ASI&DEMIR(KALP AGRISI)

440 Yanıt to “ASI&DEMIR(KALP AGRISI)”

  1. ela_nur Says:

    evet her siteye gelen masaını üzerindeki tava ve tencerelerden alsın birer adet site olarak boykot başlatıyorum 😀 😀 😀

  2. karşıyakalı Says:

    ben geldim .emoşum günaydın. nasılsın birtanem.
    pcyi kapatıp yeniden açtım bakalım iyi gider .inşallah.

  3. Dil uzmanları karar verdi! İşte dünyanın en romantik kelimesi!
    Yaklaşan Sevgililer Günü öncesi dil uzmanları, dünyanın en romantik kelimesini seçti.
    Yaklaşan Sevgililer Günü öncesinde dil uzmanları, Fransızca’da aşk anlamına gelen ”amour” kelimesinin dünyanın en romantik kelimesi olduğuna karar verdi.

    Merkezi Londra’da bulunan ”Today Translations” şirketi tarafından yapılan ve 320 dil uzmanının görüş bildirdiği ankette, Fransızca ”amour” kelimesi küçük bir farkla İtalyan ”amore” kelimesini geride bırakırken, İtalyanca da dünyanın en romantik dili seçildi.

    En romantik kelimeler listesinin üst sıralarında yer alan diğer İtalyanca kelimeler arasında, İspanyolca’da da aynı anlama gelen ”belissima”(çok güzel) ve ”mi tesoro”(hazinem) bulunuyor.

    Dünyanın ikinci en romantik dili Fransızca seçilirken üçüncülüğü İngilizce ve İspanyolca paylaştı.

    Dil uzmanları, ”seni seviyorum” ifadesinin söylenişinin en kaba olduğu dil olarak da Japoncayı seçti. Birisine Japonca seni seviyorum demek için ”watakushi-wa anata-wo ai shimasu” demek gerekiyor.

    (haberturk)

  4. watakushi-wa anata-wo ai shimasu GÖZDEMMMMMMMMMM 😀

    HATCEMM ANNEMMMMMMMMMM 😀

  5. ela_nur Says:

    kızlar ben sizi
    ahanda böyle seviyorum hahahahaha 😛 😛

    watakushi-wa anata-wo ai shimasu”

  6. karşıyakalı Says:

    he he he ben en baştaki dörtgen tavayı alayım.
    bir elimede merdaneyi alıp tavanın arkasında çalayım.iyi ses çıkar.
    da niye böyle bir protesto yapcaz anlamadım ben. 😀

  7. OHH NİHAYETT GELDİNN ABLAMM..SANA DA GÜANYDINLARRRRRRRRRR BEN İYİİM ABLAMM NOLSUNN..SEN NASSINN..BURDA DAA NASILL LODOS VAR GENE BİDE YAPMURR YAĞIYOO Bİ YANDAN AMA SEYREKK YAĞIYYO.. YAA CAMLARIM GENE BATTIII… 😦 😦

  8. ela_nur Says:

    sayfa doldu editörler piyasada yok göreve çağırıyoruz keyifzadeleri onun protestosu ablam 😀 😀

  9. AMANNN GÖZDEMM YAZ YAZZ BİTMİYOO…EN İYİSİMİİ SENİ SEVİYORUMM…en güzelii bizim kisii… 😀

    ablamm editörlerr ortalıkda yoklarr yaaa…çağırıyozz gelsinlerdee sayfa açsınlar diyee.. 😀 ondann protestoo… 😀 ayy bendee tavayı alcaktımm … 😀

  10. karşıyakalı Says:

    mu ha ha ha haaaaaaaaaaaaaa
    gözdem bende seni çok seviyorum.klavyeye rastgelemi bastın
    yoksa bu japoncamı.

    emoşummmmmmmmmmmmmmmmm
    hoşgeldin canım günaydın .nasılsın.
    ay yukardaki yazıyı şimdi okudum.

