ASI&DEMIR(BU KADAR GÜZEL OLUNURMU)


348 Yanıt to “ASI&DEMIR(BU KADAR GÜZEL OLUNURMU)”

  1. ada Says:

    tuşları boşuna eskitiyorum galiba ben çıkıyımda sonra gelim umarım SOS yaptımı görmüşsünüzdür sessiz yalvarışlı gözlerim dolaraktan(böle bi cümle varmıdır yaw) hoşçakalın

  2. slmmmmmm
    herkeze iyi gecelerr…
    yaa canlarımm anca gelebildimm..saat 6 dan beri elektriklerr gitti…dışarda lodos varr çokk…ve gene elektrikler düşükk…tam geliyoo ben pc yi açıyorumm ve gene gidiyoo..pc kafayı yimesin diye çıkmak zorundayımm..bende mum ışığında can sıkıntısından kitap okuyomm.. ayy ne zorr yaa elektrik olmayıncaa.. 😦 😦 o yüzdenn gelemedimm…hemen haber vermek içi,n geldimm…
    meralimm canımm yerimm seninn laflarınıı…demek sendee ramiz dayıya takılanlardansınn.. 😀
    eğerr elektriklerr yarım saat bile gitmezse gene gelirimm..yaa zatenn bi şeyi çok istdim mii olmuyoo.. 😦
    sevosumm senn sayfanı aç canımm..ben gelemesemde bu akşamm..
    herkezii çok öpüyorumm..
    lodosun oyunu da bu olsa gerekk…
    hadi ben gittimm…
    inşş…gelebilirimm…

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀

  3. sevim Says:

    iyi aksmalarrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben geldim hehehe 🙂

  4. ada Says:

    haksızlık çifte standart site resmen ayırsama (o ne bee) yaptı emel ablamınkini yayımlıon ama KALIBIMI MI BEĞENMEDİN MUHALLEBİ ÇOCUĞU

  5. ada Says:

    ağlıcam şimdi ya sessizlimi konuşturuyorum resmen ama kimse duymuo 😥

  6. sevim Says:

    emosum gitmissinbacim.gelmene sevindim.ama biz bugün konusamiyacakmiyiz n:(bacim sayfa yi acarimda yorum kac oldu.bir bakeyim.
    meralim süpersin bacim hehehehehehe :)sanki ramiz dayi konusuyor gibi geldi :)tam onujn dilinle yazmisssin heheheheh 🙂
    bacim bugün misafirlikteydim.önce sabah isleri yaptim kayinvalideye gittim.biraz alisveris yaptik beraber sonrada görümceme gectik.gec vakit geldik eve.esim aldi leptopu.simdide burdayim.
    ama galiba simdide ben yanlizim 😦

  7. sevim Says:

    müjooooo :)sekerim demek yine yanlizdin :(ablasi inan bende artik üzülmeye basladim.acaba aksamlari gelemezmisin.nede olsa hafta sonu.insallah bundan sonra geldigin saatlerde birirleri olur.seni cok öpyüom vede sohbet etmeyi özledim 🙂

  8. ada Says:

    kalbimde kırık ve çıkık , banada yazık

  9. ada Says:

    ustammmmmmm

  10. sevim Says:

    ve gözdemmmm.uyyyyyyyy yegenimin kolu agrimis :(iyide bacim 2 ay evvel vurulmus asi.neden 2 ay sonra iltihap tutsunki.sasirdim.ates mevzusuna gelince evet bacim asi ates yapar.hemen degil ama genelde ya gecesi yada ertesi gün.dk demeliydi sana.cok gecmis olsun.adinada sevindim bacim.her iki haftada bir evde olman cumartesileri cok güzel.kendine dikkat et.seni ve yegenimi cok öpyüorum enistemizede slm 🙂

  11. ada Says:

    oofffffffff

  12. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmm sobeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀 😀

  13. sevim Says:

    gelen yok daha.hadi meralim ramiz dayi olduuu en güzel karekteri kapti :)ben kim olayim :)buldummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)kerpeten aliiii heheheheheheh :)cok sefiyom ben onu :)dur nasil konusuyordu 🙂
    bana kerpeten sevim derler :)eeee gerisi gelmiyor :)bundan sonra onun konusmalarina cok dikkat edeyim 🙂

  14. ada Says:

    terapistim sen gör bari 😥

  15. cemre Says:

    h.ggggg kardessssssss mesele misafirlige gitmek degil mesele kendini özletmek kardesssssss nasilsinnnn muhahahahahahahahhahahah 😀 😀

  16. sevim Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyy korktummm :)giiiiiiiiiiiii insan bir öksürür gelince :)nasilsin bacimmmmmm günün nasildi.

  17. ada Says:

    yaaaa nası gösterecem ben kendimi

  18. cemre Says:

    muhahahahahhahah kerpetensevimmmmmmmm hahahahahahahhahaha nasilsinnnnn kardessssss 😀

  19. sevim Says:

    heheheeheheheheh valla meral süper yapiyorsun :)ay dayii karsimda.
    bende kerpeten ali dayiii :)demek meseleeeeee özletmek :)öylemiiii heheheheh :)peki özledinmiii 🙂

  20. cemre Says:

    iyyimmmmmm bacimmmmmm nasil olsunnnnnn günüm iyiydi temizlik yaptim dip köse temizligi sonrada bizim burda seminer vardi aile semineri az oraya takildim geldim evde öyle saga sola vurup duruyorummmm sende iyisinnn misafirlige gitmissin.

