ASI&DEMIR (BITMESIN)


389 Yanıt to “ASI&DEMIR (BITMESIN)”

  1. karşıyakalı Says:

    ben biraz nette sörf yapayımm
    gelen olursa cama tıklatsınn 😀

  2. ela_nur Says:

    karşıyakalı Diyor ki:
    08/02/2010 8:57

    Günaydın Gözdecim.Yeni bir haftaya daha başladın.
    iyi mesailer diliyorum birtanem.Emir sultanım hastamı oldu.
    kıyamam ben ona ALLAHşifalar versin.yerim ben onun minicik
    burnunu. sen şimdi çok üzülürsün annesi.
    o melek onu rabbim korur esirger.
    üzülme çabuk atlatır.çocuklar sandığımızdan daha dayanıklı.
    ee güzelde bakılıyor maşallah.canım bebekler böyle böyle büyüyecekler.
    sende onunla beraber büyüyecen, pişecen canım.
    yüce rabbim bilinmedik dert vermesin.
    oy kıyamam öksürüyüne ben.burdan içim kaynıyor yiğidoma.
    sakın üzülme iyi olur.daha neler olacak.
    koşacak dizleri kanayacak ,hem üzüleceksin ,hemde kızacaksın.
    böyle böyle birde bakmışsınki paşam delikanlı olmuş.
    sonrada bu niye bu kadar çabuk büyüdü diyeceksin.
    ben öğle diyorum çok çabuk büyüdüler.
    zaman nasıl geçti anlamadım.acısıyla tatlısıyla herşey çok güzeldi.
    bu günlerde çok güzel.rabbim elem keder vermesin inşallah.

    İnşallah canım ablam sağol güzel dilekleriniz için teşekür ederim canlarım,bugün hafta başı şimdilik aşırı bir yoğunluk yok
    ama hep öğleden sonra coşuyor ortalık ben oğluşumu birdaha arayıp sorayım gelen olursa buralardayım

  3. cemre Says:

    herkese hayirli günler vede güzel huzurlu , mutlu bereketli hafta diliyorumm. bugün gec geldim cünkü yeni kalktim dogru ben bu saate kadar yatan kisimiyim ama gece 3de uyandim uykum kacti sabah 7 de tekrar yattim anca kalktim simdide ev islerine gireseyim bir günaydin demek istedim.gözdemm yigit emir hasta olmus cok gecmis olsun bacim olur cocuktur ikinizide co öptüm aksam emelim bizden sonra gelmis sevimle sohpet etmis sevimde hazirlik yapmis tmm bacim biz bekliyoruz delik tesik olmayi 🙂 ayrica okullar aciliyor allah bütün cocuklarimiz ve genclerimizin yardimcisi olsun icindede bizim kizcelerimizin. sabah mügüm gelmis bugünde tatili varmis. aylam sende gelmissin demek sariliktan ciktin bacim hadi hayirlisi 🙂 ablamda sagolsun kahvaltiyi hazirlamis ellerine saglik cok öptüm sizleri. neyse ben sonra bakarim simdilik by.

  4. günaydınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    herkezee güzell bir gün diliyorumm..
    bursadan kucak dolusu sevgilerrrrrrrrrrrrrrrr

  5. meralimm bacımm seni 5 dk yla kaçırmışımm…neysee canımm gene görüşürüzz…bende saat 10 kalktım bugünn…lodostan akşamm pek uyuyamadımm.. 😀 kalktımm hemen biraz bi şeyler atıştırdım..eşim de olmayıncaa ayak üstü bi şeyler yiytip geldimm.. 😀 asi de yalan oldu bugün izleyemedimm.. 😦 netten bakarım artıkk.. 😀 beni sorarsanız biraz daha iyiyimm..şükürr buna daa..

