sevmenin en güzel kaniti (ASI&DEMIR)


366 Yanıt to “sevmenin en güzel kaniti (ASI&DEMIR)”

  1. merallllllll ablaa inş.. dediğinn gibiii olurrrrrrrrr

  2. ela_nur Says:

    gutum bacım senide özlemişim hayatım birazdan gençeri aramak gibi bir planım var ama düşmüyor düşmüyor defalarca aradım ya siz nasıl düşürüyorsunuz yaaaaaa ,evet attığın linkler biraz gözümü açtı iyi geldi bugün muratın dizisi var hadi iyisiniz 🙂
    müjgan ablam sen yap diyen tarafını dinle bitanem tedavini ol pürüzsüz cildine kavuş tatlım

  3. cemre Says:

    olur kuzum olur hem farzatki olmadi sükredelim bak su tv karsimda bir genc kiz 30 yasinda ve 19 yasinda görmesi azalmis simdi gözleri 100% 15 görüyormus izdivaca gelmis düsün mügüm halimize sükredelim dimi kuzum üzülme baska sorunlar olmasin sivilce dedigin nedirki bir ufak tefek pürüzler

  4. gencerr abiminn kaçç ayııııııı kaldııııııııııı kşiii

  5. cemre Says:

    gözdem sen ariyacaksan sabah oranin saati 10 dogru ara bu haftada ayni vardiyede aksam yemegini saat 5 yiyorlar ama yinede bir dene istersen vet zor düsüyor devamli araman lazim bacim ama sabah belki daha kolay olur.

  6. doğruu meralllll ablaaaaaa insanınn şükretmesii lazımm durumunaaa iştee oo kızınn sorununn yanındakiii benimm sivilcelerimm devedee kulakkk

  7. sizindee yazılarınızz zorr giyomuuuuuuuuu

  8. cemre Says:

    mügümmmm gencer abinin nerdeyse yarilandi yani 80 günü kalmis olmasi lazim gecen demisti ama simdi düsünüyorum 80 günü kalmsi olmasi lazim yani safak 80 😆

  9. ela_nur Says:

    baş ağrısından gözlerim çakmak çakmak görüyor ben biraz başımı yaslıyayım olurmu kusura bakmayın ekran abakamıyorum bitanelerim gözlerimde yorgun galiba sizi çok seviyorum ve öpüyorum canlarım

  10. cemre Says:

    evet kuzum zor gidiyor durun ben bir sayfa acip geleyim 😀

  11. sayılıı günn çabukk geçiyooo şafakk 80 azzzzzz kaldııııııııı paşa abimm kaoltuğuna kavuşmasına azz kladı yanii 🙂

  12. gülee gülee gözdee ablamm kandineee iyii bakk çokk yormaa kendinii ablamm çokk öptümmmmmmmm

  13. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.
    ben geldim nasılsınızzzzz.
    gözdem geçmiş olsun canım.başın ağrıyormuş.
    az kaldı yiğidomu görünce iyileşirsin.yanında varsa bir tane ağrı kesici al.

  14. hgg hatçemm ablammmmmmmmmm

  15. bugünn şanslıı günümdeyimm hatçee ablamm sanadaa rastladmm gell öpimm seniiiiiiiiiiiii

Bir Yanıt Bırakın

