Says:

    neyseeeeeeeee canlarimmmmm ben cikmaliyim icerden sesler geliyor dedemiz ve furkan kalkti ben kahvalti hazirliyayim sizi cok seviyor ve öpüyorummmm aksam bulusmak dilegiyle hoscakalin kendinize cok iyi bakinnnnnn hadiynnnnnnn kactim aeo byyyyyyyyyyy

  14. sevim Says:

    sayfmi tmm bacim.öglen isten gelince eger kayinvalidem gelmesse acarim.biliyom nostaljiyi özlediniz demi :)yanliz ben son acilan sayfalara bakayimda tekrar erken olmasin heheheheh :)hadi bacim bye

  15. karşıyakalı Says:

    canlarım ben geldim.kusura bakmayın.
    annemle konuştum.ruyasında beni görmüş.
    sen hastamısın diyor.
    kolumun ağrıdığını söylememiştim,üzülmesin diye.annemle konuştum emoşum gittinmi.güle güle birtanem görüşürüz sonra kolay gelsin sana.

  16. karşıyakalı Says:

    yorumum kaybolduuuuuuuuuuuuuu

  17. karşıyakalı Says:

    canlarım özür dilerim,geç kaldım.
    annemle konuştum.iki yorum yazdım kayboldu.

  18. karşıyakalı Says:

    benim yorumlarım çıkmıyor editörler yardımmmmm

  19. cemre Says:

    sevim resmiye bakkkkkkk hayat diye bir sarki var cok güzeldi ben dedim sonradan onu getirrim diye ama sen getir bacim hadi byyyyyyyy

  20. karşıyakalı Says:

    meralim sevimcim canlarım yorumlarım kaybolmuştu şimdi gelmişler.
    ikinizide çok çok öptüm.görüşmek üzere hoşçakalın.
    allah işlerimizi rast getirsin hepimizin.

  21. cemre Says:

    ablammmmmmmm ben kahvalti hazirlmaya basladim dedim kapatayim leptobu hislerim kapatmadan bir kontrol et dedi ve seni gördümmmmm denetime takilmis bende anlamdim sni onayladim bir daha dene ablam ins olurrrrr demekki hacianneminde icnde damlamsi öptüm pamuk ellerinden senide cok öptüm ablam ben kapatiyorum ins olur gider yorumlarin ben yine bir ara bakarim islerimi bitirince sen bir daha dene yaz ablam hadikactim byyyyyyyyy

  22. karşıyakalı Says:

    meralim yine çıkmıyor.sayfa çokmu yüklendi ondanmıdır .sağol birtanem öpüyorum aşkım seni.

  23. karşıyakalı Says:

    meralimmmmmm güle güle canım.çıkmıyor yorumlar ben göremiyorum.

  24. cemre Says:

    ablam bende anlamdimmm sonra denesek benim simdi acil cikmam lazim olurmu ablam ben gelirim sonra gelmeden sana cagri atarim bakariz olurmu ablam öptüm by

  25. karşıyakalı Says:

    Canlarım merhaba.

  26. İZMİR Says:

    CANLARIM MERHABA

  27. karşıyakalı Says:

    meralim siteye giremiyorum.belki yeni sayfa açılırsa girebilirim.

  28. cemre Says:

    ablam geldimmmm sevim kusura bakma bacim sayfayi acmam sart oldu ablami kurtarmaliyim abla sen bekle

Bir Cevap Yazın