  21. sevim Says:

    iyiyim dayiiiiiii :)eeeee yinemi bir hikaye anlatacaksin :)dinliyorum seni 🙂

  22. cemre Says:

    ay hikayedemi anlatiyordu hmmmmmmmmmm tmm dur bir uydurammmmm 😀

  23. sevim Says:

    iyiy yapmissin bacim.bende yavas yavas dip kiyi köse basladim.ameliyat olursam dipten yapamam diye heheheheh :)üstten yapabilirim 🙂
    evet biraz aile ziyareti yaptik bacim.bugünde öyle gecti.cocuklar nasil bacim.senin tansiyon peki 🙂

  24. ada Says:

    bu site artık beynimin bam teline basmaya başladı yüz görümlüğü mü ister napar anlamadım

  25. sevim Says:

    evettttttttttttttttttt mesela 2 kez kerpeten ali dayiyi tuzaga düsrüdügünü sanmisti.ama sonunda kendi tuzaga düstügünü anlayinca :)dayi hemen kardesss dur sana bir hikaye anlatayim diye baslardi :)ama adama hayranim:)o ses tonu oyunculugu :)her görüsümde asideki hali geliyor aklima 🙂

  26. ada Says:

    bi de pc denim bakalım

  27. sevim Says:

    hehehehe sonrada dayi hikayeden sonra soruyor neymissssss diye :)k.alide neymissss diye cvp veriyordu :)sonra dayi demek oluyormukiii ana fikir diye öyle devam ediyor …. :)bu son bölümde dayi resmen ön plana cikti.harikaydi 🙂

  28. sevim Says:

    bacim gellllllllllllll birak hikayeyi :)bir mevzuda konustugumuzda ona uygun derslik hikaye anlatirsin heheheh :)simdi gell buraya seni özledim 🙂

  29. ada Says:

    BİSMİLLAH

  30. cemre Says:

    bak kardesss sana bir hikaye anlatimmi insan sevdikleri icin hersey yaparrrrrrr bir zamanlar delikanlinin biri bir kizi cok severmis ama kiz ondan imkansizi istemis bana gidipp annenin kalbini cikartip getirirsen sana sevgimi veririm demis delikanlida cok seviyormus ama annesinide cok seviyormu yapamam derken ama mecbur sevdigi kizin bu acimazsiz istegine razi gelmis annesinin kalbini cikartmis ve kosarak sevdigi kiza götürürken ayagi bir tasa takilmis ve düsmüs elinde kalkpte dalikanlinin elinden yere düsmüs ve dalikanlida yere düsünce caninin acisindan ahhhh anacimmm demis ve o sirada yerdeki kalkpten ses cikmis canin cok acidimi yavrummmmm 😥 onun icin kardes sevmek yada sevilmek olay orda 😆

  31. ada Says:

    YOK ARTI YAAAA BU DA OLMADI ULAN BENDE BUGÜN ŞU YORUMU GÖSTERTMEZSEM

  32. cemre Says:

    hehehe geldim bacim uyduramadim aklimda kalmisti bunu yazdimmmmm heheheheheheh

  33. ada Says:

    denemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  34. ada Says:

    ahhhhh ulan ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  35. ada Says:

    ben böle bi yorum yapmadım yalan söleme alçak site ne hallere düşürdün beni

  36. sevim Says:

    meral ben sayfa acip geleyim.fatos gelemiyor.tmm.ama önce videoyu nete atayim

  37. sevim Says:

    heheheheheheheh ya bacim yoksa sen meral degilde ramiz dayimisin :9

  38. ada Says:

    ba ba ba ba denetime alma incelini gösterdi

  39. cemre Says:

    geldimmmmmmmmmm kardesssssssssss 😀

  40. ada Says:

    bitanesin bitane ustam benim

  41. ada Says:

    h.g editöriçem

  42. cemre Says:

    fatosssssssss kuzummmmmm yazdigim hikaye düzeltmek icin arka tarafa geince denetime takilan yorumlari gördüm bir bakayim kimler takilmis baya bir yorum ama tam bakacakken net gitti demek sendin neden giremedinki acep

  43. cemre Says:

    bu arada h.g fatosummmmm nasilsin canim iyimsinnnn kardesssssssss 😀 mesele senin denetime takilmanda degil kardesssss mesele neden takildiginnnnnn 😀

  44. ada Says:

    yaa bendim 😥 ustam ceza ceza diodun al sana ceza hemide en alasından

  45. ada Says:

    tesekkürler yayımladın için abla ama anlamadım neden takıldım

  46. ada Says:

    iyi dielim ablamu sen?

  47. cemre Says:

    belkide adresinimi yanlsi yazdin kuzum ama sevim ablan kurtarmis seni

Bir Cevap Yazın

