ASI & DEMIR _ bir tek sen

340 Yanıt to “ASI & DEMIR _ bir tek sen”

  1. 😀 😀 okk sevosummm….
    adaşımm kızkardeşmde dedi abla durr heyecanlı bu gece berbaber izleriz diyee…bugünn tv izlemek istemedimm.. açtımm slowturk ü ..bi yandan müzikk..bi yandan sizlerle sohbett daha cazip geldii. 😀 yarınn sabah izlerimm ama mutlakka…

  2. emel Says:

    aç sevimim manyak semih hoca kıze verdi uyuşturucuyu salak anasınada ilaç verdi babasının zeytinligini yaktıı

  3. sevim Says:

    cirak gitti :)yarin acarim kollarimiona hehehhe :)cikacaginiz zaman söyleyinde ben geleyim :)hani canim SIKILIR diye 🙂

  4. sevim Says:

    bende esim acmis alman kanalinda bir film :)yan gözle ona bakiyordum :)ama ne bakma hehehehe :)kafa burdaya 🙂

  5. sevosumm aldın dimii resimlerii benn msn i kapatıyom canımm..ona göree…

  6. emel Says:

    ve diiz bittiiiiiii bakalım aslı kurtulcakmı güven buldu aslıyı 🙂

  7. sevim Says:

    asli ölüyormuuu :cry:neden yaptilar buna

  8. 😀 😀 bende geneldee kavak yellerine kadar alman kanalından filmm izlerimmm…ama bu gecee izlemedimm…

  9. sevim Says:

    aldim bacim aldim.tekrar cok tesekkür edrim bacim.uyyyyyyyyyyy gel bir sarilayim san heheheh :)birde öpeyim :)emelim gel gel senide öpeyimm :)uyyyyyyyy mis kokulu bacilarim benim:)

  10. hayırr be ölmezz…heyecan yapcaklar yaaa…olcak o kadarr…dizi ilk 4 de bitirmezlerr..ya da aslıyı çıkarmazlarr…

  11. emel Says:

    kızlar iki orta bi sade hadi bana müsade sizi kocaman öptüm ve kaçıyorum eşim gelmeden pceyi terk etmemem lazım :)kendinize ii bakınnnnnn
    meralim balım gelirsen senide kocaman öptüm misafirin bu gece yatcak galiba sizdeeeeee:)

  12. sevim Says:

    demek güven buluyor.evet su an arabayla gidiyor ormanda

  13. sevosssumm 2 emel arasında kaldınn bi dilekk tut bacımmmmmmmmm 😀

    bendee öpüyorumm çokk ikinizzz….

  14. emel Says:

    ölmez heralde sevimim kurtarır onu güven 🙂

  15. sevim Says:

    emelim seni cok öptüm bacim.tmm sen git esin gelemden.hayirli geceler tatli rüyalar bacim.zaten bizde cikiyoruz demi emosum 🙂

  16. tama adaşımm seni çok öpüyorumm canımm…tatlı rüyalarrr..aeo..kib…by byyy

  17. sevim Says:

    tuttum bacim :)simdiye kadar nasil akil etmedim :)insallah tutar 🙂

  18. evett sevosumm bizde yavaşdan yavaşdann çıkalımm…benimm tüpüm bitti… 😀

  19. sevim Says:

    neyse bende cikayim.hazirmisin emosum.emosum sanada hayirli geceler bacim tatli rüyalar.aeo.yarin görüsmek üzere bacim.seni cokk öpüyorum vede sefiyorum :)emelim assolistim senide cokkkk sefiyom :)canimsiniz benim:)
    sevimuuuu usulca gider :)bye

  20. tümm dileklerin gerçekk olsunn inşş..sevosummm…
    canım bende çıkıyorummm…elektrikkler kapalıı…ocakdaa kapalıı…yedekk anahtarr paspasın altındaa…
    bizden sonra gelen olursa girsin diyee…
    yarın kısmetse görüşmekk dileğiylee…
    seni çok öpüyorummm…
    aeo..kib..
    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀

  21. cemre Says:

    herkese iyi gecelerrrrrrr sizleri kacirdim kusura bakmayin size katilamadim bu gece arkadas vardi gecmis olsuna geldi oturdu baya az önce gitti bende yorgunum birsey yaptigimdan degil ama yaslandik galiba uykum geldi yatmadan bir iyi geceler dileyim yorumlari bile okuyamadim ama baya bir ceneler islemis 😆 yarin okurumm cevap hakki dogmussa cevaplarim 😆 gerci su an kimsecikler yok ben bir sagi solu kontrol edeyim 3 harflilerinde yemini vereyim cikayim geldiginizde yalnizlari oynarken onlar size eslik ediyor azcikta yemini verin yazik degilmi 3 harflilere 😀 neyse agzim esnemekten acik kaldi gidip yatayimda kapansin hadi herkese iyi gecelerrrrrrrr tatli ruyalarrrr gelen olursa anahtar paspasin altinda girsin siteyea sabahta kim acarsa GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 😀

  22. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar.
    herkese güzel bir pazar günü diliyorum.

  23. karşıyakalı Says:

    birinci yorumum kayboldu.
    herkese günaydın demiştim .bakalım buda gidip gelmiıyecekmi.

  24. karşıyakalı Says:

    herkese sağlıklı ve neşeli bir gün diliyorum.

  25. karşıyakalı Says:

    bu gün sevgililer günü.

    SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

  26. karşıyakalı Says:

    ”watakushi-wa anata-wo ai shimasu”

    JAPONCA YAZDIM 😀 ŞİMDİ BİRDE TÜRKÇE YAZAYIM.

    canlarım sizler benim sevgili arkadaşlarımsınız.
    hepinizi çok seviyorum.

  27. karşıyakalı Says:

  28. karşıyakalı Says:

  29. karşıyakalı Says:

  30. karşıyakalı Says:

  31. karşıyakalı Says:

    canlarım bu güller hepinize.

  32. karşıyakalı Says:

    birde pasta yiyelim tam olsun.

  33. karşıyakalı Says:

    emoşum klibi izledim ve oyumuda verdim canım.
    çok güzelmiş.beğendim. gelen yok tabi tatil sabahı erken daha
    ben gidiyorum sonra yine gelirim.

  34. günaydınlarrrrrrr
    herkeze güzell bir pazarr diliyorumm…ve sizlerii çokk öpüyorumm…
    ablamm kapılarıı açmışş…canım benimmm abalmm sna da günaydınlarr..ayrıcaa çiçekklerr ve pasta için çok sağol ablammm…ellerin dert görmesinn…

  35. canlarımm bendee bugün 9.20 de kalktım ama..mutfakdan çıkamadımm…pazarr diyee kahvaltıya bi şeyler hazırlyaım dedimm…ama bi de buraya bakem dedimm.. 😀 birazdan kahvaltıya oturcazz…geç kalmayım diyee geledimmm…ama malum pazarr kimselerr yokk… 😀

  36. meralimm canımmm anladıkk gelmeyincee..demek baya geç gitti arkadaşın..ee yatıya kalsaydı bacımm.. 😀 şaka bi yana olsun canımm sen keyfine bakk..ama yorumlarıı oku…birileri bizi siteye gelmemizi engellicekmişş.. 😀 😀 ona göre canımm…

  37. BUGÜN SEVGİLİLER GÜNÜ…
    HERKEZİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUNN..
    SEVGİLİSİ OLANLARIN BİRBİRLERİNİ KIRMADAN GÜZEL GÜNLER GEÇİRMESİ VE BUNU GÜZEL SONLARA GETİRMESİ DİLEĞİYLEE.. 😀
    EE SONRA SEVGİLİLER GÜNÜ DEĞİLL EVLİLİK YILDÖNÜMÜ KUTLANIYOO…. 😀

  38. CANLARIMM BEN ÇIKIYORUM ŞMDD..SONRA GENE GLEMEYE ÇALIŞIRIMM…PİZZALAR YANIYOO 😀
    HERKEZİİ ÇOK ÖPTÜMMM…BY BYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRR 😀

  39. ABLAMM BENİMM OYUNU DA KULLANMIŞŞ BAKK..
    EVETT HERKEZZ OY VERSİNN BAKEMMM…SAYCAMMMM… 😀

Bir Cevap Yazın

