ASI & DEMIR _ senden cocugum olsun istiyorum

449 Yanıt to “ASI & DEMIR _ senden cocugum olsun istiyorum”

  1. günes Says:

    gözdemmmmm ela nurummmmm dün resimlerinizi gördümmmmmm sevim hanim ve pasam ve pasamin anacini gördümmmm hebiniz coook sekerdinizzzzzzz

  2. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin gözdemmmmmmmmmmmmmmm
    kim alıştıki yokluklarına.ben şahsen hasret gidermek için bakıyorum.
    ikisinede ama yinede olmuyorrrrrrrrrrrrrrrrr.

  3. karşıyakalı Says:

    bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    görmek istiyorummmmmmmmmmmmmmm
    banane bananeeeeeeeeeeeeeee
    ya ben niye görmedimmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. ela_nur Says:

    bu arada dayım evde bugün taburcu oldu çok şükür Allahım herkesin yardımcısı olsun şifasını versin ,demek denizim italyada ohhhhhh gezsin guzum benim ,gızzz aylam ona mavileşmiş değil morarmış denir ay ölürüm sana ben türkçe özürlü bacım yerim seni ,
    ikinizide çok öpüyorum hızlı bir giriş yaptım sizi öpmeden 😀

  5. günes Says:

    evet ablam haklisinnn saglikli ve mutlu olsunlarr baska birsey itemiyoruzzzz zatennn

    gözdem sanada gecmis olsun gülümmmmm ben simdiye kadar nasil durdugunu hayret ediyorum bacikommmm ev is bebek kolay deyil sen genede iyi dayandinnn allahim kolaylik versin bacimaaaa

  6. ela_nur Says:

    sevime sor hesabını ablam vallahi ben bile görmedim daha 😀 ne göreceksinki zaten ikitane tombul sosis bir tane paşa 😀 hehehehehehe

  7. ela_nur Says:

    inanın saçımı kestirmeye bile zamanım yoktu cumartesi anneme erken gelde kuaföre gideyim dedim öyle kestirdim saçımı ,işten eve gidiyorum direk ellerimi yıkayıp yiğiti alıyorum yemeği bile unutuyorum artık kaçta uyursa o saate kadar bende ,sonrada yatağa zor düşüyorum 😀 kendime ayırdığım yarım saatim bile yok eee normal böyle olması

  8. karşıyakalı Says:

    gözdecim vucudun yorgun düştü birtanem.
    sen sabahları aç karnına bir iki kaşık pekmez iç birtanem.
    kolay değil hem iş hemde aklın dayınla meşgul oldu.
    sanada geçmiş olsun birtanem.tansiyonun normalmiş sevindim bacım.
    dayının tabucu olmasınada çok sevindim.ALLAH a şükür birtanem.
    bende seni çok öpüyorum canım.

  9. günes Says:

    aaaaa cok sevindim gözdemmm allahim gerisinide getirirr sifasini verirr cabuk kavusur insallah saglinaaaaa

    hehehehehe gözdem dilimin ucundaydi ben bunu biliyordum dedim ama cok beklemeyin diye mavi yazdimmmm evet kuzumun heryeri morarmis ama hayatindan memnunnn iki secim vardi ögretmenler onlara birakmis ya kayak yada snowboargd denizim ille snowboard istediii dedim kizim bastan kolayini yap olursa sonra onuda yaparsin ama dinleyen yokkk

  10. karşıyakalı Says:

    olsun olsun yinede görmek istiyorum.hepinizi.
    gözdem sitemizde kuaförümüz var ama ne yazıkki çoooook uzakta.
    yakın olsak bacım hepimizin işlerini halleder.

  11. günes Says:

    hehehehe iki tonbul sosis nerden aklina geliyor kiz bunlarrrrr

  12. karşıyakalı Says:

    olsun aylammmmmmmmmmm
    bırak en zorunu yapsın.hayatta hep zorlukların üstüne üstüne gitsin.
    böyle böyle ayakta durmayı öğrenecek.
    ben inanıyorum denizim çok başarılı bir insan olacak.

  13. ela_nur Says:

    bacikom aklıma gelmesine gerek yokki bizzat yaşıyorum sosisliği bacikom aynaya bir bakıyorum karşımda tombul sosis 😀 sevimin de benden kalır bir yanı yok 😀 ikimizde tombul sosis 😀 😀 😀

  14. cemre Says:

    herkese selammmmmmmmmmmmmm öpüyorum hepiniziiiiiiiiiiiiiiiii

  15. karşıyakalı Says:

    sevimin msn açık .hadi ona misafir gidelim.
    bize kahve yapsın içelim. 😀

  16. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin meralim. sevgi kelebeğim nasılsın.

