ASI & DEMIR _ bu yarayi ezelden tanirim

341 Yanıt to “ASI & DEMIR _ bu yarayi ezelden tanirim”

  1. cemre Says:

    he bacim gördüm geldi su köseyi dünüyordu dedi sahibime selam söyle beni yollarken yolu tam tarif etmedi o yüzden ben köseme cekilip bekliyecegim sahibimi 😀

  2. sevim Says:

    seni terkedenin anlini karislayrim :)bu bende olsam:)kiyamam sana.bacim ne bilem simdide yorumlarim nazlanarak gidiyor :)neden acep 🙂

  3. sevim Says:

    gelmis bacim yorumum :)senin sporun nasil gidiyor bacim.iyi geliyormu

  4. cemre Says:

    sporum iyi bacim simdilik aletleri ögreniyoruz simdilik baya bir aletler var önce yürüme bantinda isiniyoruz sonrada diger hareketlere geciyoruz ama iyi devamli gidilse baya bir yol kadedilir.

  5. cemre Says:

    demekki yorum gitti bir sagi solu dolasti geldi bacim yoksa arka plandada yoktu.

  6. cemre Says:

    ay bugün canim ailemi izledinmi hahahaha meliha yine süperdiiiiiiii ay allahim bu kadinin endami beni öldürecek 😀

  7. cemre Says:

    heleki ferideeeeeeee süperrrrrrr iste bence asil bunlara oyuncu demek lazim cok güzel rol yapiyorlar valla nasilda beceriyorlar surundan azicigggggg kicilcim cigmiyormu hehehehehehehehe

  8. cemre Says:

    sevimmmmmmm giiiiiiiiiiii nerdesin bacim yinemi yorumun nazlaniyor aaaaaaa bir yorumda bu kadar nazlanirmi canimmmmm yaaa

  9. sevim Says:

    ay evet nmeralim.canli yayinda dili tutuldu hehehehehe :)nasil diyor eveeeettttt :)tek bir kelimeyle.ya feride süperdi.sunucuyuda susturdu 🙂

  10. cemre Says:

    evet feride süperdiiiiiiiiiiii. helekiii gülendam hah gardasiymisssss 😀 hehehehehehehehehehehehee

  11. sevim Says:

    demi zaten o yüzden canim ailemi cok seviyorum :)sanki rol yapmiyorlarmis gibi :)valla o kadar dogal oynuyorlarki süperler :)ya halim bacim o konuda yorumunu alabilirmiyim :)birde o sisman kadin neyi oluyor oda cokkkk süperrr demi :)NASIL diyor kardesiyimis 🙂

  12. cemre Says:

    evet sevimim bekliyorum seniiiiiiiiiii 😀

  13. cemre Says:

    halimde güzel rol yapiyor ama ben ferideye su küheylan gibi olan talati yakistirdim ama feridede halimi seviyor e ne yaprsin gönül iste keske bastan o olsaydi.

  14. sevim Says:

    hahahahaha meral dikkat et yorumlarimiza :)ayni seyi yazarak yollamisiz.ben seninkini okumadan aynisini yazmisim.gülendamdi ismi dogru :)ay evet demi :)hepsi süperler acikcasi:)

  15. cemre Says:

    ben feridenin gözlerine bayiliyorum cok güzel bakislari var melihaninda cildi cok hosuma gidiyor pürüsz seyhanlarida ayri bir güzel.

  16. sevim Says:

    ay yokkkkkkkkkkkkkkkk halimle feride olsunlar :)tmm cocuk halimden yakisikli ama halimle daha iyi feride :)bakalim onlar ne olacaklar 🙂

  17. sevim Says:

    bacim birde aliyle seyhan hahahahahah :)güya balayindlar güya ilk defa basbasa kaldilar heheheheh :)bir yatakta yan yana uzandilar bir koltukta :)yani orasi olmamisti acikcasi :)feridenin gözleri süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  18. cemre Says:

    evet bacim ayni seyleri yazmisiz:D ama gül andem akkili kadin bak lepdemeden leplebiyi anliyor