  6. akşamm sevosumm ve adaşım gelmişlerr….sevossssssssssss hanımm gene sweviliyomuşunn yalnız kalmamışınn.. 😀 akşama bi şey olmazsaa gelirimm bakemm..kim kimm kesip biçecekk.. 😀 ama kabul ett canımm haksızsınn.. 😀 cezana razı olucaksınn..adaşımda hemenn arka çıkmış sana ama..nafilee kurtuluşunn yokk ana kraliçeee… 😀 ikinizi de çok öpüyorummmm

  7. gözdemm canımm sabah senin kapıları açmanı özlemişim canımm..yiğidom da rahatsızmışş..ccanım kıyamam..ablamm ne güzel de demişş..işte öyle öyle büyüyecekk teyzesinin minik paşasıı..üzülme canımm..dr a da götürmüşsünn..burun tıkanıklığı hep olurr..benim yeğendede oluyodu dr bi damla verdii..eczanelerdee ithalmiş bu saf deniz suyu yatmadan burnundan verdinmii rahat rahat uyuyoo gözdemm..sen bi sorr ve istersen al gülümm..çok iyi geliyoo…tekrar geçmiş olsun canımm…

  8. aylamm canımmmmm senn renk mi değiştirdinn bakemm.. 😀 ayy ne güzell havan değişmiştirr gııııııııııııı 😀 çok sevindimm aylamm..güle güle kullann yeni renginii..ama sen bizim gen de sarı paptyamızsınn unutmaa… 😀 dil alışkanlığı…

    bende eşimi kandırdım bakemm..saçlarımı kestirmek içinn..vazgeçmedenn kestircemm…çokk zor oluyoo hele kışınn boynumm tutluyoo kireçlenmede var zatenn…uzun saç çok zorr..eee benim de biraz havam değişsin dimi ama.. 😀 güzelleşelimm birazz…gerçii bizz zatenn güzelizzz ammaaaaaaaaaaaa 😀

  9. şekerimm de gelmişş..canımm sende bugünn okul yokmuş mademm son günün tadını çıkarr kuzumm..seni de çok öpüyorumm…

  10. ablam daa sabah gelmişş. şmdd kahvaltıı ortalıkk toplama telaşındadır oo…canım benimm…
    meralimm sende benim gibi yatmışsın bugünn..başım bi tuhaff benimm..dün bilee 7.30 da kalkıncaa bugün 10 kadar yatmakk sanki akşama kadar yatmış gibi olmuşumm.. 😀
    sevosumm bıçaklarıı bilemişş meralimmm..ne diyosunn grevv süzcümmmmmmmm 😀 bunun altında kalmak olmazz… 😀 ben hazırlanıyomm akşamma…sende zırhlarını kuşann canımm… 😀

  11. neysee bendee biraz işlerime bakemm..ütüm de varr…hava daa gene rüzgarlıı…benden haberler bu kadarr…
    sonra dan görüşmek üzeree…
    herkezii çok öpüyorummm…
    aeo..kib..
    okula gidenlere allahım zihin açıklığı versinn…işte olanlara da allahım iş rastlığı versinn…
    hadii by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😀

  12. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım
    meralim ve emoşum gelmişler.bacılarım bu gün uykularını
    alamamışlar.işlerinizi halledin yatın uyuyun canlarım.
    gerçi gündüz uykusu gece uykusuna benzemez
    mesela bende baş ağrısı yapar.
    neyse bu gün erken yatın sevoşum sizi bir gece daha beklesin. 😀
    emoşşş iyi olmana sevindim.
    bak sen git benim dediğim ilaçtanda al,rahat edersin canım.
    sanada tekrardan geçmiş olsun.
    senin saçlarında çok uzundu emoşum.ya insan kıyamaz kestirmeye.
    benim saçlarım geç uzuyor onun için ben uzun saçı çok seviyorum.
    tabi canım sağlığın daha önemli.

  13. ela_nur Says:

    ben yine geldim sağol emelim ,bacım o deniz suyu damladan kullanıyoruz zaten doğduğu günden buyana ,ablamın dediği gibi her çocuk böyle büyüyo ,ayrıca pamuğum aylamın saçları çok sarı değildiki ben cilt olarakta beyaz tenli aynı pamuk gibi 😀 onun için sarı papatya adı saçı boyatmak bişeyi değiştirmiyor yani 😀

    ayrıca saçını boyatırken soracaksın hanımefendi bakalım biz izin verecekmiyiz site komitesi olarak dimi kızlar 😀

  14. karşıyakalı Says:

    kimseler yokmuuuuuuu

  15. karşıyakalı Says:

    yağmur yağıyor durup durup yağıyor.