    ”watakushi-wa anata-wo ai shimasu”

  11. ela_nur Says:

    ben üstteki grill tavayı kaptım bile aditörleri bekliyorum tangırdatmak için 😀

  12. dudu olmayıncaa paparazzii ve ajanslardan haberlerrr emoşdann.. 😀 idare edin artıkkk…
    hee bidee seda boşanıyomuş galibaa..
    ebru evlenmişş o azeri iş adamıylaa..
    başkaaaa başşkaa aklıma gelmedi… 😀

  13. ela_nur Says:

    japoncaymış ablam ,evet emelim en güzeli bizimkisi SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM çok güzel söyleniyor bence Amour da güzel ama en güzeli bizimkisi 😀

  14. gözdemmm şmdd geliyolarmışşş..yok sizee sayfa falann deyiğpp…bizee cezaa kesiyolarmışş.. 😀 sevumuu 500 yorumcu zatenn.. 😀 meralimm gene insaflıı bakdaa sayfa 1000 yorumaa çıkmasınn… 😀 artık kağnı arabasıı gibi giderr yorumlarr… 😀

    ayyyy sevoosss benii çıtır çıtırr yicekk vallaa… 😀 😀 dicekk arkamdan kuyumu kazıyonn diyee… 😀

  15. karşıyakalı Says:

    ha tamam anladım .geçenlerde sevim beşyüz yorum olmadan
    sayfa açmak yok demişti.
    meralimde ablam ve telefondan girenler gelemiyorlar diyince
    yorumlar 400 e indi.
    kızlar kulaklarınızı çınlattık.
    kulakları yanmaya başlamıştır.
    emoş sende başka bir tava al değiştire değiştire çalarız. 😀

  16. ela_nur Says:

    evet seda daha karar vermemiş eşi zaman ayıramıyormuş peh peh peh hasbam sanki tüm eşler birbirine çok zaman ayırabiliyo bu şartlarda , zaten benim toprağım sedaya çok fazla 😀
    onur hem okuyo hem dizide oynuyo sende 42 iştesin o adam niye şikayet etmiyo dimi yani

  17. Günlerden cumartesi ve söz sırası yine okurlarımızda. Sevda Karaoğlan, dizilerin klişelerini sorgulamış. “Merhaba Yüksel Bey, dizileri izlerken merak ettiğim ve dikkatimi çeken nedenleri sizinle de paylaşmak istedim. Çünkü sanki uyanıp uyanıp aynı rüyayı görüyormuş gibiyim. 1. Neden dizilerde zengin olan hep erkek tarafıdır? 2. Neden zenginler akşam yemeklerinde hep şarap içerken, diğer aileler su ile yetinir? (Meyve suyu, ayran da mı içmezler arada?) 3. Neden erkek kahramanlar sürekli koyu renk takım elbise, beyaz gömlek giyer de, kravat takmazlar? (Karizmanın sembolü mü bu?) 4. Neden gerçek hayatta insanlar çocuk sahibi olmak için uğraşırken, dizilerde bir gecelik ilişki hamilelikle sonuçlanır? 5. Neden bebeğin gerçek babası herkesten sonra gerçeği öğrenir? 6. Neden tüm kötü olaylar fakir ailenin başına gelir? 7. Neden sağlığa zararlı sigara dizilerden kaldırılır da alkol su gibi tüketilir? 8. Neden kahramanların hepsinin sesi aynıdır? 9. Neden erkek kahramanlar sürekli iki kişi arasında kalır? 10. Neden bir kanaldan diğerine transfer olan diziler enerji kaybeder?” YÜKSEL AYTUĞ

  18. ela_nur Says:

    heheheheh bizde tam protesto eder siteye yazmayız msn de konuşuruz 1000 yorumuda bir zahmet onlar tamamlasın 😀 😀 pehhhhhhhhhh gülüyümde boşa gitmesin ceza keseceklermişşşşşş 😀

