nice yillara serkancim(MERALIMIZIN OGLU)


594 Yanıt to “nice yillara serkancim(MERALIMIZIN OGLU)”

  1. sevim Says:

    geldinm i bacim.olsun bende bir baktim kimse yok.bekledim

  2. sevim Says:

    gercekten neden kimseler yok.hatcem aylam emosum emelim.yani gece vardiyasi nerdesiniz.gelinde biraz laflayalim.bacim annenler nasildi.

  3. sevim Says:

    bacim ben burdayim tam karsinda :)sen nere gittin yine uyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)daldin baska alemleremi heheheheheh 🙂

  4. sevim Says:

    eee ben ne yapayim.tek basina.barim bir bardak cay doldurayim.heee doldurdum.su pasa koltugunada oturayim :)emanet koltuk dikkat etmek lazim :)söyleeeeee.oh be yorulmusum megersem :)neyse uyuya kalirsam gelen beni uyandirsin 🙂

  5. sevim Says:

    horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. sevim Says:

    pfüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  7. pardon bacim geldim ya bu cocuklar bu gece azdi ha bire basima is aciyorlarrrrrr onlara baktim ama her an burdan cika bilirim dede yata bilir leptoba gecerim yani sesim kisa bir süre kesile bilir 😀 e sen ne yaptin ozanimla oynadinizmi mac 😀

  8. sevim Says:

    khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. hehehehehehehehehehehehe aman dikkat et bacim cayi koltuga dökmede seninde horultunun sesi ortaligi aldi 😀

  10. sevim Says:

    horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  11. gggihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  12. pburuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  13. sevim Says:

    ay korktum geldinmi bacim :)icim gecmis ne yapayim :)haklisin aman iyiki cayi kenara koymusum :)neyse ha ozanla mac yaptik.yendi beni kerata heheheheheh :)sen ne yaptin bacim.cocuklar neden bugün azmis bakemmm :)istersen bir sallayayim oralari 🙂

  14. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha sevimmmm gi sakin senin burnunda et olmasin bacimmmmmmm yaaaaaaaaa cok horluyan uyutmadin sirtini dönde horultun kesilsin 😀

  15. sevim Says:

    hahahahahahahahahahahhaahhaha senin horlamanin seside bambaskaymis hahahahahahahahahahah :)gel gel bu koltuk ikimizide alir :)yatalim koyun koyuna heheheheheheheh 🙂

  16. sevim Says:

    mesela ggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh nasil bir horlama bacim :)sanki seni bogazliyorlar heheheheheheh 🙂

  17. heheh salla bacim sallaa hafta sonuya ne yapacaklarini sastilar heleki yusufffffff deli eti beni gidip geliyor kar yagiyorya illa benden kizak istiyorrrrrrr illa bana al diyor bende cocugu ne zamandir kar daha yagmiyacak bitti bitecek diyorum ne karin gidecegi nede yusufun vaz gececegi var 😀

  18. sevim Says:

    hahahahahahah gercektenmi.yerim ben yusufumu :)öyle olur bacim zaten.alamdin ya gitmez bu kar:)bakbir al nasil gidiyor kar gelmemek üzere heheheheheh 🙂

  19. sonki horlammamin sesi nefesi verirken iki dudagim birbirine vuruyorda ondan öyle ses cikiyor hehehehehehehehehehe

  20. sevim Says:

    hem sana arkami dönersem günah olmaz demi :)müsade alayim barim:)bacim arkami dönebilirmiyim 🙂

  21. giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih da genzinden nefesi cekiyorsunyaaaaa öyle ses cikiyorrrrr heheh e horlamalrimiz hep bir olmuyacakya 😀 demekki sen dudugi kapalimi nefes aliyon giiiiiiii 😀

  22. sevim Says:

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha seni yiyecem bacim hemde öyle bir yiyecemki :)demek dudaklarin birbirlerine vurma sesi hehehehehehehehehe 🙂