  17. günes Says:

    canim benimmmm kiyamam bacima bennnn
    gözdem ben yaseminde öyleydim bazen nasil disari ciktimi bilem bilmiyordum denizi ana okuluna götürmek icin mecbur evden cikiyordum ve eve girip aynanin yanindan gectim zaman sok oluyordummm ne haldeyim diyeeee

  18. cemre Says:

    yorumlari okumadimmmm cünkü hic firsatim olmadi bugün siteye gelmeye. bugün bnim icin cok mukemmel bir gündü vede her zamanki gibi yogundu 😀
    sabah günümüz filan vardi islerim vardi onlari hallettim simdide kisa süreligine geldim gidecegimmmmm nasilsin bidenelerim iyisminizzzz 😀 beni soracak olursanizzzzzzzz cok duygusalim yani herseyde agliya bilirimmmmm dedimya benim icin icin cok mükemmel bir gündü hayatimda ilk defa bir güzeligide tattim 😀 yani bir dizi nelere sebep oluyorrrrr 😀

  19. günes Says:

    sagol abalmmm insallah hebimizin cocuklu saglam durur basarili olurrrr

    meralim h.g nasilsin bugünnnn sevgi kelebeyim de cok yakismis bacimaaaa

  20. ela_nur Says:

    hg meralim canımın içi neden bukadar mutlusun benim kafa pek yerinde değil yorumunda bişeymi kaçırdım 😀

  21. karşıyakalı Says:

    meralim mutlu olmana çok sevindim.ama anlamdım.
    ne dizisi neden çok mutlu oldun.sakıncası yoksa bizede söyle.

  22. günes Says:

    hehehehehehe iyide ben birsey anlamadim meralimmm ama cok mutlu olmana sevindimmm daha ayrintili ve ince anlatsan su durumuuuu cok sevindirik olucammmmmm

  23. ela_nur Says:

    ablam kuaförü ben yanıma da getirdim ama bacımla doğru düzgün sohbet bile edemedik kaldıki saçlarımı halletsin ay canım aylamı bir görmemle gitmesi bir oldu bana öyle geldi daha doğrusu ,kızlarla buluştuğumuzda da akşam olmasını hiç istememiştim 😦 hatta o meral hani sen ben sevim o simit yediğimiz yerden hiç kalkmak istememiştim hahahahahaha

  24. cemre Says:

    BUGÜN SABAH KAPI CALDIIIIIII 😀 ACTIM POSTACIIIIIII:D ELINDE BIR ZARFFFFFFF ZARFIN ÜZERINDE ASKER RESIMLERI VARDIIIIIII VE FRAU MERAL ……………………. YAZIYORDUUUUUU CANIMIN ICI KARDESIMMM BIR TANE PASAM ABLASINA ASKER OCAGINDAN MEKTUP GÖNDERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 😀 O ANKI DUYGULARIMI ANLATAMAM ACTIM HEP AGLADIM HEM GÜLDÜM HEM OKUDUMMMMMM YANIIIIIII HIC ASKERE GÖNDERMEMIS VE MEKTUP ALMAMSITIM AMA PASAMIN SAYESEINDE O DUYGUYUDA YASADIMMMMM VE COK COK COK MUTLU OLDUMMMMMMMMMM HER ZAMAN DIYORUMMMMMMMMM SIZLERRR BANA VERILMIS SONRADAN OLAN MUKAFATIMSINIZZ SIZI COKKKKKKK SEVIOYRUMMMMMMMMM

  25. cemre Says:

    DÖNECEGIMMMMMMMMMMM

  26. ela_nur Says:

    kulaklarınızı çınlatarak künefe yedik hahahahahahaha asimizi anarak 😀 ay milletin iştahını kabartıcam bak benimde canım istedi şimdi ne yapsakki önceden hamileydim şirket müdürü aracını veriyordu ne istersem aldırıyordu şimdi o şansımda yok 😀 😀

  27. ela_nur Says:

    ay canımmmm benimde gözleirm doldu kıyamam ben paşama nede güzel yakışmıştır kim bilir asker elbisesi boyuna posuna kurban hayırlısıyla bir gelse aramıza hasretle bekliyoruz paşamı

  28. günes Says:

    vallami meralimmmmmm helal olsun kardesime canim benimmmm meralimmmm nezaman musayitsin giii hemen gelecemmm 🙂 bende görecemmmmm

  29. ela_nur Says:

    ayyyyyyyyyy coştu aylam 😀 gı bizi niye çatlatıyonuzzzzzzzzzzzzzz biz nasıl gelip görücezzzz

  30. günes Says:

    ayy gözdem benimde ozaman sendeyken hic gidesim yoktuuuu zorla kalktim hatta kendime diyorum hadi ayla kalk kiz daha yeni ameliyattan cikti ama yok kalkamadim beni biraksalarr hepten kalcaktim yanindaaaaa 🙂

  31. karşıyakalı Says:

    ha ha ha haaaaaa gözde şansın kalmadımı canım. tüh beyaaaa
    nasıl etsek. sende aklına getirme canım .
    başka hamile bayan yokmu iş yerinde onun canı istiyor diye getirtin. 😀

  32. günes Says:

    offff ya sizin icin tabi kötü olduuuu ama dayanamam ilk firsatta giderimmmm meralim kabul ederseeeeeee 🙂 🙂

  33. karşıyakalı Says:

    ayyyyyy canım benim gençerim sana resimmi yolladı.
    süper vallaha.oyyy kıyamam ben paşama canım benim.
    sağ salim gelsin abasının paşası.

