ASI & DEMIR _ bir seni konusurum

382 Yanıt to “ASI & DEMIR _ bir seni konusurum”

  1. EEE NERDEE KALDIKKK……

  2. cemre Says:

    bu arada ablamda gelmisssssss fatostaaaaaaaa öptüm sizleri emosum senide öptüm bacim

  3. efemmmmmmmmmm meralimmmmm… 😀 ee isteyeninn bi yüzü kara vermeyeninn 2 yüzü.. 😀 bacımmm.. 😀

    isteriiiiiiiizzzzzzzzzz isterizzzzzzzzzzzz….. 😀 😀 😀

    canımmm h.b..sendee h.gg canımınn içi…..
    nerlerdesinn özledimm…görüşmeyelii..fatomdaa kaybolduu..gerçii işi varmışş herhaldee kuzumunn…

  4. cemre Says:

    bu arada emosum tesekürler bacim demir hakinda birseyler bulup getirmissiniz sükür yani illa demeiz gerekiyordu kendiniz düsünüp getiremiyordunuz 😆 ben her ikisi hakinda her zaman getiriyorum ha bu arada hani cok kizdinizya hep demir hep demir gecmisteki arsivlere bakinda can haticeden 2 sefer saya actim bilmem anlata bildimmi 😆

  5. 😀 😀 bakk hellle gelirr gelmezzz….savunmaa heee.. 😀
    meralimm hatırlamıyomm ama oylata gitmeden önce dee benn baya bi klip getirmiştimm hatırlatırımmm editöriçemmmmmmmm 😀 lütfeennn unutmayalımm… 😀
    hatta aylamda vardıı… 😀

  6. karşıyakalı Says:

    ay gelemedim ya netten düştüm.

  7. bi şeyy değill canımm…umarımm beyenmişsindirr….ve deee gözdeme de getirdimmm…aynı zamandaa… 😀 bizzz getirriizz iştee öyle bacımmm….demene gerekk yokk..bendee hem asii hemm demirrr haberlerinii getiriyomm unutmayalımmm… 😀

  8. cemre Says:

    tmm canimmm acilacaktir bekleyin parayla degil siraylaaaaaaaaaa 😀 e sen nasilsin emosum bak sevim daha gelmedi eminim düü klip pesine ne yapayim elimde vardi istemedi sayfa acaktim ama yok dedi sen dolaba kaldir bende yedekte tutuyorum bir gün ondanda acarim 😆

  9. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin meralim ,nasılsın canım.
    emoşum kulak ağrısı çok zordur.ALLAH annenede dayınada şifa versin.

  10. ablammmm tekrarr h.gg …bende dedimmm eniştemizee 5 yıldızlıı hizmett veriyoo diyee.. 😀 😀 meyerr senn netten düşmüşsünn… 😀 olsunn neyse ki geldin ya ablammm…
    gell dee bi öpemm gıdıdannn…

  11. karşıyakalı Says:

    meralim şu muzip gülümseyen sarı kafayı nasıl yapıyorsun.

  12. sağaolunn canlarımmmmm benimm…olsunn meralimm..sonra da sen açarsınn…sağoll canikomm…haa sevosumm haa senn farketmezz..pannaklarınıza sağlıkk…sayfa açan ellerinizz dert görmesinnn…

    ablacımm aminnn inşş….sağolll…

  13. : lol : yaptım mıı acabaa…

    : cry :

  14. karşıyakalı Says:

    gel bende seni öpeyim.öğle her zaman 5 yıldızlı hizmet verilmez emoşum.
    sonra şımarırlar. 😀

  15. olmaddıı ablamm..bendee beceremiyomm oo komikk suratlarııı… 😀

  16. dimii ablacımm..haklısınnn…hep hizmett hepp hizmett…. 😀 😀 bi dk y6apmasan daa hiç yapmıyonn olurr.. 😀

  17. karşıyakalı Says:

    😆

    😥

  18. ablamm afferinn sana bakk yaptınn…ben hala yapamıyommm… 😀 neysee öğrenirimm bendee inşş… 😀

  19. cemre Says:

    ay canimmmmmmm toprakkkkkkkk anammmm h.gggggggg öptüm canimin ici ablam nerdeydin bugünnnnnn misafirin varmis galibaaaaaaaaa bugün senin bu bacilar yine üzerime üzerime geldilerrrrr iiyki gözdem geldide pusup kaldilarrrrr gerci ben haklarindan geliyordum ama yazik yoruldular bana laf yetistirecekler diye 😆

  20. karşıyakalı Says:

    BİRTANELERİM ŞİMDİ GİDEYİM OĞLUŞUM GELDİ .ONA BİRAZ HİZMET EDEYİM.YEMEK ISITAYIM KARNINI DOYURSUN.
    SONRA FIRSAT BULURSAM GELEYİM.
    HEPİNİZİ ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM.İYİ GECELER BİRTANELERİM.

  21. cemre Says:

    bende giremedim nettn düstüm ama emos sana göstermis ablam 😆

  22. cemre Says:

    sayfa cok agirlasti ben bir sayfa acip acayim nasilsa sevim hemen klip yapamaz degilmi 😀

  23. tellllllllllllllllllllll

  24. sevim Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmm.ay ne romantikti yaa :)tekneyle gelemsi melihaya süprizi ay duygulandim:)bu arada esime diyom bak ne güzel süpriz diyor o diziiii :)eee benim adam hostur iyidir melektir ama biraz romatiksizdir 🙂
    emosumun burdamisin canim.ben hazirim bacim.verebilirsin :)fatosum sende cirak.afferin iste böyle ustana arka cik :)canim ciragim benim :)nasilsiniz bu arada

  25. cemre Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/02/24/asi-demir_-gule-gule/#comment-154137 de hadi gelin asiciler bugün bendensiniz 😆 😆

  26. sevim Says:

    meralim bacim nasilsin.giiiiiiiiiiiiiiiiii kim pusup kaliyor :)yorumlar okunsunda sitemiz karar versin hehehehe :)ben pusmam ama sen gözdemin gelisiyle sankim rahatlamis gibiydin heheheheh 🙂
    hatcem yinemi karsilasamadik bacim ya :(insallah gelirsin.

  27. geldimmmmmmm
    ee nerdee kaldıkkk…

  28. sevim Says:

    emos telmi.tmm bacim ben msn acayim.icerdeyim gel tmm.

  29. sevim Says:

    ha birde feride o kebaplari yerken niye yalan söyleyeyim canim cok cekti :lol:nasilda yiyordu istahla.offfffffffffffffffffff agzim resmen sulandi 🙂

  30. sevim Says:

    emos dizi bitsinde geliver msn tmm.

  31. sevim Says:

    bu aksama hazirlayayimda yarin herkes asimizle uyansin :)dünya güzeliyle

  32. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee benden baska kimse yokkkk.nerdesiniz.bakin simdide sarmaya dalacam

Bir Cevap Yazın

