SITENIN ANA GRALICESI DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ( sevimmm )

385 Yanıt to “SITENIN ANA GRALICESI DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ( sevimmm )”

  1. cemre Says:

    sen yaz bacim ben bekliyorummmmmm 😀

  2. karşıyakalı Says:

    günaydın

  3. meralimm iyidirr canımm karlı bir bursa sabahındann sana sesleniyorumm…
    geçmiş olsun canım…bende dün hep yattımm…pc yi açmaya halim yoktu vallaa…ama gene de şükürr..içimde ıhlamur ağacı çıkıcak nerdeyse.. 😀 ee sen nassın ..iyimisen evdekiler evi savaş alanına çevirmişlerr hee.. 😀 ayy ben ne iş ne güçç …eşim yatıyoo bende burnumun tıkanıklığından akşam uyudum uyumadımm.. 😦 sabah de erkenden kaktım kahvaltımı yaptımm..bi bakem dedimm..parmaklarım bile zor yazıyoo meralimm ..

  4. cemre Says:

    vayttttttttt ablamda gelmis günaydin ablacim öptüm senide nasilsin neler yapiyorsunnnn h.g

  5. ooooo ablam da geldiii…h.g ablacımm..nassın iyimisienn…
    ben gelmedimm dedimm şmd ne çok yorum olmuştur diye ama sevosumun sayfasııı pek sevilmişş.. 😀 açıncaa siteyii dedimmm fazla yorum olmammış diyee…

    inegöl de beklemede meralimmm… 😀

  6. karşıyakalı Says:

    meralimmmm nasıl oldun canım.
    ah bilirim o evi nasıl dağıttıklarını.
    bietanem gel ben sana bakayım.yatırayım ıhlamurlar,portakal
    suları içireyim iyi olursun en kısa zamanda.

  7. ee ne var ne yokk bi yaramazlık yok dimi…umarım herkez iyidir…ablamm kolun nasıl olduu…ağrın sızın varmı…
    beni merak edenler olduysaa ben iyiyim canlarımm..sadece biraz grip oldumm.. 😦 üzerinize afiyett.. 😀 aman siz iyi olun ve3 hasta olmayınn…

  8. cemre Says:

    inanarim bacim cok gecmis olsun evet ev savas alani hangi kösesini anlatayim sana 😀 yusufun dagittiklarimi esim grip diye ortaliktaki medilllerimi en sinir oldugum sey yoksa digerlerinin sergiledigi daginikligimi neyse allahim cansagligi versinde ins toplarim artik 😀

  9. karşıyakalı Says:

    emoşum sen nasıl oldun canım.sende gel.iki bacıyı yatırayım ikinizede bakayım.

  10. benim eşimde saabah yoldan geldii..turşu gibi yattıı..çok kar varmışş..zincir takarlarken otobüse baya üşümüşş…hemen yattıı..aman bi de o hasta olmasınn..abiye e çok geçmiş olsun bacımm…erkeğin hasta olması da bi zorr kii.. 😀 allah kolaylık versinn…

  11. cemre Says:

    ayyyyy canim ablammmmmmm ya keskee valla ne iyi olurdu dün zor bela kalktim cayi demledim millete kendim bir baardak limonlu zor ictim tekrar gittim yataga attim kendimi dahada cay getirenim olmadi 😦 bende kalkipta alicak halim yoktu öyle yatmisim hasta oldugumda annemi öyle ariyorumki 😦

  12. ahh ablamm valla ne iyi olurr anlatamam..birinin su vermesi bile o kadar iyi geliyo ki hastaykenn..allah razı olsun annemmm….gelmiş kadar oldumm sağolasınn…iyi diyeyim iyi olayım ablamm…allahıma şükürr..burnum çokk akıyoo…fırrrrrrrrrrr fırrrrrrrrrr siliyomm hep sevosumun dediği gibi..kutu mendill benle her yere geziyoo..mutfakk oturma odasıı… 😀

  13. cemre Says:

    evet bacimm kari yolladik türkiyeye 😀 karlarla selamimi gönderdim size disari ciktiginizda yüzünüze konan her bir kartanesinde size öptügümü farz edin 😀

  14. cemre Says:

    emosummmmmmmm keske benimde aksa akmiyor kafama beynime vuruyor sanki yüzümde agirlik var burnumda tikaniklik yastigimi yüksek yapipta yattim yoksa nefes alamiyorum. neyse gecer ins allahim baska aci vermesin.