  19. cemre Says:

    evet bacim onlarda baska bir alemmmmmm onlarin beylülden ders almalari lazim muhahahahahahahahaha

  20. sevim Says:

    bacim nerdesin gelde seni kocaman öpemmm :)ben artik gitmeliyim :)balk saatim gelmis :)yarin erken kalkmak olmassa iyi olurdu ama 😦

  21. sevim Says:

    hahahahahahaha bak dogru dedin :)behlül vede bihterden 🙂

  22. sevim Says:

    anliyor vede söylüyor.o cok hosuma gidiyor :)diziye cok güzel renk katmis bacim :)bak bu dizide emirganda cekiliyor.

  23. cemre Says:

    burdayim bacim karsindayimmmmmm al yanagimi uzattim öp bacim getir sende uzat yanagini bende seni öpemmmm 😀 mucukkkkkkkkk de hdi simdi git yyattttt bu gece seni ben yatirammmm iyi geceler tatli rüyalarrr sabaha kadar misil misil uyu emiiiiii agri sizi görmiyesin melekler basindan eksk olmasinn perili rüyalar göresin rüyandan kalpsiz eksk olmasin hehehehehe öptüm bacim seni de isin rast gelsin 😀

  24. sevim Says:

    bacim ben seni cok öpyüorum.hayirli geceler diliyorum.tatli rüyalar görmenide tabi :)aeo.yarin görüsmek üzere bacim.byee
    sabah sekerleri sizede kucak dolusu günaydinlarrr.

  25. sevim Says:

    cok sagol bacim.ama kalpsiz mazi oldu ezeli görsem :lol:hadi kactim.bye

  26. cemre Says:

    e bariii bende sagi solu kontrol edeyimmm pencereleri kapali ocak sular kapali de hadi banada iyi gecelerrrr yarin ins görüsme umuduylaaaaaaaa iyi gecelerrrrrrr 🙂 SABAH SEKERLERI GÜNAYDINNNNNNNNNNNNN 😀

  27. ela_nur Says:

    günaydın bacımmmmmmm günaydın herkese istanbuldan sevgiler hepinize buyrun kapılar açılmıştır ,bacım biraz zor açtım çok sıkı kilitlemişsin çıkarken meralim 😀 biraz yorumlara göz atıyorum bir süre burda olucam sonra işlerim var

  28. ela_nur Says:

    ben geldim yine 😀 dün sevim ve meral hanımlar dizileri çekiştirmişler ,beni hiçbir dizi ilgilendirmiyor artık, keşke bende de sizdeki heyecan ve izleme arzusu olsa ama yokkkkk 😦 asiden gerisi yalan geliyo bana tubanın dizisinide izlemiycem ,muratı demir olarak sevdim öyle kalsın istiyorum başka isimle hitap etemeye bile tahammül edemem ,tubişimide asi olarak sevdim onada başkası gibi bakamam benim için hep özel kalsınlar asim le demirim olsunlar istiyorum onun için izlemiycem ablam yine gelemedi bu sabah misafirleri var malum kadifem özlüyoruz seni hemde çok bir kafanı uzatabilsen keşke 😀

  29. cemre Says:

    herkeseeeeee günaydinnnnn hayirli sabahlarrrr kapilari gözdem acmisssss öpüyorum bacim senii 🙂

  30. cemre Says:

    evett dizileri cekistirdik bir oyanaa bir buyana iyice sündülerr 😀 yok be bacim bende heyecanla izlemiyorum nerde sanki asideki heyecanimi veriyor iste is olsun tv izlerken bari bakacak birsey olsun diye bakiyorum eee ne yaparsin buralarda issizlasti gece vardiyesi dagildi kala kala bir kac kisi kaldik 😀 aksam kimsecikler gelmiyor herkes dizilere daliyor yada baska seylere bizde artik bakiyoruz ama iste eyle 😀 bizde bari millete ayak uyduralim diyoruz 😀 yoksa asi demir benim icinde öyle kalcak muratin yeni dizisinde dikkat etiysen yeni ismini kulanmiyorum murat diyorum 😀 tubada öyle olacak 🙂

