asi&demir hayat


511 Yanıt to “asi&demir hayat”

  1. günes Says:

    birselimde yoktu bu geceeeee
    emel 2 napiyooo nesi var hastaymissss

  2. cemre Says:

    evet birselin leptopta sorun vardiiiiiii gelemiyor kac gündürr

  3. günes Says:

    haaa öylemiiiiiii

  4. günes Says:

    meralimmm hadeee bizde yatalim bacimmm
    sen ne yapyionnnn yatalimmi

  5. cemre Says:

    yatalim bacim benimde uykum geldi yavs yavsssssss 🙂

  6. günes Says:

    canim ablam senide cok özledim omuzun ve kolun daha iyi olmustur insallah kendine iyi bak seni tane tane öpüyorummmm

  7. cemre Says:

    hadiiiii aylammmmmm seni cok cokkkkkkkk öpüyorummmmmmm bacimmmmmmm yarin görüsmek üzere ben yinede yeni sayfa acayim cünkü tl giren arkadaslarimiz var onalr yorum cok olunca giremiyorlar ben yeni sayfa acip cikayim seni cok öptüm bacimmmmmm aeo kib byyyyyyyy

  8. günes Says:

    canim gözdem seninle birtürlü karsilasamadik ama pasamin iyi olmasina cok sevindimm bende eminim pasam boylu poslu delikanki olacakkk 😀 sende kendine iyi bak olurmu güccük bacikom benimmmm senide öpüyorum tane tane

  9. günes Says:

    tamam meralim cok haklisin bacimmm canim benim kimseyide unutmuyorrr allahim seni basimizdan eksik etmesinnn bende seni kocaman öpüyorum iyi geceler diliyorummmm

Bir Cevap Yazın