  16. karşıyakalı Says:

    o zaman ben gideyim yine gelirimm.

  17. karşıyakalı Says:

    SEVGİ

    Sevgi, bir rahatlık babanın ocağında,
    Sevgi, bir rahatlık ananın kucağında,
    Sevgi, bir tebessüm sevenin dudağında.

    Sevgi, bir mutluluk kiminin yüzlerinde,
    Sevgi, bir parıltı gülenin gözlerinde,
    Sevgi, bir titreyiş aşığın sözlerinde.

    Sevgi, bir ılıklık ilkbaharın yelinde,
    Sevgi, bir hayranlık Mona Lisa elinde,
    Sevgi, bir tatlılık Yunus Emre dilinde.

    Sevgi, bir dost kolu bir dostunun kolunda,
    Sevgi, bir yürüyüş uzak sıla yolunda,
    Sevgi, bir tat damağa arıların balında,
    Sevgi, bir minik kuş şu ağacın dalında,
    Sevgi, bir tatlı renk al bayrağın alında.

    İrfan Ünübol

  18. karşıyakalı Says:

    annem derdi ki

    Annem derdi ki: “Terli terli su içme.”
    İçten içe kızardım ona
    Oyunun en tatlı yerinde
    Bu müdahale de niye?
    Hastalanınca anlardım ki!
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Sakın geç kalma.”
    Meraklanırmış sonra
    İçten içe hayıflanırdım ona
    Gidenin dönmesini beklerken anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Odanı dağıtma.”
    İçten içe karşı gelirdim ona
    Toparlamayı erteleyip dururken
    Hayatımı dağıttığım anlarımda anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Öfkende fakir ol, sevginde zengin.”
    İçten içe önemsemezdim bakışlarımla
    Kırdığım kalpleri telafi edemediğimde anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Tek kişilik yaşama.”
    Diğer türlüsü bencillik olur
    Sevilmezmişim sonra
    İçten içe güler geçerdim bu kelâma
    Yalnızlık ağır gelmeye başlayınca anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Doğal ol, yapmacık olma.”
    İçten içe burun kıvırırdım ona
    Ezberlediğim yaşam biçiminin tatsızlığını fark edip
    Rollerimi karıştırmaya başlayınca anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Gençliğinin kıymetini bil, geri gelmez bir daha.”
    İçten içe sitemkâr davranırdım ona
    Yüzümdeki çizgiler
    Saçımdaki beyazlar zafer kazandıkça anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Bir dilek tut, gerçek olana kadar çabala.”
    İçten içe söylemesi kolay, yapması zor derdim ona
    Hayatımı sorgulamaya başlayıp
    Sürekli yapamadıklarım aklıma geldiğinde anladım ki !
    Annem haklıymış.

    Annem derdi ki: “Bu sözlerimi kullan, yabana atma.”
    Şimdi…
    İçten içe teşekkür ediyorum ona
    Çünkü…
    Ben de bir anneyim…
    Bana miras kalan bu cümleleri sarf ederken bileceğim ki !
    Ben haklıyım….

    alıntıdır…

  19. karşıyakalı Says:

    Anneciğim

    Ak saçlı başını alıp eline,
    Kara hülyalara dal anneciğim !
    O titrek kalbini bahtın yeline ,
    Bir ince tüy gibi sal anneciğim !

    Sanma bir gün geçer bu karanlıklar ,
    Gecenin ardında yine gece var ;
    Çocuklar hıçkırır, anneler ağlar ,
    Yaşlı gözlerinle kal anneciğim !