  15. ayy meralimm aynen gerçi dün anneem gel ben sana bakarım dedii..oda gelemedii kızkardeşimin dün ve bugün açıköğretim sınavı varr..yeğene bakıyo diyee..bide ufaklığa bulaşmasın diye gitmedimm..gerçi gitmeye de hal mecall yokk..o ayrıı.. 😀

    BU ARADA CUMA GÜNÜ KARNELER ALINDII…UMARIMM HERKEZİN GÖNLÜNE GÖREDİR HERŞEY..SİTEMİZDE Kİ KIZÇELERİMİZ VE HERKEZİN YARI YIL TATİLİ HAYIRLI OLSUNN..ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞII VE İKBAL GÜZELLİĞİ VERSİNN..HER ŞEY GÖNÜLLLERİNCE OILSUNN…KARNELERİNDE KIRIK OLANLAR DA ÜZÜLMESİNN…2. DÖNEM VAR DAHA…

  16. EVETT MEALİMM YOLLADINIZ KARII.. :d AMA ÇOK GÜZELL..MUTFAĞIN PERDEYİ SIYIRDIMM..HEM ÇAYIMI İÇTİM SABAH HEM KARI İZLEDİMM… 😀
    evet burnun aksaa iyi gelirr…benim akıyoo da biraz rahatımm ama burnumm şiştii silmektenn.. 😀

  17. karşıyakalı Says:

    canlarımmmmmm birtanecik bacılarım.lütfen hasta olmayın.
    sizi çok seviyorum.kendinize iyi bakın.
    meralim eniştemede geçmiş olsun sanada geçmiş olsun.
    emoşum sanada geçmiş olsun.hepinize acil şifalar diliyorum.
    sonra yine bakarım.şimdilik hoşçakalın.ikinizide öpüyorum.byyy.

  18. cemre Says:

    ablam nereye gittin sitenin arka tarafina baktim dedim acaba denetimei takildin yine ordada yoksun 😀

  19. şu an hala yağıyoo karr.. 😀 b ende lahana gibi giyinik vaziyette.. 😀 akşam komşum geldi birazz..bizm terasta her sene kardan adam yaparızz..kar yağıncaa.. 😀 çocuklarr teyze yarın çıkıyozmu diyolar akşam bana.ç.dedimm ben bi iyi olayım da yaparız diyee.. 😀 ama şu ann hiç halim yokk sadece seyretmekle yetiniyomm…. 😀

  20. cemre Says:

    heheheheheh bende diyorum ablam nerde tmm ablam sen bak isine seni cok öptümmm sonra yine görüsürük acil isin cikti anlasilan 😀 evet emosum kizcelerimiz ldilar karnelerini is güzel bir karne aldilar kiriklarida olsa düzeltiler bozmasinlar morellerini 😀 hayirlisi olsun.

  21. meralimmm eşim uyundaıı bacımm ben bi bakemm..sonra gene gelirimm…
    senii ve ablamı çok öpüyorummm….
    şmdkk by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrr 😀

  22. cemre Says:

    tmm emosum bende seni öptüm zaten bende cikacaktim kahvalti hazirliyacaktim bende sizleri öptüm sonra görüsürük byyyyyyyyyy

  23. ada Says:

    selammmmmmmmmmmmmm

  24. bennnnn geldimm bdersandee ttailee girdii karnelerii aldıkk teşekkürr belgesii aldımm ben buu onbeş günde full çalışıcammmmmmmm burdaa yağmur yağıyoo havalar bozukkkkk benn geldim ama kimsee yokkkkkkk

  25. ablalarım noldunuzz hepp hastamıı oldunuzz geçmişş olsunnnnnnnnn

  26. cemre Says:

    cok tebrikler mügüm senin adina cok sevindim kuzum caliskan kardesim benim seninle gurur duyuyorum 😀 vede cok öpüyorum ins hep böyle daha fazla basarili olursun ve sana iyi tatiller diliyorum . ve bende haber verip cikiyorum misafirim gelecek hazirlik yapiyorum haber vereyim dedim misafirler gittikten sonra ugrarim simdilik byyyyyyy

  27. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsiniz.benimde misafirim vardi simdi gitti.eterafi toplamadan bir bakem dedim.sekerim müjü ablasi cok tebrikler.afferin kardesime.calis ablasi calis altin bilezigini koluna tak.iyisindir insallah.meralim benim misafir gitti seninki gelecek :)kolay gelsin bacim.baskada emosum sabah gelmis.hatcemde cirakta.neyse ben simdilik cikayim etrafi toplayip gelirim.bye

  28. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlar birtanelerim.

  29. karşıyakalı Says:

    ya demek bu gün hepimizin misafirleri vardı.
    benimde vardı.hemde habersiz geldiler. 😀 ben daha tabağı çanağı yerleştirmedim bile. misafir gelen evden bereket eksik olmaz.
    herkes rızkıyla kısmetiyle geliyor. buyursun gelsinler. 😀
    müjganım tebrik ediyorum.teşekkür almışsın. aferin kuzuma.
    inşallah hedeflediğin herşey gerçek olsun birtanem. 😀

  30. karşıyakalı Says:

    bende gideyim kimse yok .
    gelebilirsem sonra gelirim.herkesi öpüyorum.hoşçakalın. 😀

  31. ada Says:

    tekrar selammm emel abla , meral abla geçmiş olsun daha iyisiniz inş hatice abla senin omzun ne halde? Ustamla meral ablamın da misafiri varmış bugün , veeeeeeee müjgan ablammmmmm tebriklerrrr seninle gurur duyuyorum inş össde de istediğin yeri kazanırsın çok öpüyorum seni

  32. ada Says:

    malesef benim karne pek iç açıcı deil 😀 nese nese anlaşılan bende 15 tatili çalışarak geçirecem 😀

  33. ada Says:

    şimdilikk byyyyy

Bir Cevap Yazın