  23. hahahahahahahahahahah tmm bacim disa dönük yatabilirsin ama arada ice dönükte yat heheheheheheheheheheehe

  24. sevim Says:

    hahahahahahahahah dudagi kapali hahahahahahah :)yok bacim ben kocam modeli horluyom :)o agzi acik horladigi icin :)yanliz benimkisi kibari :)malum bayan sesiyle erkek sei bir olmuyor hahahahahahah 🙂

  25. sen bugün neler yaptin bacim kaynanan nasil iyimi 🙂

  26. sevim Says:

    iyiydi bacim.gittim yemek falan derken yedik ictik sonrada yikama fasli :)biliyorsun nereye gidersek gidelim is bizi birakmiyor hahahahahahah :)ama olsun ben üstüme düseni yapayimda.

  27. sevim Says:

    dedenin uykusu gelmismi bacim :)sen istersen yatgini falan kazirla,gec leptopuna 🙂

  28. öyle bacim haklisin allah kolaylik versinnnnn , bu gece assolistimiz yokkkk emosta kac gündür yok ins iyidir sanki son yorumlarinda iyi degilmis gibi geldi bana .

  29. sevim Says:

    anlasildi ben demeden dedenin yatma vakti gelmis :)iyi geceler dedecim.tatli rüyalar 🙂

  30. yatagi hazir bacimmm dede tv izliyorrrrrr leptopta yine baglantisi koptu sinir ediyor beniiiii ancak modema takli olduu zaman girebilirim modemde tv yaninda yani dede yatacakki bende leptoba geceyim eyer baglantisi kopmasaydi alir yatak odamdan girerdim 😀

  31. sevim Says:

    emosmu iyi gibi gelmedi sana.himmmmm.assolist gelir birazdan :)nede olsa hafta sonu heheheheh :)gec sahne aliyor 🙂

  32. hahahahahah sevim gii dedeyi zorla yatagami gönderiyorsun ayni benim gecen seni yataga yolladigim gibi hehehehehehehehe

  33. sevim Says:

    anladim bacim.ya sen gelde nasil gelirsen öyle gel 🙂

  34. achsooooooooooooooo bak onu unuttum dogruya hafta sonu assolistimiz gec saat sahne aliyor hakliisn bacim 😀

  35. senin bu gece dizin yokmu bacimmmmmmm hic yakistiramadim sana bak emel bile bu sene fazla dizi bakamiyormus dünyanin sonumu geldi ne hic olacak ismi 🙂

  36. sevim Says:

    hehehehehe evet hadi dedede yatsin :)yoksam ceza veririm heheheheh 🙂

  37. sevim Says:

    yok meralim :)hafta sonu ben dizi bakmiyorum :)kendime dinlenme günü ilan ettim :)hafta arasi yeterince bakiyom bacim:)demek emelim fazla bakmiyor.iyide benim baktiklarima oda bakiyor :)o zaman bende cok bakmiyorum 🙂

  38. sevim Says:

    aylami baya merak ettim bacim.dünden beri yok :(gelirmi sence bu gece

  39. sevim Says:

    eeeeeeeee baska ne var ne yok bacim

  40. yani degilmi sevim hafta sonu kendine dinlenme günü ilan et valla ona üzül buna üzül heder oluyorsun entriklarin arasinda bir oyana bir buyana gidip geliyorsun 😀 valla bilmemki bacim 2 gündür ses yok sanmam bu saate kadar gelmediyse daha gelmez ins iyidir önemli birsey yoktur 🙂

  41. valla baska ne olsun bacim ne var dur bakayim maydonuozlu köftelerrrrrrrr ispanakli böreklerrrrrr terbiyeli corbalar 😀

  42. gece gece agzin sulanmasin bacim hehehehehehehehe

  43. sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  44. sevim Says:

    sitemizin melegine nice yillara(MERALIMIZ)


    meralim bacim canim buyur öbür sayfamiza gecelim.

Yorum bırakın