    Gözlerinde aksi bir derin hiçin ,
    Kanadın yayılmış, çırpınmak için ;
    Bu kış yolculuk var, diyorsa için ,
    Beni de beraber al anneciğim !…

    Necip Fazıl KISAKÜREK

  20. ela_nur Says:

    canlarım gündüzde söylediğim gibi öğleden sonra feci yoğunlukta geçti ,zaten gelende olmamış bir ablam gelmiş benden sonra keşke akşamları gelebilsem ama olmuyor işte eve zor düşüyorum ellerimi yıkayıp hemen yiğidi kucağıma alıyorum onla ilgilenirken başka bişey görmüyor gözüm 😀 yemek yemeyi bile unutuyorum zaten hergün 06:30 ayaktayım erkende yatıyorum anlıyacağınız bu bacınız herdaim hasret size sizi çok öpüyorum herkese iyi akşamlar hepinizi çok sefiyommmmmmmmmmmmmm 😀 😀

  21. karşıyakalı Says:

    güle güle gözdecim. iyi akşamlar.
    bacım sen dinlenmene bak.zaten bütün vaktini yiyidom alıyor.
    gündüz fırsat bulursan burdan konuşuruz.
    seninle olmak her zaman güzel ama ,ne yapalım imkanların ne kadar
    el verirse. bende seni seviyorum.
    ana oğul ikinizide çok öptüm. bye bye.

  22. karşıyakalı Says:

    evet bende burdaydım ama kimseler gelmedi.
    herhalde işleriniz çıktı.benimde işlerim vardı ama yinede buraya geldim.
    evimi topladım ,yemek yaptım.hatta dışarda işim vardı.
    banka işlerimi hallettim gelirkende alış veriş yaptım.
    benden bu kadar bu günlük. yarın sabah görüşmek üzere hoşçakalınnn.
    epiciyinizi öpüyorummmm. bye bye .

  23. ada Says:

    ben geldimmmmm

  24. ada Says:

    abla kaçırdım mı seni 😦 herkes iyi umarım yorum okumadım okuldan yeni geldim felaket başım ağrıo bi de misafir var bugün snra grşrz by

  25. karşıyakalı Says:

    meralim veya sevoşummm
    hanginiz sayFA açarsanız facede bir klip gördüm benim sayfamda
    dinledim demirle asi var güzeldi.
    ogan aydın söylüyor şarkının adı CAN VEREYİM.
    bakın beğenirseniz sayfanın başına koyun.
    haaaa şimdi aklıma geldi. her klibi buraya koyamıyordunuzzz
    neyse siz güzel klipler seçiyorsunuz.
    hadi bana eyvallah. 😀

  26. günes Says:

    merhabalarrr canikolarimmmmmmm
    sacimin rengini merak etmisinizzzzzz 😀
    gözdem giiii planli deyildi ablam birden saldirdi üzerime ben bilem neye ugradimi sasirdimmmm 😀 düsünme firsatim olmadi ve abla sözü dinledimmm ablam biraz cesur ol dedi bende oldum ama halen ayna yanindan gectigim zaman korkuyorum 😀 tuhafima gidiyor hehehee ama kizlarim cok beyendiler cok moderen anne oldun diyorlar yasemin durup durup oksuyor seviyor sacimii kokluyor 😀
    rengini nasil anlatsam sizeee almanca isteyin hemen veririm 😀
    durun bir düsüneyimmm … kiremit mi acaba … bakir rengimi ….
    ablam defne gibi olacan dedi ama bana göre defnenin cok cok cirtla olduuu 😀 yaaaa lamba gibi yimm 😀
    hehehe bir ara msn de sac defilesi gösteri yaparizzzz 😀
    bu arada yari saclarda gitti ben kisa yap dedim … istedim gibi kisa yapmadiii … tutturdu boya diyeee neyse zar zor omuzlarima kadar kestire bildimmm 😀

    yase cagriyorr aksama görüsürüzzzzzz
    öpüyorummmmmm

  27. günes Says:

    hehehehe gündüz günesiyken aksam günesi oldummmm 😀

  28. günes Says:

