sitemizin melegine nice yillara(MERALIMIZ)


515 Yanıt to “sitemizin melegine nice yillara(MERALIMIZ)”

  1. cemre Says:

    he ablammmmm ya aynen benimde yorumlarrrrr ittire kaktira gidiyor yetti canimaaaaaa 🙂 sevimin kemikleri vizz gelir ben bir sayfa acip geliyorummmmmmmmm 😀

  2. karşıyakalı Says:

    muha ha ha haaaaaaaaaaaa
    meralimmmmmmm yangına körükle gitme bacımmmmm 😀

  3. ela_nur Says:

    hayatım işin tuhaf tarafı şu asiye laf eden yok sizde bir demir saplantısı var asiyi savunacak bir durumunuz yokki biz asiye laf etmiyoruzki savunasınız sizin demirle derdiniz bitmiyor ama 😀 hadi itiraf edin bukadar lafını ettiğinize göre bizden bile daha hayransınız dimi 😀

  4. evett ablamm bende de zorr gidiyoo yorumlarr…ama napcann ana kraliçe hazretlerii emrettmişş 500 olmadan sayfa açılmıcak diyee… 😀 bi şey değil ablacımm..ni demekk…daha bugünn bakmadım ajanslara ne var ne yok diyyee…sabah asiden sonra hemen buraya geldimm… 😀 ve işlerr duruyoo daha… 😀
    ee sizlerii çok özlemişimm…işlerr hep olurr..dimi ama…

  5. karşıyakalı Says:

    ayyyy gözdem demiri nasıl sevmeyizki.
    karakterini ,aşkını ,merhametli yüreğini vedeeee
    o bakışlarını unutmak mümkün değilki. 😀

  6. ela_nur Says:

    hayır meral şimdi diziyle alakalı değil normal zamanda da murata demir diyolar ben görüyorum anacım benim gözler felfecir kaçarmı biliyosun 😀 😀
    ay demirci damarlarım kabardı özlemişim yaaaa 😀

  7. karşıyakalı Says:

    ayyy emoşum evet tabiki kendimize şurda biraz
    zaman ayırıyoruz.işler nasıl olsa yoluna girer. 😀

  8. aaa gözdemmm ordaa durr bakemmm….demiri de seviyozz ama tubaa bi adım öndee… 😀
    merall sende verr gazı ver gazııı.. 😀
    biz hem bi kere o gecee demir asi muabbetini geçtikk kendii özell hayatlarından bahsettikk…burçinle muratın durumuuu meselaa… 😀 tubayla samininn.. 😀 orda biz haklıyızzzz…naberrrr….
    bizz her ikisini de seviyozz…ama siz hiçç demiyonuzz tubayıı seviyozz diyee.. 😀 sadece muratt tubaa yakışıyolarr çift diyonuzz o kadarrrrrrrrrrrrrrr 😀 onu bizde biliyozz…
    hadii duyayımm bakemmm tubamıı sweviyozz deyinn…. 😀

  9. cemre Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/02/02/asi-demir-_-dokuz-mevsim/#comment-149346 hadi sevgilii sabah sekerlerim gelin bu tarafaaaaaa

  10. evett ablamm işllerr hep olurr..
    ben meralimin klibi de daha izleyemedimm..dünn sayfaa daki tüm kliblerr bembeyaazz görünüyoduu..pc gene kafayı yemeye başladı galibaa.. 😀
    ama bugünn görüküyoo…ben izleyip geliyomm hemöenn…. 😀

  11. ela_nur Says:

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ablam ahhhhhhhhhhhh dede onu de 😀 nasıl unutulur çok özledim ben ya ben hala hiçbir diziye bakmıyor bakamıyorumki evde kaldım okadar süre hiçbişey izlemedim izlememde çünkü yerini kimse alamaz her diziye baktıkça onları arıycam onun için kendimi üzmek istemiyorum
    ben artık müsade istiyorum sabah sohbeti çok iyi geldi çok öpüyorum hepinizi canlarım şimdilik hoşçakalın

  12. karşıyakalı Says:

    ben her zaman söylüyorum emoşum.muratı sevdiğim
    kadar tubişimide çooookkkkkk seviyorum.
    yosun yeşili gözlü mağrur prensesim benimmmmmmmmmm 😀

  13. ayysu Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnn

  14. ayysu Says:

    meral bacım geçimekli olarak kabul edersen doğum gününü kutlamak istiyorum 🙂 doğum günün kutlu olsun iiyiki varsın bacım

Bir Yanıt Bırakın

