asi & demir _ emanet

417 Yanıt to “asi & demir _ emanet”

  1. ananemm sık sık geliyoo meralimm ama yengem pek gelemiyoo kalmyaa çocukların okulu var diyee…ee onlarda gelincee bide yengemii çok severimm…dayımın karısıı..tam kafa dengi..senden iyi olmasınn…seninn anlıcann çok eğlendikk…hele akşamm resmenn komedii filmiydikk diyebilirimm.. 😀 bugünn gidiceklerdii ben bugün gitmedimm…akşamm vedalaştıkk..eşimm bugünn yola gidicek diyee..tell konuştukk..gitrmişlerr…

  2. cemre Says:

    benmi bacim valla birsey yapmadim dedeyi biraktim asamda bir iki tanidik vardi onlara ugradik sonrada bugün öglenden sonra ciktim geldim biraz basim agriyor sadece baskada bir yaramaz bir durum yok sükür.

  3. cemre Says:

    yengen nerde oturuyor bacimmm . iyi ne güzel iste bacim eglenmissiniz 🙂

  4. sevim Says:

    slm canlarrrr.emosum meralim gelmisler seref vermisler :)nasilsiniz bakem.meralim nasil gecti yolculuk bacim.emosumsen neler yaptin.sayfada 400 gecmis.ben sayfa acip geliyom

  5. yengemm ananemle birlikte oturuyoo bursada yaniii.meralimm..

  6. cemre Says:

    bu arada bizim assolistimiz hic ugramamis demek derslere daldi allhim emegini bosa cikarmasin.

  7. cemre Says:

    sevimmmmmm h.g bacim öptüm seni tmm ac sen bekliyoruz.

  8. sevosummmmmmmmmmmm canımm h.g nassınn canımm iyimisennn…

  9. aaa ben,mm yorumm kaybolmuşşş.. 😀
    mertalimm yengemm ananmle birlikte oturuyolarr bursadaa…

  10. evett adaşımm çalışıyodurr…ee haftaya cumartesii sınavv varr…bi de yarın okullarr açılıyoo ya meralimm…hemm onunn saati gelmedii daha.. 😀
    abovvvvvvvvvv meralimm yazcama mertalim yazmışımm.. 😀 kusuruma bakma meralimm.. 😀

  11. cemre Says:

    hehehe mertalim mersalim bir daha neydi vardi unuttum 😆

  12. telllllllllllll

  13. cemre Says:

    yokkkkk bacim sorun degelllll alistim artikkkkkkkk 😀

  14. geldimmmmmmmmmmmmm

  15. cemre Says:

    emosumm kisa bir süre istiyorummmmmm gelecemmmmmmm

  16. tamam meralimmmmm senn bakk işineee…

  17. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/02/07/asidemir-bitmesin/#comment-150731
    gelin bacilarim sohbete öbür yerden devam edelim 🙂

Bir Cevap Yazın