    yasemini bekletiyorummm 😀
    birazda su asi nin resmi var yukarda kilibin üstünde onun acik rengide diye bilirimmm kesimide benziyor benimki daha kisaa 😀
    amma anlattim artik hayal kurarsinizzzz 😀

    eyvah yase cok bagriyorrrrr kactimmm

  29. cemre Says:

    slm canlarimm hepinizi öptüm iyisinizdir umarim bugün katilamadim sizlere kusara bakmayin biraz iyi degildim basim halen agriyor ve biraz tansiyonum cikmis kendimi iyi hissetmedigim icin gelemedim bu ara beni biraz idare edin gec vakit kendimi iyi hissedersem gelirim sizi cok öptüm ve seviyorum görüsürüz byyyyyyy

  30. günes Says:

    iyi geceler canlarimmm
    meralim gecmis olsun bacikommmm cok üzüldümm insallah cabuk gecer canim benim kiyamam kendine iyi bakkkk seni öpüyorummm

  31. günes Says:

    sayfaya cok zor gire bildimm cok tuhaffff neden acabaaaa cok zorlaniyor ve donuyorrrrr

  32. günes Says:

    neyse canlarimm ben cikiyorummm belki gene gelirim uyuya kalmassammm görüsürüzzzzz öpüldünüzzz

  33. slmmm canlarımm herkeze iyi akşamlarrrrrrrrrrrrr
    umarım herkezz iyidirr…eşim evdee bu gece aranızaa katılamıcamm..ezelin reklam arasında hemen yazayım dedimm..meralimmm canımm geçmişş olsunn…benim de biraz ağrım var gene…
    sizlerii çok seviyorummm…
    iyi gecelerr….görüşmek üzeree…
    by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀

  34. sevim Says:

    slm canlarim :)nasilsiniz bakem diyecemde gelen bir yorum yazip cikmis :)neden acep heheheheheh :)meralim emosum cirak 🙂 :).bende kusanip gelmistim :)emosum bende ezel reklamdayken aloo diyeyim dedim :)meralimcok gecmis olsun bacim.kim tansiyonunu firlatti gene.bacim dikkat et kendine.cok gecmis olsun.
    gözdem bacim yigidim rahatsizlanmis.bacim korkma bunalr olacak.yerim ben yigidimi.cok gecmis olsun bacim.

  35. sevim Says:

    aylam pambihim demek saclar renk degistirdi :)eminimdir cok ykismistir bacima.renk konusuna gelince heheheh bacim o kadar cok sahmet etme nede olsa msn de görürürüm heheheh :)ya ne sanslisin ablanda kuaför :)yasemin oksuyormus saclarini.yerim ben onu.,o zaten sana hayran bacim :)demek seninde gelemn mechul :(ne yapalim bende bu gece kendi kendime idare ederim 🙂

  36. sevim Says:

    hatcem bir istekte bulunmussun.bakalim yapabilirsem getirmeye calisirim.sizin istekleriniz bizim icin bir emnirdir :)eeeeee bazi istekleri yerine getiremedik barim bunlari getirelim demi yani :)senide cok öptüm bacim.

  37. sevim Says:

    sekerim mügom benim :)demek senin isminde yanliz seker oldu he heheheheh :)yanliz seker sen nasilsin.yarin seninde okulun basliyor demek :)allah zihin acikligi versin ablasi.senide cok öpüyorum.

  38. sevim Says:

    ben simdi hatcemin isdegini yerine getirmeye gidioym :)insallah yapabilirim :)HADI SEVIM SANA BOL SANSLARR 🙂

  39. sevim Says:

    HATCEM BAKTIGIN O KLIBI BANA MÜSAIT OLDUGUN BIR ZAMAN YOLLA CÜNKÜ DEDIGIN SARKIDA ASI ILE DEMIRIN VIDEOSUNU BULAMADIM:SARKIYI BULDUM AMA ASI VE DEMIR YOKLAR:ISTIYORSAN ISTEDIGIN BU SARKIYLA SAYFA ACARIM ABLAM:AMA ASI DEMIR YOK KLIPTE:

Bir Cevap Yazın