  34. ela_nur Says:

    ay aylam keşke kalsaydın ,bacım sen bana ilaç gibiydin seni görünce kendime geldim tabi sen bilmiyorsun bunları çok sevindirikkkkkkk olmuştum yaaaaaa ben herkesi görmek istiyorum sizlerle yaşadığım o güzel duyguları hepinizle yaşamak istiyorummmm Allahımmmmmmmmmmmm NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  35. günes Says:

    meralime büyük süpriz olduuu gercekten hayatinda unutmayacak bir durummm ne güzel yaaaa bende mutlu oldummmm allahim bizi hic ayirmasin biribirimizden insallah

  36. karşıyakalı Says:

    aylaaaaa meralimemi gidecen ay ne güzel.
    keşke bizde yanınızda olsaydıkkkkk 😦

  37. günes Says:

    günlül hayatimda birseyler yaparken mutlaka birinizden biri aklima geliyorrr hayal kuruyorummmm mesela artik cay demlerken hep sen aklimdasinnnnn 🙂 🙂

  38. günes Says:

    keske ablacigim coktan beri istiyorum bacimi görmek hastaneye yattindan beri görmedim iyi diye gözümle görmek istiyordummm bak bahanede buldum cok sükür giderim artikkkkk bacimaaaa sizin sevgilerinizide götürürüm ablammmm zaten herzaman yanimdasinizzz biz meralle beraber oldugumuzda hebinizi ayri ayri düsünüyoruz aniyoruzzzz

  39. ela_nur Says:

    canlarım çokkkkkkkkkkk üzülerek ayrılmam gerek üst katta işlerim var ,böyle güzel sohbeti bırakıp gitmek istemem ama el mahkum 😦 çok öpüyorum sizi çok seviyorum meralimede öpücükler birazdan gelir haydin ben uçtummmmmmmm

  40. günes Says:

    güle güle gözdem hayirli isler gülümmmmm kendine iyi bakkk bende seni öpüyorummmmmmmmmmm hosca kal

  41. günes Says:

    müjganimla nazlim gelmisler ne güzel sohpet etmislerrrr canlarim benim allahim zeyin acikli versin kuzularimaaaaaa

  42. günes Says:

    gelen olursa msn deyiz sonunda sevim hanimida yakaladikkkk

  43. günes Says:

    canlar bende cikiyorum görüsmek üzere hosca kalinnnn 🙂

  44. karşıyakalı Says:

    canlarım hepinizi çok çok öpüyorum.şimdilik hoşçakalın.
    güle güle gözdecim.iyi akşamlar.yiğidomu öp benim için.
    bye bye 😀

  45. karşıyakalı Says:

    güle güle aylam görüşürüz canım. 😀

  46. cemre Says:

    muhahahahahhahaa geldim canlarim bende sevim gibi benden sonraki yorumlari okuyarak iniyorum tabi sevim gibi asagidan degil 🙂 kusura bakmayin acil ciktimmmmm. bidenelerim isim cikti tam hallettim komsum geldi . siz yanlis anladinizzzzzzz beni daha dogrusu ben heyecandan anlatamadimmm 😀 resim derkenn pasanin degil yani zarfin üzerinde asker nasil desem yani zarfin kendisi öyle yoksa gencerin resmi yok resim hala almamislar gencer bile kendi resimleri eline gecmemis isin en tuhaf ve müthis olan tarafidaaa ben pasam ile tl konusurken kapi caldi ve postaciiiii. yani o anki duygularimi anlatamam yani gencerde canli canli yasadi ben mektubu alirken 😀 bu arada sizlere cok selami var : aylammmmmmmmmmm bacimmmmmm sen gel pasamin mektubunu okuturum sanaaaaa yani ben olsam merak ederim 😀 ha bu arada pasamin mektubunu sizlere dizi halinde sunacagimmmmmmm 😆 yani hergün siteye kisim kisim yazacagimmmm arkasi yarin misaliiiiiiiii 😀 haaaaaa dizinin konusu pasanin mektubu 😀

  47. cemre Says:

    o degildeeeeeeee sevim bacim hic görüntü vermemisssss sayfa dolmus yorumu zor gönderiyorummmm anlasilan bacimin isi basindan asmisssssss 😀 ben bir sayfa acayimmmmm 😀

  48. sevim Says:

    slm canlarim.kusura bakmayin bugün hic görüntü vermedim.ama meraliminde dedigi gibi isim basimdan askindi.bir ara öglen girdimnete.ordada hatcem ve aylamla konusabildim.hemen ciktim doktora gitmem lazimdi.dikisler alindi.hic acimadi.ordanda kayinvalidemin yanina hastaneye gittim.ama keyfim yok canlarim.neyse meralim cok sevindim bacim.evet bende olsam cok duygulaniridim.demek mektubu kisim kisim yazacan öylemi :)ne yapalim bunada sükretmek lazim :)neyse yarin bende pasami arayayim.saat 9 dan sonra degilmi meralim 🙂

Bir Cevap Yazın

