asi & demir _ heder oldum askina

431 Yanıt to “asi & demir _ heder oldum askina”

  1. Gayrı meşru çocuklar dizi dizi
    Doğum, dünyanın en güzel, en anlamlı, en mucizevi olayı… Dizi senaristleri de öykülerinin içine mutlaka bir “doğum” ya da “hamilelik süreci” katmadan edemiyor. Zira, evrende bir canlının dünyaya gelmesinden daha heyecan verici bir şey yok. Bu da hemen her dizi için önemli bir reyting oltası… Ancak bizim dizilerdeki hamileliklerin neredeyse tamamı gayrı meşru. Bebekler nedense hep “kazara” ana rahmine düşüyor. Bizim dizilerdeki bebeklerin büyük bölümü “babalarından ayrı” doğmak zorunda kalıyor. Ekrandaki gayrı meşru çocukları saymaya nefes yetmez. “Ömre Bedel”de Ömür hamile ama çocuk, kocasından değil. “Ezel”deki Eyşan’ın çocuğu da kocasından dünyaya gelmemiş. “Melekler Korusun”un Esin’i yine evlilik dışı bir ilişkiden çocuk sahibi oldu. “Aşk Bir Hayal” de doğum yapan Asmin’in babası da remi nikahlı eşi değil. “Unutulmaz”da Eda, “Yaprak Dökümü”nde Leyla hamile ama çocuklar gayrı meşru… “Aşk ve Ceza”da Yasemin, bir gecelik aşk macerasından doğan bebeğini doğurmaya karar verdi. Liste böylece uzayıp, gidiyor. Pek çok dizide ise ailelerin soy ağacı Arap saçı gibi; kimin, kimin çocuğu çıkacağı önceden kestirilemiyor. Eski Türk filmlerinde olduğu gibi her an biri, diğerine “Size baba diyebilir miyim?” diye sorabilir… Özetle; ekranda GDO yani “Genetiği Değiştirilmiş Oğullar” cirit atıyor. Umarım bu furya, Türk aile yapısının genetik kodlarının mutasyona uğramasına yol açmaz…

    yüksel aytuğ…..

  2. cemre Says:

    haber tasidigin icin tesekülerrrrrr bacimmmm. su dedigi yabanci kadini tanimiyorum cünkü yabanci ünlülere hic ilgim yok ama eminim tuba kadar güzel degildir dedigim gibi beni memleketimin sanatcisi ve ünlüsü hic bir devlette yoktur tabi ben öyle düsünüyorumm nasilki bizim genclerimiz batidaki ünlülei takip ediyorsa ordakilerde bizimkileri taniyordur vede hayranlik gösterirdir cünkü bizimkiler farkli 😀

  3. meralimm canımm benimmm…benimm çıkmam lazıımmm..
    gidipp eşime kahvaltıı hazırlayımmm…
    şmd kalkarr…sonra da birazz ortalık toparlayıpp markett işim varr..gelincee birazz da ütü yapmak istiyommm… 😦 😦 ayy ayy bu dedikleirmle akşamm olurr herhaldee… 😀
    şaka bi yana seni çok öpüyorumm canımm..
    görüşmekk üzereee…
    by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrr 😀

  4. evett meralimm snaa katılıyorumm canımmm…aynen dediğin gibi..

