ASI & DEMIR _ kolay olmuyacak

396 Yanıt to “ASI & DEMIR _ kolay olmuyacak”

  1. karşıyakalı Says:

    yavru kraliçem duygumda gelmiş.
    ama çok sevindim .arada bir görün canım senide özledik.
    sınavların varmış.başarılar diliyorum canım.
    inşallah hepsini verirsin duygucum.senide çok çok öpüyorum tatlım.kendine iyi bak.

  2. karşıyakalı Says:

    hoşbulduk meralim iyiyim birtanem sen nasılsın.
    çocuklar nasıllar iyilermi.

  3. cemre Says:

    iyiym ablam cok sükürrrrrrrr cocuklarda iyiler ellerinden öperlerrrrrr . sizde iyisniz enistem ve kardeslerimde iyiler ins

  4. karşıyakalı Says:

    canlarım sizleri öpüyorum
    şimdi gidiyorum.gelebilirsem daha sonra sizlerle beraber olurum.
    uykunuz gelince yatabilirsiniz izin verdim. 😀
    bye bye .

  5. cemre Says:

    tmm ablam gidiyormusun bende seni cok öptüm iyi geceler dikkat et kendineeeee öptüm gidigindannnnnnnnnn

  6. cemre Says:

    hmmmmmm hala kimse yokkkkkkkk

  7. ada Says:

    akşamınız mübarek olsun

  8. ada Says:

    ustammmmm sen nie yoksun yaaa 😦 anam siz beni erken göndereceksiniz öbür tarafa meral ablaya msj bırakaydın bari normal yollarla ölmezsem merakınızda ölecem yahuu

  9. günes Says:

    slm canlarrrrrrrr 🙂

  10. ada Says:

    vayyyyytttttt ablammm benimm beee h.h nasılsın

  11. ada Says:

    dikkat dikkat sayın yolcularımız lütfen kemerlerinizi bağlayınız
    sonra düşüpte bizi çıldırtmayınızzz

  12. günes Says:

    kuzum birazdan gelcem
    yaaa girer girmez isim ciktiiiiiii

  13. günes Says:

    hehehehe yok busefere düsmedimm bekle gelcem tamda iyice baglanmistimmm 🙂

  14. ada Says:

    tamam bağıyım ayakkabı bağı istemem haberin ola halat ossun mümkünse

  15. ada Says:

    dalları bastı kiraz gelll bana abla birazzzzz

  16. cemre Says:

    sükür ya elma agacindan birileri dökülmüssssss 😀

  17. ada Says:

    h.g meral abla nasılsın yeni aksiyon var mı

  18. cemre Says:

    hosbuldukkkkkk canim yooooooo gece gece aksiyon olurmu giiiiiiii o kadarini kaldirmammm 😀

  19. cemre Says:

    yavvvvvvvvv ne oldu benim buuuuuuu ana graliceme bizi niye habersiz koyduuuuu allahim ya birini buluyoruz biri kayboluyor hayirdir ins hayirdir insallah ne yapsak kursun filanmi döksekkkk 😀

  20. ada Says:

    sen mi kaldırmannn 🙂 valla her tür ekşınn var ne bilim görüşmediğimiz aralık herşey olmuş olabilir 🙂

  21. ada Says:

    kurşun murşun bilmemde tel numarasını mı alsam 8)

  22. cemre Says:

    evet görüsmedigiz an ben dedenin bavulunu hazirliyordum ve fermuari cekerek son noktayi koydum hehehehehe

  23. ada Says:

    hımmmmmmmmmmmm azıcık surdan sündür azıcık burdan sündür ewet bu yorumda uzamış oldu böylelikle

  24. günes Says:

    geldummmmm 🙂

  25. ada Says:

    sen geldinde ben gidiommmmm 😦

  26. günes Says:

    aaaaa kuzum gidiyormusunn tabi saat kac olduuu

  27. günes Says:

    sitemin iki gülünüde öpüyorummmmm

  28. ada Says:

    bende seni öpemmm muuuuuuucccccccccuuuuuuukaaaaaaa

  29. ada Says:

    fatma da çareler tükenmez tele geçiommm behleyinnn

  30. cemre Says:

    aylammm h.g canimmmmmm nasilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iimsin bacikommmmmmmmm

  31. günes Says:

    emos gülümde gelmisssss 🙂 bizde seni cok özledik bacimmm

    duygu kuzumda gelmisssss duygumuda cook özledikkk allahim zeyin acikli versinnnn kaybolanlar teker teker geliyorrr

    sevimim nerdekiii oda yok kac gündürrrrrr

  32. cemre Says:

    neyse durun ben bir sayfa acayimm geliyorum cünküm yarin sabah dedyi ben götürcemmm havalimanina belki ugruyama sevim bacimdan ses yokkkk zorda kalmiyasiniz geliyorummmmmmmmmm

  33. günes Says:

    meralim sende h.g bacikommm sagol iyim sen nasilsinnnn görmeyeli demek son noktayi koydunnnn 🙂

    tamam kuzum biz burdayizzzz telini zorlama cokkkkkk

  34. sevim Says:

    iyi aksamalr canalr.nasilsiniz.

  35. ada Says:

    ahh canım bizide düşünürmüş aç ablam aç

  36. günes Says:

    ahaaaaa geldi bacimmmmmm sevimimmmm nirdesin sen kizzzz cok merak ettik amaaaaaa

  37. ada Says:

    ustammmmmm h.g gözümüz karayollarda kaldı nasılsın bi yaramazlık yok ya

  38. sevim Says:

    geldim geldim kalbimin vigeri :)kusura bakmayin habersiz biraktimama inannin su aralar beyin olarakta doluyum bedenende.güya evdeyim ama evde durdugum yok :)ama artik öglen 2 den sonra ne olursa olsun burdayim :)aylam meralim cirakkk nasilsiniz.ben yorumlari asagidan yukari okuyom ya :)geliyom

  39. günes Says:

    h.g bacikommmm nasilsin iyisin insallahhhh

  40. sevim Says:

    biliyorumaslinda dün öglen girmistim :)ama cüss demeyi unutmusum :)meralim sayfa acmayami gitti :)iyi acsin bacim :)siz neler yaptiniz hafta sonunuz nasil gecti canlarim

  41. cemre Says:

    ttp://asidizisi.wordpress.com/2010/03/22/asi-demir-_-kapis-kapis/#comment-158021 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sevimmmmmmmmmmmmmmmmmm bacimmmmmmmmmmmmm geldinmi gelin hele pesimdennnnnnnnn

  42. günes Says:

    sagol sevimim iyiyizzz seni gördük daha iyi oldukkk

  43. cemre Says:

    eeeeeee benim buuuuu link niye böyle oldu durun hele birrrrrrrrrr

  44. sevim Says:

    aylam iyiyimde yogunum.söyle birgün evde kalipta keyif yapamadim bacim :)kayinvalide halen hastanede.cikmadi.yarin bakalim dk ne diyor genel durumuna.anlayacagin kosusturmaicindeyim :)ama iyiyim.bugünde arkadas ugramisti aksama üstü.gerci erken gitti ama esimdeydi leptop.o yatti ben aldim.aklim hep sizdeydi ama.

  45. ada Says:

    aman sen iyi olda kafi. Anladık domestos ultra yoğunsunda sen maç kaçta onu hbr ver futbol oynabilecen mi zamanı geldimi

Bir Cevap Yazın