  31. cemre Says:

    sabah cüz demeden ciktim tl geldi tl konusurkne leptop gitti tl bitti arkadas geldi spora gitmek icin ve cüs diyemedim ama benden sonrada gelen olmamis hmmmmmm neyse meral bir iki gün daha sabret bakalim ne olacak 🙂

  32. cemre Says:

    neyse bende yeni geldim sayilir biraz isleri yapayim ay bu spor bana cok iyi geldi muhahahah her gittigim yerde illaki oluyor birseyler hadi ben gittim cüssssss :S sonra gelirim yine 😀

  33. sevim Says:

    slm canlar.nasilsiniz.disciden geldim.2 saat doktor ugrasti.ama bende bittim :)sorun neymis.sorun kaplamamin altindaki dis gitmis.ama kökü saglam oldugundan disi yontarak yok etti kökede kanal tedavisi yapti.ve tekrara kaplamami takti.haftaya devam edeck tedaviye.ay cok sükür agrilarim dindi.insallahda böyle kalir :)sizler nasilsiniz.bakiyomda meralimle gözdem gelmis sadece.ya ne oluyoruz canlarim sabah sekerleri issiz gece vardiyasi aynen.hatcem ve emosum gelemiyorlar ama biz düse düse birkac kisiyemi düstük :(.neyse hayirlisi olsun.
    fundammmmmmmmmmmmm ablasi sende bir ses versen.hani hicmi bize ulasma sansin yok ablasi.meralim sendemi hicbirsey duymadin bacim fundam hakkinda.seni cok özledik findik kurdum.bende biraz dinleneyim.doktor baya beni hirpaladi :)ama yikilmadimmm ayaktayimm iri kemigi yikmak öyle kolay degelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll hehehehe :)simdilik bye

  34. cemre Says:

    bovvvvvvv hala kimse gelmemis sevim bacimdan haricccccccc 🙂 cok gecmis olsun bacim tekrar agrilarin dindiyseeeee iyi bacim iyide bu millete ne oldu bana bakin burda degilsiniz ama sizi baska yerlerde görüyorum ona göreee selam vermemezlik yapmayin ulennn cizerim siziiiiiiiii 🙂

  35. cemre Says:

    emelim demek sende G.S hayranisin seni seni 😀 ben kül yutmammmm o kadarrrrrrr 😀

  36. cemre Says:

    duygucukcukta gitmisssss zonguldaklara bir cüs bilem diyemedi neyse ins bir ara selam verir 😀

  37. cemre Says:

    sevim fundamin bana en son dedigiiiii 1-2 ay msn kapatacagiydi bacim sonrasini bilmiyorum hüriyenin bende msn adresi var ondan aliyorum funda haberlerini cok sükür iyiyimis ins kisa zamanda katilir aramiza tek arzum bu ve en kisa zamanda toplaniriz evin reisi bir gelsin hele ee evin reisi gidince ailede saga sola dagildi belki diregimiz geri gelince tekrar yeniden toplaniriz eski günlerdeki gibiiiiiii 😦 yoksa bende cok özledimmmm aciga vurmuyorum ama icten ice cok üzülüyorum heleki aksam olunca bogazim dügümleniyor her siteye girdigimde 😥 acaba bir daha eski günlerdeki gibi olurmuyuz diye

  38. cemre Says:

    beni dram basti sonra ugrarim yine ins bir dahaki geldigimde birileri gelmis olur byyyy

  39. cemre Says:

    ha sevim bacim istersen bir sayfa acalim biliyorsun cepten girenler icin kolaylik olsun yani sen acaksan ac bacim. byy

  40. sevim Says:

    meralim huriye kim giiiiiiiiiiiiii :)demek findik kurdum iyi :)sevindim.tmm bacim ben sayfa acayim 🙂

Bir Yanıt Bırakın