  5. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN.
    CANLARIM HAYIRLI SABAHLAR.
    YORUMLARI OKUMAKTAN BİR HAL OLDUM.
    AKŞAM OLDUKÇA GÜZEL MUHABBET ETMİŞSİNİZ.
    OOOOOH EMOŞUM İÇERİSİDE SICACIK OLMUŞ ÇAYDA ÇOK NEFİS.
    ELLERİNE SAĞLIK.
    MERALİM BACIMIN İÇİ AKŞAM BUNLAR SENİ YALNIZMI GÖRDÜLER.
    DERSEYDİNYA KAPI GİBİ ABLAM VAR ARKAMDA.
    BEN MURATIDA TUBAYIDA ÇOK SEVERİM.
    AMA MURAT BİRAZ DAHA AĞIR BASIYOR.
    AMA CANLARIM ,GÜZELLERİM ŞİMDİ ŞÖYLE OLUYOR.
    ERKEKLER ARASINDA BİR NUMARA MURAT.
    NE SARI OĞLAN,NE SEVİMİN BIYIKLISI NEDE CANSEL HİÇ BİRİSİ
    MURADIMIN ELİNE SU DÖKEMEZ.
    BAYANLARDANDA TUBA HİÇBİRİSİ ONUN YERİNİ ALAMAZ.
    TUBA ZAYIFLAMAMIŞ BENCE.
    ÇÜNKÜ ASİDE HEP BOL HIRKALAR KEMERLİ ETEKLER FALAN GİYİYORDU.
    MAKYAJ ONU ÖĞLE GÖSTERİYOR.
    MURATMI TUBAMI DERSENİZ MURAT AĞIR BASIYOR CANLARIM.
    AMA TUBİŞİMDE ÇOK TATLI.DEĞİLMİ.
    ALLAHIM ÖVMÜŞ YARATMIŞ .

  6. cemre Says:

    evet cok katiliyorum bu yaziyaaaaaaaaa birde bunu normalmis gibi göstesteriyorlar dikkat ettinizmi muratin dizisinde bekaretin önemli olmadigini yansitiyorlar ve buna bakan genclerimizde örnek ala bilir iste benim daha öncedende demek istedigim buydu bazi yorumlarimda diziler gencelrimize kötü örnek oluyor o yüzden her dizi izlenmez belkide asiyi o yüzden cok sevdikkkk demir nikahi kiymadan asiye el sürmedi tani emelk olayi farkli am bence aile dizisiydiiii ama ömrünü kisa tutular cünkü güzel mesajlar veriliyor diye yani kötü mesaj verilen diziler varken onun sürmesi sacmaydi kanallar acisindan aslinda hepside genclerimizi yoldan cikartmak icin bir oyunya neyse ben susayim simdi .

  7. karşıyakalı Says:

    Meralim nasılsın güzel bacım.
    demek serkanımın doğum günü.ALLAHIM UZUN ÖMÜRLER VERSİN SANA VE BABASINA BAĞIŞLASIN.

  8. cemre Says:

    vayyyyyyyyyy ablam gelmissssss h.g ablammmmmmmmm he ya ablam bunlar beni yalniz gördüler ezmeye calistilarrrrr hehehehe ama ben güclüyüm ezilmem haklarindan geldimmmmmmm seni cok öpüyorum ablam nasilsin neler yapiyorsunnnnnn

  9. cemre Says:

    sagol ablacim evet bugün dagum günüüüüüüü bende birazdan kalkayim is güc pasta birde hediye alayim ama ne alayim düsünüyorum 🙂

  10. cemre Says:

    ha sunada aciklik getireyim madem öyle ben niye izliyorum muratin dizisini zaten öyle tam merakli sekilde bakmiyorum yani sirasi gelince ama zaten bizler bazi seylerin bilincine vardik ama cogu genclerimiz cok seylerin bilincinde degil o yüzden ins kötü örnekleri farkinda olurlar.

  11. cemre Says:

    ablaaaaaaaa nereye gittinnnnnnnnnnnnnn

  12. cemre Says:

    yooooooooo arka paneldede yoksunnnnnnnn 😀 neyse belkide sende fikirlarini yaziyorsun az bekliyeyim hadi ablam cikacagim 😀

  13. karşıyakalı Says:

    SERKANCIM BİRTANEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    YAŞAMINDA HER ŞEY İSTEDİĞİN GİBİ OLSUN.
    SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU VEDE UMUT DOLU YILLAR SENİ BEKLİYOR.
    HER GEÇEN SENE BİR ÖNCEKİNDEN DAHA İYİ OLSUN.
    BÜTÜN İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLİYORUM
    VE GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM.UAZKLARDAKİ BÜYÜK TEYZEN
    SANA GERÇEK PASTA YAPMAK İSTERDİ AMA
    BU SANAL PASTAYLA İDARE ET OLURMU.

    İNŞALLAH İLERDE BÖYLE BİR ARABAN OLURDA O ZAMAN BU YAŞLI TEYZENİ SEN GEZDİRİRSİN.