  19. karşıyakalı Says:

    heeeeee yorumları 1000 çıkarmasınlar.
    abovvvvvvvvvvvvvvv yandık 😦

  20. ela_nur Says:

    ablam ne yanıyosun burda oturur yazarlar 1000 yorumu ,hadi benden kıyak size 999 tane yazsanız yeter 😀 😀 😛

  21. ahh ahh gözdemm kocasıı zaman ayıramıyomuşşş. 😀 pehhh pehhh biz napalımm…yaa sıkıldıı belkii kadınn napsınn.. 😀 onur 6. ydıı…belkii 7. yi almakk istiyoo.. 😀 7 kocalı hürmüzz misalii.. 😀
    ablamm tamamm ben başkaa alırımm…senn seççç…

  22. karşıyakalı Says:

    ha ha haaaaaaa ay 999 oda güzeldi. 😀
    gözdem sen açamıyormusun artık sayfa…. niyekine….

  23. kıyakmışş ..hadii ordann.. 😀 nerdee 1000 yorummm.. 😀 sevusmuu kesinn yan çizerr..geçen fatomm meralimm ve benn ceza kestikk hanıma 100 yorummm…onda bile yan çizdii.. 😀 hele kiii 1ooo yorumdaa..ayyy güleyim bariii… 😀

  24. gözdemm sende fundam gibi şifreni mi unuttun gııııııııı 😀 yiğidom aklını aldı demekk …. 😀

  25. gözdemm sen açarsann bi klib varr onaa aççç gııı..

  26. ela_nur Says:

    editör değilim ablam artık ,doğumdan önce bıraktımya 😀 yazarda değilim sanırım ama deneyeyim bir gençer yazarlığımı bıraktımı bilmiyorum paşam olması lazımki beni tekrar editör yapsın

  27. geliyomm 5 dk ya…siz devam edinnn….

  28. karşıyakalı Says:

    ama canlarım zaten ben hayret etmiştim.
    seda oğlu yaşındaki biyle evlendiği zaman.
    bıkmıştır çocuktan.bence onur arkasına bakmadan gitsin kurtulsun.
    ailesi nasıl müsade etti .yazık çocuğa.
    ondan öncekide küçük değilmiydi nihat.

  29. ela_nur Says:

    yok bacım şifremi unutmadım hem unutsamda sistem yeni şifre verir ben pc den iyi anlarım biraz 😀 dur bacım bakalım eğer yazar sıfatım duruyorsa açarım hemen ama bana 5 dakika müsade edin bakmam lazım

  30. cemre Says:

    hayirli sabahlarrrrrrrrrrrrrrrrrrr sohpetiniz bol olsun öptüm sizleriiiiiiiiii 😀

  31. gencerr gelincee hallderr gözdemmmmm….merak etmeee…sabahları sen açarsın canımm…

  32. cemre Says:

    anlasildiiiiiiiii yeni sayfa isteniliyor geliyorummmmmmm 😀

  33. karşıyakalı Says:

    canlarım eşim kahve istiyor müsadenizi alabilirmiyim.
    sonra görüşürüz canlarım.sizi çok ama çok öpüyorum.
    kendinize iyi bakın.gözdem görüşemezsek yiyidomu kokla benim yerime.

    😀 😀 😀 ”watakushi-wa anata-wo ai shimasu” 😀 😀 😀

  34. merallllllllllllllllllll geldin mii gııı…bi klibb dicemm ona aççç abcımmm.

  35. tama ablamm sen eniştemizin kahvaltısını geciktirmee.. 😀 sonra görüşürüz ablamm…dediklerinde doğruu aynen katılıyorumm..seda hakkındaa.. 😀
    hidd öptümm ablamm..by byyy

  36. meralimm canımm günaydınlarrr….bacımm…h.gg nasıl oldunn

  37. gözdemm sende yiğidomla mı ildgileniyonn canımm…benim için koklaa kuzumuu…

  38. merall msn den baktımm yoksun canımm…sayfa için klib arıyon herhaldee…neysee bi daha ki sefer artıkk…

  39. merallllllllllll msn den linkleri attım canımmm

Bir Cevap Yazın

