ASI & DEMIR _ seviyorum seni

Hazirlayan : fatma

Reklamlar

340 Yanıt to “ASI & DEMIR _ seviyorum seni”

  1. cemre Says:

    olurrrrrrrrrrrrrr olurrrrrrr benim icin no proglemmmmmmmmm asiogullari demirogullari ::D asiogullarinaa hücümmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😆

  2. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyy valla bu yazıyı bana yazdırmayım gıııı allahım rabbim bide o kadar dikkatli yazdım gine yanlış yazmışımmmmm 🙂

  3. karşıyakalı Says:

    HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AY MERAL YAPRAKLARI NİYE YARSIN BU KIZ DİYE BAKTIMMMMM
    EMELİM HEM SARIYON HEMDE YARIYON HA HA HA HA HAAAAAA

  4. cemre Says:

    muhahahahahahhaha emellllllllllllllllllll giiiiiiii sen adamiiiii öldürüsünnnnnnnn hahahahahahahahahhahahahahahahahahah

  5. emel Says:

    sevim bak bu meral senin hastalıgından yaralanıyoo hucum asioglularına diyom bi kere indir şu deynekleride aklı başına gelsinnnnnn 🙂 meral kaç geliyo deynekkkkkkkkkkkkkk 🙂

  6. sevim Says:

    muhahahahahahahaahahahah ay emellll hahahahahaahahahaha ay yas geliyor gözümden :)evet yaprak sarmasi :Pmerallll ne o giiiiiiiiiii arkadan saldirayami gectinde hücumm diyonnnnnnnnnnnnnnnnnn :)asiogullarindan emellllll arkayi kolla benim yemek saatimde saldiriya gecti demirogullari :)sen savas ben su son lokmayida yiyeyim geliyom heheheheh 🙂

  7. karşıyakalı Says:

    EMELİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    aşkım sana şakayla takılıyoruz gücenmiyorsun değilmi bacım.
    lütfen gücenirsen üzülürüm bir daha yazmam yaprak konusunu.

  8. cemre Says:

    muhahahahahhaha ablammmmmmmmmm bende bilmiyorummmmmmmm yapraklari yararken dediiiiiiiiiiiiiiiiii emelimmmmmmmmm bende sastimmmmmm muhahahahahahahahahahahah

  9. sevim Says:

    degneklerrrr geliyooooooooooooooooooooo demirogullarinda merallllllllllllllllllllllll :)al emelim bir tanesini sanaa veeridm hehehe hücummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :Pagzimidsa silemm 🙂

  10. karşıyakalı Says:

    asi oğullarııııııı
    yakalayamazki yakalayamazki yakalayamazki
    demir oğullarının afacan kızı meral geç şöyle yamacıma değnek sana gelmesin. 😀

  11. sevim Says:

    emelim gücenmez hahahahahaha :)sen rahat ol hatcem 🙂

  12. cemre Says:

    hahahahahhahahahahhahahahaha emelllllllllllllllllllllllllllllll bence sennnn sevime cok güvenmeeeeeeeeeeeeee bende bu börekler sevimdede bu bogaz oldukcaaaa hic birsey yapmadannnnnnnn siz asiogullarini ezerizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 😀

  13. karşıyakalı Says:

    ay ben bu gün pc başında çok güldüm canlarım .
    allahta sizin yüzünüzü güldürsün. 😀

  14. cemre Says:

    yokkkkkk ablammmmmmmm emelim alinmazzzzzzz hatta hosuna bile giderrrrrrrrrrrrr ay birdeeeeeeeee aylammmmmmmmm ve emosummmmmmm olacaktii valla tam cacikkkkkk olurdukk hahahahahahahahahhaha

  15. cemre Says:

    aminnnnnnnnnn ablammmmmmmmmm allah hepimizi güldürsünnnnnnnnn 😀

  16. sevim Says:

    uyyyyyyyyyyyyyy hatcem degecekti degnek nerdeyse hehehehe 🙂

  17. cemre Says:

    tmm demirogullarinin ana diregiiii 😀 sende kendini kollaaa gerci sana kursun islemezya efsunlusun sennnnnnn 😀

  18. karşıyakalı Says:

    yav aylamın pc si niye olmuyorki meralim.çok özledim bacımı
    tamir filan olmuyormu.

  19. sevim Says:

    heheheheh emelim sen rahat ol bacim.nasil simdiye kadar dimdik durduysam su demirogullarina karsi :)simdide duruyommm.arkan saglammm.sen saldirmaya devam ett 🙂

  20. ela_nur Says:

    ben geldim ne yapıyosunuz siz burda 🙂

  21. cemre Says:

    bende cok özledim ablam ama arkadas gelmis yapamamis pc yavas calistigi icin siteyi sayfasina giremiyormsu yani biraz pc birazda galiba siteden giremiyor bakalim ne yapacakkkkk.