  14. karşıyakalı Says:

    MERALİM CANIM BEN DENETİMEMİ TAKILDIM.

  15. cemre Says:

    ayyyyyy cok teesekürlerrrrrr abla serkan okuldan gelince gösterecegimmmm arabada süpermis haaaaaaaaaaaaaa sagol abla güzel dileklerin icin .

  16. cemre Says:

    tmm abla onayladimmm simdi yaziyorsun galiba

  17. karşıyakalı Says:

    he he he he canım bacım düzelttinmi beni.
    nasılşsın birtanem.evet çok haklısın.
    murat nikah olmadan asiye elini sürmemişti 😀

  18. cemre Says:

    bende iyiyim ablacim ne olsunnnnnn birazdan kahlati hazirliyacagim ise güce girisecegim sen nasilsin neler yapiyorsunn bizim burda yine kar yagiyor.

  19. karşıyakalı Says:

    he meralim geç kaldım bu sabah.doktora gitcemya biraz toparlandım.
    birtanem sen beni bekliyorsun.istersen gidelim sonra yine görüşürüz oldumu birtanem.

  20. karşıyakalı Says:

    rica ederim ne demek meralim.bir şey değil.ALLAHIM yavrularımıza
    uzun ömürler versin .acılarını ,ağrılarını göstermesin.amin.

  21. cemre Says:

    tmm abla dogru senin bugün terminin vardi allah yardimcin olsun ins önemli birseyy yoktur tmm abla cikalim seni cok cok öptüm ins sonradan muahbbet ederizzzzz bir daha bu bacilar beni ezmeye calisirsa seni cagirirm aylam hic birsey yapmiyor öylece bakiniyor hehehehehe hadi ablam cok öptüm seni aeo kib byyyyyyyyyy

  22. cemre Says:

    AMINNNNN ABLAAAAAAAA AMIN CÜMLEMIZINKINIIIIIII HADI KACTIM BYYYYYYYY

  23. karşıyakalı Says:

    meralim burasıda yağmurlu ama hava kırıldı biraz .
    hava geçen günlerdeki gibi soğuk değil.

  24. karşıyakalı Says:

    güle güle birtanem.kolay gelsin canım.
    bende çıkıyorum.gelenleri çok öpüyorum
    ALLAHA EMANET OLUN. bye bye

  25. emel Says:

    SERKANCIM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM AİLENLE SAGLIKLI HUZURLU YILLARA HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN OKUL HAYATINDADA GERÇEK HAYAYTADA DAİMA YOLUN AÇIK OLSUN CANIM BENİMMMM

  26. slmmmmm
    ben geldimmmmmm…
    ee kimlerrr varr bakemmmm…. 😀

  27. bendee bi kahvee molasıı verdimm ve geldimm…
    ancaa kahvaltıı ortalık derkenn…şmd de ütü kaldıı…yaa hiçde sevmem… 😦 ama mecburenn yapcamm artıkk.. 😀

    ee benden sonra ablamm ve adaşım gelmişlerr…
    ablammmmmmmm sende demek demircisinn… 😀 merall bi daha sıkıştınmıı ablamı çağırırsın artıkk.. 😀
    adaşımm sende bi cee demişsinn çıkmışsınn… 😀 akşamda hemen çıktınn..umarımm çocuklarr üzmedi senii.. 😀 seni ve ablamıı çok öpüyorumm…

  28. ablamm demişkenn sahi bugün 2 de randevusu vardıı ortopedi dr ndaa…umarımm güzel haberlerr alırr ve bir an önce iyileşirsin ablamm…kolunun ağrısından kurtulursunn..allah şifa versin inş…

  29. neysee gelen giden yokk bendee biraz nette turlanırr sonra çıkarımm..
    hepinize bursadan kucak dolusu sevgilerrr….
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrr 😀

  30. sevim Says:

    meralim serkeninin dogumgününü kutluyorum.nice uzun yillar diliyorum.bacim sayfayi acamiyorum.anlamadim.eger gelirsen yorumlara gir bakalimsende oluyormu bacim.bana bos bir sayfa aciyor.

Bir Cevap Yazın

