ASI&DEMIR_BEYAZ SAYFA


372 Yanıt to “ASI&DEMIR_BEYAZ SAYFA”

  1. günes Says:

    iyi geceler canlarimaaaaaa 🙂
    canim gözdem dayinin hasta oldugunu bilmiyordum yeni öyrendim ve cok üzüldümmm ama ameliyati iyi gecmesine sevindimmm insallah cabuk toparlar kendisine sifalar diliyorummm

    deprem haberide cok üzdü benii hayatini kaybedenlere allah rahmet eylesin ailelerinede sabir versinn
    meralimin ailesi iyi olmasina cook sevindim

    bu arada 8 mart kadinlar gününüzde kutlu olsunnn
    sizler olmasaniz ben ne cok sey kacircam yahuuu 🙂

    emelim kizina gecmis olsunn kuzum benimm cabuk iyilesir insallah

    neyse benden bukadar canlar hemen yatacam yarin is var gene
    ask ve ceza reklam arasi gelirimmm belki kizlarin cok dersi olmassa öglenden sonra size katila bilirimmm

    iyi geceler dilerim öpüldünüzzzz
    hosca kalinnnnn

  2. ada Says:

    abowww pek bi sakin buralar bugün emel ablam geçmiş olsun, ayla ablam sen nassın öpüorum ikinizi ve minislerimi

  3. ada Says:

    bende çıkıyım gelen olur mu acep ustam sen nie gelmedin bugün terapi nası geçdi bakem nese gelirseniz bi süre daha burdaım hadi bana eyvallah

  4. antika Says:

    SELAM GÜZEL SITEMIN GÜZEL HOS SOHBETLI CANDAN KARDESLERIM
    bu güzel beyaz adli sayfaya yazmak uzun zaman sonra bana onur verdi
    depremzedelere allah sifa ve sabir versin ölenlere rahmet ailelerine bas sagligi diliyorum cok üzüldüm allahu teala beterinden esirgesin insaallah………….
    bu arada gözdecim dayinin rahatsizliginin ne oldugunu bilmiyorum fakat okudugum tek sey ameliyatin iyi gecmis olmasi cok sevindim acil sifalar dilerim canim …….
    sitemi cok özlemisim fakat internet baglantimda sorun oldugu icin gelemedim meraklandirmamisimdir insaallah kimseleri bizler ve coluk cocuk iyiyiz meralim ruh ikizim hatice bacim sevim tanimadigim komsum günesim umarim sizlerde hepiniz iyisinizdir emel bacilarim daha kimler vardi geri kalan hepsi umarim herkes iyilerdir hepinizi cok özledim kib. aeo. suan kimseler yok galiba ben yarin kismet olursa mutlaka ugrarim hepinizi öptüm hayirli geceler diliyorum her nerede olursaniz olun ben sizleri hep kalbimle hatirliyorumbu arada fundacimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    seni cok özldim ablacim.
    genc kardesim teskeresine cok var ama umarim cok kolay bir sekilde atlatir gel teskere gelllllllllllllllllllll artik bitsin bu gurbet………………..
    hepinizi cok seviyor ve öpüyorum……….

  5. ada Says:

    ablaaaa gitdin mi?

  6. ada Says:

    valla meraklandık abla yaa sen iyi olda. bizlerde seni çok seviyoruz

  7. ada Says:

    nese ben yine burdaım bi süre daha

  8. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN ,HAYIRLI SABAHLAR.

  9. karşıyakalı Says:

    canlarım bu gün kapıları ben açayım dedim.
    nasılsınız.dün gece birselim gelmiş.
    hoşgeldin güzel bacım. nasılsın kızlarn nasıllar.
    tabiki seni hem özledik hemde merak ettik.iyi olmana sevindim.
    aman sorun nette olsun önemli değil,başka şeyler olmasın canım.
    görüşürüz birselim.

  10. karşıyakalı Says:

    gözdem canım sanada günaydın nasılsın yiğidom nasıl.babayla güzel anlaşmışlarmı.babası bakacak demiştin sen ,onun için sordum.
    dayın nasıl .inşallah iyidir birtanem.tekrar şifalar diliyorum.
    ALLAH ım bütün hastalara şifalar versin .neyse ben gideyim.
    hepinizi çok çok öpüyorum. bye bye.

