ASI & DEMIR _talihim yok bahtim kara

329 Yanıt to “ASI & DEMIR _talihim yok bahtim kara”

  1. cemre Says:

    neyse bunuda yazayim 300 olsunnnnnn 😀

  2. ada Says:

    cık ondan ümidi kesss. Bugün çiftlik var, bi de gönülçelen var. Bak gönülçelen dedimde aklıma bi arkadasın sözü geldi: asi demire savas hasretle 😥

  3. cemre Says:

    o zaman fatoscum söyle yapalimmmmmm 😀 sen beni anliyorsan sen yazz benim demek istedigimiiiii sevim ablan anlar belki o zaman sende onun demek istedigini yazzzzzzzz belki bende anlarim o zaman 😀

  4. ada Says:

    hadi bu da 302 ossun

  5. ada Says:

    vayyy be modernlik budur işte anneme de süle bunu işine gelmeyince çocuklar büyüklerin işine karısmaz oluo 😛 du ben bi şöle kafamda düşünim anlatıyım

  6. cemre Says:

    heheheheh kafandan düsünüp anlatacanmiiiii 😀

  7. ada Says:

    bu ustam için bi kere şunu kabül edelim ustam tubadan sonra muratı deil kemanı aman kenanı sevio yani bunu nerden çıkardım: bir numaralı jön,murattan çok seviorum v.s demiş yani bu durumda malesef murata karşı fazla bi methiye bekleyemiyorum ben kaldı ki muratın ihtiyacı yok 😆 ve ustam kusura bakma ama ben emel ablamın yorumunu okuduğumda meral ablam ne anladıysa onu anladım 😆 doğruya doğru kısa tutacam bu benim algım sonuçta yanlış algılamısta olabilirim

  8. cemre Says:

    bu arada ben yarin sizinle pek olamiyacagim hatta gece iyice gec gelebilrim belkide hic ugruyamam 😦 yarin sttutgarta gidecegiz orda bir kac akraba ziyareti yapcaz sabah anca ev is güc öglen sonrasi gidiyoruz ama yine gitmeden bir ce yapariz 🙂

  9. cemre Says:

    ay inanmiyorum yani sonunda beni anliyan biri cikti 😀 zaten fatoscum ezeli sevebilir ben birsey demiyorum zaten biliyorum ezeli murattan cok sevdigini 😀

  10. cemre Says:

    evet kendim icin olan yorumu alayim bakalim ben nerde haksiz düsünmüsüm 😀

  11. ada Says:

    meral abla bu da senin için senin dediin herseye okey çok güzel anlatmışın emme velakin üsttede dedim ustam murata benim duygularımla bakmıo yani şöyle o da sevio muratı ama sevmeninde derecesi var dimi ustamda bu derece bize göre azdır belki bu yüzden sen ne dersen de emel ablada ustamda tubayı hatta kenanı bile murattan daha fazla sevdii için muratı tubayla oynadıı için şanslı sayacaklar yani murata yaklasım ona göre olacak. Nese yazacak olsam uzun sürer az öz olsun tel zor olmasa daha söylenecek çok sey var

  12. ada Says:

    yarın yok musun 😥 hayırlı yolculuklar abla iyi gesmeler

  13. ada Says:

    ha bu arada ben böyle yorumluyorum anladım şekilde ama insanım sonuçta bi sürü hata yapıorum hele şu yaşlarda halada yapmaktayım eğer yaşımı unutup saygıda kusur ettiysem özür dilerim hatta benden büyüklerim varken yorum yapma gibi gaflette bulunduğum içinde özür dilerim

  14. cemre Says:

    yav sevmek zorunda degillerrrrrrrr ama lütfennnnn laf sokusturmasinlarrrrr murat üzerinden pirim yapmasinlar 😀 tuba ve murati ayirmiyoruz diyorlarya ama farkinda olmadan cook ayirdilarr 😀 yani muratuba frower miydi 😀

  15. ada Says:

    ablaaaaa

  16. cemre Says:

    benim acimdan sorun yok fatoscummmmm bizde bu yas oldu hala hata yapiyoruz 😀 no proglem yani kücük büyük herkesin dinlemek lazim artik ama tabi hak verilir verilmez oda ayri bir konu 😀

  17. cemre Says:

    efendimmmmmmmmmmmmm 😀

  18. ada Says:

    hah işte tam deinmeye çalıştım nokta ben nasıl tubanın değerini murat üzerinden hesaplamazsam muratınkinide tuba üzerinden hesaplamam ama bu benim için geçerli, yani malesef hoşumuza gitmesede ayırdıkları için kızamayız ama muratuba diyip bülentuba diosa sorun orda baslar iste

  19. ada Says:

    saol abla thanks,danke,şükran

  20. cemre Says:

    ama bak özür dilerim üsteki yorumda hata yaptim yani sevmek zorunda degiller derken yanlsi anlasimasin yani illaki seviyorlardir 😀 yani herkesin gönlünde bir aslan yatar illa herkesin gönlündede murat olacak degilya 😀

  21. ada Says:

    yorum arttıkça yorumlar arası mesafe de artıo ustamda yok zaten zor gelir artık

  22. ada Says:

    abla gün geçtikçe gözümde devasa boyutlara ulasıosun 😀 hataları kabul etmek ve kendi eleştirebilmek insanın gücünü gösterir canımsın 😆

  23. cemre Says:

    muhahaha yo yoooo bülent out olmusssss su anda ezel azinlikta ben de dedim zaten ins ezel ve tuba bir dizi cekerde sevim bacimm söyle keyifle izler o degilde merak ediyorummmm eyer o dizidede sevim bacim birini mecbur tutacak olursa kimi tutarrrrrrr heheheh 😆

  24. cemre Says:

    fatoss tmm bekle bir sayfa acayim sevim bacimin gelmeye niyeti yokk 😀 sen zorlanma 😀

  25. ada Says:

    kimi tutar acep 🙄 ben ilgilenmiorum dizilerle artıkın yani şöyle aside yaşadığım duyguları hissettirebilecek bi dizi olsa belki ama bakıorum yeni yapımlara (hoş artık yeni dönemini aştı çoğu) yani bırak asi gibi olmayı yanından bile geçemez bence. Yani tv dizileri de benim acımdan ex oldu

  26. cemre Says:

    aynen fatoscum bencede asinin dizisinin yanindan bile gecemezler ama yok iste 😦

  27. ada Says:

    he tamam abla aç bakim sayfayı bende tahminde bulunuyum büyük hissediorum 😆 sayfa açılsın ne demek istedimı anlarsınız 😆

  28. ada Says:

    olmasında zaten dolmasın yerleri hep özel kalsınlar 😥

Bir Cevap Yazın