  22. sevim Says:

    emel sende bizi üfleyip püflesene :)bak meral yandaslarini naislda üflemis hehehehe :)hadi bACIM göreyim seni.nefesin kuvvetlidir :)ha yüzümü sana cevirdim :Püfle bacim bolcana 😛

  23. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmm sende emeleeeeeeeeeee vazla güvenmeeeeeeeeee bacimmmmm bak demirogullarini görünce heybetligini sivisti seni birakta deyneklerinle basbasaaaaaaaaaaaaa 😀

  24. ela_nur Says:

    az işim çıktı offfffffffffff offfffffffffffff yerimden kalkmak gerek sonra görüşürüz canlarım kusura bakmayın gelmemle çıkmam bir oldu 😦 görüşürüz

  25. sevim Says:

    ahandaaa emel görüyonmuu demirogullari cogaliyor :)demirogullarinin delisi gözde geldi hehehehehe :)(SAKA)kizma gözdemmm :)olsun hepiniz demirogullarindan olunn heytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sallrim burayi ben heytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt 😛

  26. cemre Says:

    ahanda demirogullarinin kemikkirani geldi gözdem bacim h.g nasilsin bacimmmmmmmmmmm sende geldin daha sirtimiz yere gelmez bacimmmm 🙂

  27. karşıyakalı Says:

    canlarım size doyum olmaz benim akşama biraz ilave yemek yapmam lazım.
    çıkayım sonra yine buluşuruz. asi oğulları görüşecez sizinle yine.
    sevoşummmm meralimmmmm emelimmmmm
    muck muck muck öptüm iyi akşamlar hoşçakalın .

  28. sevim Says:

    ahanda bagirmamdan demirogullarindan kemik kiran diyem :)gözdem geldigi gibi giti heheheheh :)iste bu kadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)emelim sesin cikmiyooooooo :(yoksam bagirmamlan sendemi korkup gittin 🙂

  29. karşıyakalı Says:

    gözdem gelmesiyle gitmesi bir oldu.
    ne yapsın bacım iş yeri orası işler bitmezki.
    şimdi essahtan gittim bye bye.

  30. cemre Says:

    tm gözdemmmmmmmm öptüm bacim kekse isin cikmasaydi az kalir kafa dagitirdin aeo kib seni ve yigidimi cok öptüm byyyyyyyy

  31. sevim Says:

    haahahahahhah ya bir bagirdim hatccemde gittti :)meralim sirtin yere gelmzmi artik dedin :)asil sen fazla güvnem yandaslarina bak yine yanliz kaldin heheheheheeheh :)ya emel nirdeeeeeeee :)emellll giiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bendim bagiran geelllll sen bendensin 🙂

  32. cemre Says:

    tmm anadiregimmmm öptüm ablam seni kolay gelsinnnnn ablam bir iki kasikta benim icin yaaaaa aeo kib byyyyyyyyyyy

  33. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmm senin bagirmanla emeldeeeeeeeeee uctuuuuu hahahahhahahah yanetki yaptin olacakkkkkkkkkk 😀

  34. sevim Says:

    hatcem seni cok öptüm.insalah aksama görüdürüz.iyi aksamalr bacim.

  35. cemre Says:

    eeeeeeeee asiogullari bende allahin izni ile gidebilirmiyimmmmm yemek saatide sofra hazirlanacak dabi sen bizimle didisirken götürdün börekleri karnin doydu degilmi 😀

  36. cemre Says:

    neyseeeeeeee sevimm bacimmmmmmmm cok öptümm seni sen dinlennnnn aksama citfkale sahi maci varrrrrrrrrrrrrrrr kocummmmmmmmmmm 😀 bende yemek hazirliyayim seni öptüm. emelimmmmmmmmm eyer seni götüren rüzgar tekrar buraya savurusa senide öptüm bacimmm sonra görüsürük simdilik byyyyyyyyyyyyyyy

  37. sevim Says:

    meralim ben cikmaliyim.cikis sebebini sana aksam söylerim msn.önemli birsey oldu.seni cok öptümmm.bye

  38. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyy bacılarım çok özür dilerim aniden çıkmak zorunda kaldım erkek kardeşim geldi aşgıya indim sonrada gel arabayla bi tur attırayım dedi bi daha yukları çıkmadan bindim gittim sonrada oglumu okuldan aldık geldim şimdi amma siiz gitmişnizzzzzz
    hatice ablam hiç kurılırmıyım canımmmmmm aşk olsun ben gülmeyi güldürmeyi severim birbirimize takılmassak zaman nasıl geçecekkkkkkkkk sen öyle şeyleri takma kafanaaaa
    sevimim bacım seni yanlız bıraktım burda dermirogllarıyla kusura bakam sen ver deynelerin yetmişiniz onlaraaaaaaa 🙂
    meralim neden sevimim teken saldırnızı beni beklemediniz heeeeeeeeee
    gözdem fazla kalammaış bacımın gine işi çıkmış kıyamma çok çalıştırmayın bacımı bak gelir basarız şirketi haberiniz olsun arada bizede bırakın bacım yaaaaaaaaaaaa 🙂

  39. karşıyakalı Says:

    he he he heeeeeeeeeee
    ay emel yerim seni biz burda seni beklerken sen kardeşinle
    arabayla tur atmayamı çıktınnnnnnnnnnnnn
    bizde diyoruzki emel acil ihtiyaçmı gideriyor.
    sevim senin demiroğullarından bacılarına güvenirsen seni yalnız bırakır giderler. 😀
    ama sen tek başınada yetersin.
    inanki bacım hepimizin hakkından gelirsin.
    buraları 9 şiddeditinde salladınmı yandık.
    hadi ben gideyim yine uğrarım. bye bye.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: