ASI & DEMIR_ güle güle

418 Yanıt to “ASI & DEMIR_ güle güle”

  1. sevim Says:

    ya ben asinin ilk fragmanini gördügümde dedim bu diziyi kacmam diye.ama bu dizinin frgamninda öyle olmadim.o heyecani alamadim.neyse ben sayfa acmaya gidiyom :)bekleyin

  2. abovvvvvvvvvvvvvv saat 1 olmuşş…en geç 11 de uyuyan benn.. 😀 2 saat geciktimm… 😀 sabah da çok işim varr…

  3. cemre Says:

    yokk yokkkkkkk ne ask ve ceza nede buuuuuuu öyle hevesim yokkkkkkk asi basladiginda nefesimi bile yavs aliyordum gözlerimi bile kirpmak istemiyordum tv karsisinda robot gibi duruyrdum asiyi izliyecem duyacagim diye 😥 ama simdi yok oldu 😥 hep izledigimde aci cekiyorum niye ya ben kendime iskence veriyorum 😥

  4. benn bu sabah asiyi kaçırdım meralimm..sonraa bi izlemeye başladımm nettee..kendimi alamadımm…5 bölüm izledimm…hem ağladımm hem izledimm…inan..

  5. cemre Says:

    yani sevimmmmmmm yine 500 mu tuttu bacim bu saate o kadar yorum yapamam yatacam uykum geldi ne oluyrumya ben sabahliyan ben artik 12 yatiyorum

  6. açıyon muu sevosummm sayfayııı….

  7. cemre Says:

    ayyyyyyyy evet emosummmmm bugün melek kendini intihat etti hem kendi felaktini hemde abisinin felakatini hazirladi bende cok kötü oldum 😥

  8. merall sizde 12..bi de beni üşünn saat 1.. 😀

  9. cemre Says:

    evet sizin orasi daha gec dimi 😀 evet aciyor ama ins uzun sürmez 😀

  10. benn sabah 8.30 da kalktım meralimm…o yüzden kaçırıncaa…işlerimden sonra dedimm bölüm kaçırmayım netten izleyim diyee…ayy bi başladımmm…duramadımm…ayy hele asya çıkıncaa…bırakamadımm…en çok daa nehirden babasına mektup yolladığı sahnede bi ağladım bi ağladımm..bi de arkadaşın babasına üzülüncee üstüne tuz biber geldi..

  11. cemre Says:

    horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    püffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    ha actimi sevimmmmmm sayfaaaaaaaaaaaaaa alooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  12. 60. bölümün yarısına geldimmm…yarın da ordan izlerimm işleriimi bitirincee…

  13. sevossssssssssssssssssssssssss
    şmd pc başındaa uyuklucammmm 😀 bakkkk….

  14. cemre Says:

    ha evet bacim öyleymis basiniz sagolsun bacim ne yapacan ölümlü dünya allah rahmet etsinnnn kac yasindaydi .

  15. cemre Says:

    bendeeeeeeeeee bendeeeeeeeeeeee

  16. sevosssss nereye kayboldunn gııı…gelemedinnn…

  17. sağoll meralimm..okul arkaaşımın babasıı…bugünn bir diğer arkadaşım aradıı..yarın başsağlına gidicemm..bugğn gidicektimm annem dedi bende geleirim diye…akciğer kanseriymişş..beyninee srmışş…3 ayda gitti. adamcazz…ee fazla da değldii meralimm…tam yaşını bilmiyom ama…allahdan her şeyy…

Bir Cevap Yazın

