asi & demir & can hatice

192 Yanıt to “asi & demir & can hatice”

  1. sevim Says:

    sen neden kisa yaziyon bacim.sohbetinde süper yaniiii :)alooo uykunmu geldiiiii.anlasildi ben bir kolbasti oynanyayim heheheheh :)hoptek hoptek oynayalimm bir o yana bir bu yana ziplayalim 🙂

  2. günes Says:

    kimbilir nereye saklandiiiiiiiiiiiiii 😀

  3. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. günes Says:

    haaaa söyle yaaaaaaa bende bunu bekliyordum diyordum nezaman kolbastiyi cekecek bacikommmmmm 😀
    hade hop tek hop tek tut beni sevimim düsmeyeyimmm

  5. sevim Says:

    demi bu meralde nerde 🙂

  6. cemre Says:

    ne haber bacikolar nasilsniz öpüyorum sizleriiiiiiiiiii hani bu kadarmisniz nerde diger hane sahipleri 😀

  7. sevim Says:

    teyteyteyyyyy tililililililililiilililililiilillili kolbastidan ciktikkkkkkkkk halaya karistik ver elini aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  8. cemre Says:

    dimi ya bu meralde nerdeeeeeeeeeeeeee 😀

  9. günes Says:

    uyyyyyyy meralim h.g bacikommmm nirdesin sen yaaaa kac gündür bir sey kiramiyoz neydi o hani su kirilan sey 😀

  10. cemre Says:

    ben versem sevimmm nasil olur bacimmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  11. cemre Says:

    sohpetin beilinmi kiramiyoruz yoksa aylammmmmmmmm 😀

  12. günes Says:

    sevimim dur bi cok hizlisin bacikom birden halaya gectik elim ayam dolasti

  13. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy meralimizde gelmislerrrr.h.g bacim.nerelerdeydiniz bakemmmmm :)ama gelhem halay cekelim hemde sen anlat neler yaptin bugün diye tlilililiilililililililililililililiiiillililililill tey´teyteytetyetyteyteyteyteyteyteyyyyyyyyyyyyyy 🙂

  14. günes Says:

    aman bacikolarim iyi tutun elimi düsürmeyin baciniziiii 😀

  15. cemre Says:

    yorumum gitti gi sevim bacim sen getirsennn 😀

  16. sevim Says:

    ben oynamayayimda kim oynasin heheheheheh :)de haydi relax relax :)aylam ne o daha basinda sikayettttt :)hadi bir tur daha dönelimmmm cifte telliye gececemm tutmayin beniiiii 🙂

  17. cemre Says:

    haydeeeeeeeeeeeeeeee hoppaaaaaaaaaaaaaaa semamemeeeeee sammemeeeee buekeyyyyyyyy tilililililililililililililili

  18. günes Says:

    bacim ne güzelde halay cekiyor titititititititititit lililililililililililililiil nasil yapiyon gii ben yapamiyom kazaya ugrarim diye korkuyomm 😀

  19. sevim Says:

    valla meralimmm benimkide gitti getirmeye üsendim heheheheheh :)bosver anlasilan yorumlarimiz bizden SIKILMIS heheheheheh :)sen gel halaya devammmmmm 🙂

  20. emel Says:

    slm bacılarım öpüyorum siiziiiiiiiiiii nasılsnızzzzzzzzzz

  21. sevim Says:

    muhahahahahahah yerim seni aylammmmm :)hata yaparim diye korkuyom diyor birde :)sende yap bacim kimse tililililililililililillilililili arasina bakip incelemiyor hahahahahahah :)esmerim bicim bicim ölürem esmer icin :)cifte teliiiiiii hadi meralim aylam gerdan kirin biraz aksam sporu 🙂

  22. emel Says:

    benim elimide tutun bende çekeyimmmmmmmmmm halaya dayanamammmmmmmm

  23. cemre Says:

    ayol benim youmlara ne oluyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  24. sevim Says:

    emel gel gel assolisitim.kapidan iceri girerken cifte telli havasiyla gel bacim :)nasilsin sabah doktora gitmistin.nasil gecti terapi.hem bak boyun agrilarinada iyidir gel bacim gellllll.

  25. emel Says:

    ne oldu meralim yorumların intaharmı ediyo bacımmmmmm

  26. günes Says:

    emelim h.g bacikommmm
    biz costuk gel anacim sende katilll tut elimdenn

  27. sevim Says:

    meralim tamam gidip bakayim :)siz devam edin ben hemen geliyom.oturmak yok ona göre gözüm üzerinizde 🙂

  28. cemre Says:

    hanimlar 5 dakika tek istiyoyrum devam edin geliyorum 😀

  29. emel Says:

    geldim sevimim geldimmmmm gelmezmi sizle oynarımda iyleşmemmi gıııııııııııı

  30. günes Says:

    eyvah giii keske gitmeseydi sevimim birde kaybolur bacim naparizzz

  31. emel Says:

    aylam tutum bacım tutummmm bende çoştummmmm 🙂

  32. sevim Says:

    getirdim :)al yorumlarini meralcim :)aylam senide getirdim :)siz halay istiyorsunuz anlasildi :)semmame semmame bukey viy viy viyyyyyyyyy viy viy viyyyyyyy 🙂

  33. emel Says:

    halay da olur sen nedersen biz onu yaparız sevimim
    demi aylam biz söz dinleriizzzzzzzzzzzzzz

  34. sevim Says:

    tutun elimi SIKI :)ana gralice burdaaaa heheheheheh :)ah kaldi 1 saat :(en iyisimi ben daha cok oynayayim hehehehehe :)diyarbakir sen ola leyleye leyley leyelyley canim

  35. emel Says:

    nerye gittiniz gıııııııııııı yoksa yorumlarınızmı çıkmıyoooooooo

  36. emel Says:

    allahım ölcem şimdi güzelik uykusundanda hiç vaz geçmiyo kaldı 1 saat diyo yaaa:)

  37. sevim Says:

    sözde dinlerlermis bacilarim.bende sizi dinlerim ama demi :)cvp verirken cin iskencesini düsünerek cvp verin lütfen ehem ehem 🙂

  38. günes Says:

    bu hangi bir saat bahsediyor anlamiyom yaaa habire saat diyor 😀

  39. sevim Says:

    hahahahahahaha evet emelim bu güzelligimi ilerlemis yasima ragmen nasil muhafaza ettigimi biliyorsunuz :)tabikiii güzellik uykuma heheheheheh :)ay gel sevim gelllll in asagiya.anliyom seni 🙂 🙂 🙂 🙂

  40. emel Says:

    dinlersin sevimim dinlersinnnnnnnnnnnn 🙂
    aylam neden bahsediyo acaba 1 saat derkennnn ben iki şeyden şüpeleniyom biri uyku saati birini demem şimdi 🙂

  41. sevim Says:

    hahahahahah aylam nedense bugün saat takintisi basladi bende :)ya nurcum nereye gitti.cüsssssssssss demismiydi :)neyse daha yeni anlayisli olayim barim heheheheh :)yavas yavas tanistirayim kendimi 🙂 🙂

Bir Yanıt Bırakın

