ASI&DEMIR_Sen aglama


Reklamlar

514 Yanıt to “ASI&DEMIR_Sen aglama”

  1. ada Says:

    yazılarını okudum ablam çok güzel teşekkürler h.b ablam işin varsa tutmuyum

  2. ada Says:

    iyiyim abla hatice ablama üzüldüm inş atlatıcak

  3. suruclu Says:

    beğendiğine sevindim kusura bakmassın değilmi senide çok seviyorum hatice ablamın yazısını görünce duygulandım bir an neyse ben gidim hoşçakal tatlım

  4. ada Says:

    tamam ablam bende seni çok seviyorum bye bye abla, bende gidicem hatice ablam dualarım seninle aeo bye

  5. sevim Says:

    hepinizin günü aydin olsun canlarim.kisa sürekligine geldim.bir slm vereyim dedim.nazlimuyla benimdadlu ciragimgelmisler.iyisinizdir umarim.hatcem canim bacim benim,kalbimizle dualrimizla yaninizdayiz bacim.nazlimizinda dedigi gibi allahin izniyle atlatip dizinin dibinde sana gülen gözlerle bakacaktir.insallah bu dönemi cok cabuk atlatirsiniz.aminn.neyse ben cikiyom aksama görüsürüz.bye

  6. slmmmmmmmmmmmm
    ben geldimmm…umarım herkezz iyidirr…sabahh nazlımmm ne güzell yazmışsın canım benimm…evett nazlım dediğin gibii inşş..emre kardeşimmm şifasını bulucak ve dee anacını gözlerininn içinee sevgiylee bakıcakk…
    fatomm canım sendee gelmişşsinn…seni de öpüyorumm…
    sevosum canım benimmm evett dualarımızz ablammlaaa vee onunn güzell paşasıylaa…
    bugün cumartesii ve tatill…herkezz gezmelerdee herhaldee…
    umarımm herkezinn keyfii yerinde ve güzeldirr…

  7. bendee bugünn gelemedimm..ancaa biraz evi toparladımm…eşimm evdeydii…ancaa…hatice ablamı aradımm..ve çokk güzell sohbett ettikk..ablamınn telefondan bilee anladımm nasıll güçlüü bir insan oldunu…allahımın izniylee bu zorr zamanlarıı kolaycaa ve bizlerin dualarıylaa atlatıcakk…ablamm da dedii dualarınızz ihtiyacım var diyee.ben onaa o da bana morall verdii canımm ablammm..güzell annemmm benimm…emree kardeşimmm abisiyle biraz dolaşmaya çıkmışş..telefonuu eniştemizz açtıı..sonra ablamlaa konuştumm…herkezee slm ı varr..pekk bu aralar gelemem dedii..bendee dedimm..sen iyii oll kardeşimm iyi olsunn…gelirsinn diyee….iştee böylee…
    canımm ablammm senii çok seviyoruzzzzz….bunu bill..vee güçlüü oll..
    YANINDAYIZZZZ….

  8. MERALLLLLLLLLLLLL ABLAMA DAA DEDİMM AKŞAMM KONUŞTUMUZZ ŞEYİİ O DA OKUCAKK CANIMMM SAYISINII VERİCEKK AMA SİTEDEE AMA TELDEE…KONUŞTUKK..AKŞAMM DETAYLI KONUŞURUZZ CANIM BENİMM…

    NEYSEE BEN ŞMD ÇIKIYORUM CANLARIMM….
    AKŞAMM BURDAYIMM İNŞŞ…
    GÖRÜŞMEKK ÜZEREEE…
    AEO…KİB..

    BY BYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRR 😀

  9. günes Says:

    canlarim iyi aksamlar 🙂
    almanyanin isny sehrinden kucak dolusu selamlarrrrrrrr
    ablaminda coook selami var
    dün gece gönülceleni izlerken uyuya kalmisim 😀 sonu nasil bitti yaa
    yase de yanimdaaa ablamda keyif yapiyoruzzzz 😀
    hebinizi tane tane öpüüyorum kendinize iyi bakinnnnn
    görüsmek üzere hosca kalinnnnnn

  10. emel Says:

    slmmmmm ben geldim nasılsınız bakalımmmmm

  11. emel Says:

    haticeeeeeee ablam çok geçmiş olsun canım ablam allahım kardeşimize şifa versin inşallahhhh allahım yardımcınız olsum cümle hastalarımızın içinde kardeşimizi ablammmmmm dualarımız sizinle ne diyecemi şşaırdım valla ablacım allahtan acil şifa inşallahhhhhhhhhhh

  12. sevim Says:

    iyi aksmalar canlarim.nasilsiniz.kusura bakmayin geciktim.basima ne geldi bir bilseniz.aksam aksam mutfagin muslugu tikandi.esimnle ugrastik acamadik.sonra tesisatciyi cagirdik.geldiler sagolsun amaarkada bana dünya kadar is birakarak :(dolabin ici yerler ay bir görseniz simsiyah.halifleksler.diyeceksinizki halifleksler neden kirlendi.eeee almanyada ayakkabi cikarmama gibi bir adet vaardir.isciler kirli yere basip halifleksin üstünde yürürse :)anca bitrirdim.ay benim bir isim daha var demi.durun ayarlayip geleyim.

  13. sevim Says:

    iste hatcemi bile aramaya firsatim olmadi.bugün cok yogundum aksamda bu basima gelinceee.biliyorum benim bacim güclüdür.yarinda ben arayayim bacimi.canim yaa.neyse ben isimi halledip geliyom.gerci kimselerde yok yaa.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: