SEVGILILER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

409 Yanıt to “SEVGILILER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN”

  1. cemre Says:

    ayyyy bendede ne anilarrrrrrr var hatta birini bir sefer yazmistim burayaaaaa sevim hani sen ve gözde ilk bulustunuzya o sayfada burda gencerle ve melisle bir sohpet etmistik eski anilari anlttik o animida anlattim heheheheheh okuyun koparsinizzzz 😀

  2. emel Says:

    kızlar ben çıkayım oglan biraz ratsıız bogazları şişmiş şimdi uyandı huysuzuluk yapıyo migdesi bulanıyomuş yanına yatayım ikinizide kocaman öptüm görüşürüz canlar çabuk halledersem dönerimm

  3. sevim Says:

    ani cikis oldu bacilarim biliyom :)mpsade istemeyi unuttum :)varmi müsadeeeeeee 👿 🙂

  4. sevim Says:

    meralim sen bize yarin anlat :)biliyon ben üsengecim :)aaaaaaaaaa ben izin icin tekrar geldim emelim gitmis 🙂

  5. cemre Says:

    amannnnnnn emel bencede yani sürmeye gittigin zaman esini yaninda götürmee hocan iyi demis ben bir sefer götürdümmmm tövbe etti hemde ilk günü bana ögreten hocaya diyor sende iyi sabir var ben olsam döverim söverim kizarimmm daha ilk elime almisim park yapamdim hocadan hem firca yedim hemde bizimkinden beni aglattilar 😀 sonra dedim sen bir daha gelmiyorsunnnn 😀

  6. sevim Says:

    sizi cok sefioymmmmmm.emelim meralim ve digerleri hepinizi cok sefiyom.hadi sevim usulca vede hizlica gider :)bye

  7. cemre Says:

    muhahahahahhahah bu neyddi ikinizde zengin cikisi yaptinizzzzzzz tmm gidin bacilarimmmm siziiiiiiii cok cok öptümmmmm iyi gecelerr tatli rüyalarrrrrr cavvvvvvvvvvv 😀

  8. cemre Says:

    emelimmmmmmmm gecmiss olsun bacimmmm dikkat et cocuklaraaaaaaa. neyseeeeeee bende gideyimmmmmm bari kimsecikler kalmadiiiiii bu gecede 3 harflilerle hic konusasim yokkkkkk 😀 hadi herkese iyi gecelerrr tatli rüyalarrrrrr ve sabah sekerleriiiiiiii GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNN
    😀 😀 😀 😀 😀

Bir Cevap Yazın