  11. ela_nur Says:

    ben geldim günaydın herkese,ablam çok iyi anlaşmışlar gözüm arkada kalmaz güzel bakıyor eşim sağolsun ,zaten genelde uyumuş 2 kez mamasını vermişler mama saatlerinde zaten sonra ben eve geldim 😀 ama rahatmış şükür
    dayımda iyi ablam az önce aradım hastahaneyi aradım narkozdan uyanmış çokk şükür halen yoğun bakım odasında ama bilinci açık ,tehlikeyi atlattı çok şükür çok kötü bir gündü dün bizim için çok gerildim ama şükür atlattık,ben yorumlara göz atayım sonra işe dönücem dün yoktum bir sürü şey birikmiş ,ayyyyyyyy hiçbirşeye yetişemiyorum hiç zaman yok ,bugün arkadaşlara ilk bulduğum boş zamanda saçlarımı kestiricem dedim güldüler ,okadar yoğunum yani ev ,iş,tosunum hepsi birleşince 😀 ama Allahım başka dert keder vermesin bir şekilde gidiyor böyle 😀

  12. cemre Says:

    amin ablacim aminn . günaydinn herkese hayirli sabahlarrrrrr nasilsniz herkes iyidir umarim.ablam nasilsin sen gelmis gitmissin öptüm ablam seni . aksam pek sohpet olmamis bende gelemedim misafirim oldugu icin daha , birselimmmmmm bacim özlemezmiyiz merakta ettik neden gelemiyor diye neyse nett olsunda baska birsey olmasin yeterki hastalik baska üzüntüler olmasin ins net sorunun tamammen cözülmüstür gelirisn bacim hasretlik gideririz bacim öptüm seni 🙂

  13. cemre Says:

    h.g gözdem öptüm bacimmm tekrar gecmis olsun iyi sükür dayinin iyi olmasina sevindim bacim. demek pasam uslu uslu durmus zaten cocuk kisminin nazi anneye gecer babaya gelince torpil geciyor 😀 gerci pasam normeldede usludur yerim onu 🙂 inanarim gözdem hayat bazen öyle marotonlu geciyorki birak sacini kestirmeyi kasimaya firsatin olmuyor 🙂 cok yorulmamaya bak bacim öptüm seni.

  14. ela_nur Says:

    hepinize candan teşekür ediyorum canlarım benim güzel bacılarım ,Allah razı olsun işte aile demek bu demek hepinizi yanımda gibi hissettim nekadar uzak olsanızda ,mesafeler sevgiye asla engel değil bunu bir kez daha anladım hepinizi gerçekten ama gerçekten çok seviyorum

  15. cemre Says:

    sevimmmmm bacim aksam görüntü vermemissss 😀 ins iyidir bacimmm sevimmmmmm bak yine diyorum fazla ayakta dolanma bacimmmm iri kemikliligine güvenmeeeeee 😀 misafirlerinde su anlik kabul etme gerci insan yokta diyemiyor.. ne kadar birsey yapmiyorum desende ayakta gitmemn gelmen bile sana yeter kalorileri sonra harcarsin öptüm bacim 😀

  16. cemre Says:

    bizde seni seviyoruzzzzzzzz bacimmmmmmm 😀 biz bir aileyizzzzzzzz dimiiiiiiiii herseyi bareber yasariz üzüntüyü sevincide 🙂

  17. cemre Says:

    aksma emelimizde assolistimizde gelmis kimsecikleri bulamamis yalniz bir sarki okumus gitmis aylamizda gelmis oda boy gösterip uyku alemine gitmis 🙂 sizleride öptüm bacilarim. aksam fatosum yalniz kalmis ssenide öpem fatosum 🙂

  18. cemre Says:

    neyse ben ciktim kahvalti hazirliyayim spora gidecem sonra görüsürük öptüm herkesi simdilik byyyyyyyyyyyy

  19. suruclu Says:

    merhaba güzel sitemin asil insanları nasılsınız bu günlerde çok yoğunum siteye uğrayamıyorum gözde ablam geçmiş olsun çok sevindim dayının iyi olmasına yorumları okuyamadım zamanım yok malesef tüm hasta olanlara geçmiş olsun acil şifalar diliyorum hepinizi çok özledim ya karşılıklı sohpet etmeyi daha çok of bu dersler beni bitirdi gece gündüz çalışıyorum gözlerimin altı halka halka olmuş aslıda bunu hakettim iki tane matematik iki tanede fen bilimleri seçersem olcağı bu neyse biraz morel bulmak için gelmiştim cumartesi günü sınavım var hatice ablam senin o güzel dualarından istiyorum buna çok ihtiyacım var çünkü
    sevim ablam
    meral ablam
    gözde ablam
    emel ablalarım
    hatice ablam
    şekercim
    adacım
    ve diğer arkadaşlarım hepinizi çok seviyorum hoşçakalın

  20. suruclu Says:

    bu arada sayfanın üstündeki şarkı sözleri çok güzel bu şarkıyı çok seviyorum umarım asi sevenleri bu şarkıyada klip yaparlar

  21. antika Says:

    selam güzel sitem herkesler ugramis vede gitmis neyse bende ugradim gideyim ortalik toplayim aksam dizi arasi ugrarim ask ve cezayi seyrediyorum ama asimin yerini hic bir dizi tutmuyor of of gönül celenide izledim tubaya yakismamis cingene rolü yapamiyor fakat tuba diye izliyorum kasaba dizisini biraktim bana sadece üzüntü verdi asimin ciftligi onun dolastigi yerler mobilyalar ben asiyle oralari hatirlamak istiyorum bu yüzden seyretmeme karari aldim fakat yeni dizilerin hic biri sarmiyor neyse aksam ugrarim öptüm

Bir Cevap Yazın

