ASI&DEMIR(SIIR GIBI GÖZLERIN)


370 Yanıt to “ASI&DEMIR(SIIR GIBI GÖZLERIN)”

  1. ayy çok sevindimm ablacımm…bakk ilaçlar da iyi gelmişş…fizik dee iy gelirr inşş..bendee daha iyiym.ablamm ağrım yok şu anda ama daha geçmedi…ama iyiimm..bi kaç gün eveline göree

  2. karşıyakalı Says:

    İNŞALLAH EMOŞUM.
    ALLAH DERT VERİP DERMAN ARATMASIN.

  3. afiyett bal şeker olsun ablamm…ne demekk ….buyurr gazetelerinide..

  4. karşıyakalı Says:

    CANIM SANADA ÇOK SEVİNDİM.
    BENİM KAYINVALİDEMDEDE VARDI ORDANDA BİLİYORUM.
    AMA YEDİKLERİNE DİKKAT ET OLURMU.

  5. karşıyakalı Says:

    SAĞ OL AŞKIM.ALLAH RAZI OLSUN.

  6. evett ablammm…nasıl alışmışımm meralin ve diğerrr herkezinn varlınaa…2 gündürrr cemre yazmayıncaa bi tuhaf oluyomm..sankii merall bi yere gitmişş ve orda net yokmuşş..öylee düşünüyomm…amann iyi olsundaa….

  7. evtt ablamm daha iyiyimm…bu mered geçmiyo kii ablamm..benim de kayınvalidemm ameliyat olduu…şükürr geçti ama geen de dikkat ediyo yediklerine..annemdee yarıı ameliyat olduu…aile boyu var yanii..allahım düşmanıma vermesinn…ağrısı çokk oluyoo ya da sızısıı…ama şmdd bomba gibiyimm..ablammmm…geçtii merak etmee…

  8. neysee ablamm sana doyum olmaz ama ben çıksamm iyi olurr ablacımm..biraz işlerime bakemmm…

  9. karşıyakalı Says:

    GÜLE GÜLE EMOŞUM BENDE İŞLERİME BAKAYIM CANIM.

  10. ablacımm senii çok öpüyorummm….
    ben gidip biraz işlerime bakemmm…sonra da biraz annemlere istiyomm gideyimm…ama belli olmazz…
    sonraa görüşmekk üzere ablacımm…
    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrr 😀

  11. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnn canlarım ben geldim dün hemen bir kafamı uzatıp çıktım ,çok yoğundum daha sonrada gelemdim biraz yorumalra göz attım meralim hastahanede kalacakmış önce okuyunca şok oldum sonra sevim konuşmuş sesi iyi imiş tedbir amaçlı tutuyorlarmış biraz rahatladım ararım bacımı bugün çok çok geçmiş olsun,
    ablam daha iyi olmana çok sevindim inşallah tamamen kurtulursun ağrılarından evet sabah serviste dinledim radyoda izmirde korkunç yağmur var diye Allah yardımcınız olsun hele hele evsizlere 😦
    emelim kayınvalide ameliyat olmuş çok geçmiş olsun sanada geçmiş olsun bitanem ,ay bu nedir herkes nazara geldi kaçtane kem göz bizi takip ediyor acaba 😀 herkes birden toparlayacak inşallah ben böyle hissediyorum hepinize duacıyım iyi olun diye canlarım benim

  12. ela_nur Says:

    ada Diyor ki:

    10/02/2010 21:08
    gözde abla bu patronlar sen gelmesen napacaklardı bilimiorumm yzaık sana da yaaa seni çok yormalarına izin verme çok öpüyorum seni kolay gelsin yiğitiminde yanaklarından mıncırdım

    sorma fatoşum sorma guzum ben yokken herşey değişmiş zaten 😀 tekrar düzeni oturtmak zaman alacak ,aylam meralimin yanına gitmiş ahhhhhhhh keşke bende yakın olsamda bacımın yanında olsam ama o biliyor yüreğimizdeki bütün sevgiyle onun yanında olduğumuzu Seni çok seviyorum MERALİM bu sevgimiz sana ilaç olur inşallah canım bacım

  13. slmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    gene ben geldimmmmmmmm

  14. gözdemmmmm canımm benimmm kayınvalidemm yeni ameliyat olmadıı canımm…çok oldu olalıı…daa benim bi rahatsızlığım vardı bu aralarr..ablamla onu konuşuyodum…ondan dedimm kayınvalidem de ameliyat oldu diyee..ama gene dee teşekkür edrimm gülümmmm…
    ee sen nassın bakemm.yiğidomm abimizz nasılll…paşamm iyileştimii…umarımm iyidirr…onuu kokulu kokulu öpüyorumm …yerrr onu teyzesii…
    sende yoğunsunudrr şmdd..sana da kolay gelsinn canımm..seni çok öpüyorumm…

  15. meralimiii ve adaşımı aradımmm az öncee her ikisinin dee çokk slmı var…
    önce meralden haberlerrrrr
    meralimin sesi güzel geliyoduu…tansiyon aletini takmışlarr geceden berii..gelip birazdan çıkarcaklar dedii..aslında bugünn çıkıcaktımm ama yarına kaldıı dedi…yusufum daa annesini özlemişş ve anaokuluna gitmemişş bugünn..meralimde dedmiş getirin yanımaa burda tv film izlerr diyee..dedi yusufu bekliyom diyee…herkeze çokk slm ı varrr…sizin adınızaa da herkezinn slmını ilettimm…bizlerii çok özlemişş…

    ve adaşımdan haberlerrr
    adaşımda harıl harıl ders çalışıyomuşş…onun da çok slm ı varrr…cumartesii saat 11 de sınava gircekmişş..dualarımızı bekliyoo….inaşşalllahhh alıcakkk ehliyetiii….

  16. haa unutmadan meralimin yanına aylamm gitmişş..aylamla telde konuşmuşlarr ve aylamm dememişş yanına gelicem diyee…bi baktım diyo merall 1 saat sonra aylam karşımda diyee…çok mutlu olmuşş…dedimm nasıl olmuşş pambihimiz saçları diyee.. 😀 çokk güzell oolmuşş dedii..yanii havasıı baya değişmişş aylamızınn… 😀 meraldenn tamm nott yaniii… 😀

  17. ee gelen giden yokk..bende çıkayımm o zamann…sonra gene gelmeye çalışırımmm….
    herkeziii kucaklıyorr ve çok öpüyorummmm..
    kolay gelsinnn

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀

  18. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım, ben geldim.
    meralimi aradım ,aklım hep ondaydı. dün fırsat bulamamıştım.
    hastaneden çıkmış.ev doktorundaymış. ilaçlarını yazıcaklarmış eve gidecekmiş. çok şükür bacım iyiydi.sesi güzel geliyordu.
    canım benim evine gelsinde inşallah, sonra burayada gelir.

  19. karşıyakalı Says:

    ezan okunuyor.mübarek vakitler yüzü suyu hürmetine
    ALLAHIM hastalara şifalar versin içindede bize ve yakınlarımıza.
    ben gideyim namazımı kılayım sonra görüşürüz birtanelerim.

  20. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/02/11/asidemirkalp-agrisi/#comment-151492
    de buyrun burdan :)ama hadiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

Bir Cevap Yazın

