URFANIN GÜLÜ NAZLIMIZA NICE YILLARA(SURUCLU)


290 Yanıt to “URFANIN GÜLÜ NAZLIMIZA NICE YILLARA(SURUCLU)”

  1. cemre Says:

    tmm birselim bende seni cok öptüm bacim yine gel özletmee kendinii kizlarida cok öptümmmmmmmmmmm aeo kib bacim byeeeeeeeeeeee

  2. cemre Says:

    fatosum olsun ne demek kuzum demek seninde islerin var 😀 yarin telafi edersin.

  3. sevim Says:

    geldim.nasilsiniz bakim.birselim seni burda görmek ne güzel :)komsum iyisindir insallah.kizlarda iyilerdir.meralimsen nasilsin bacim.iyisindir sende bacim.fatosumm sen nasilsin.gününüz nasil gecti.

  4. sevim Says:

    ben geldim komsum cikti.güle güle komsu.yine bekelriz :)cok öptüm birselim.hayirli geceelr.

  5. günes Says:

    iyi geceler canlarimmmmm
    uzun yoldan geldim ve anca isimi bitirip siteme baka bildimm
    cok üzücü haberler okudumm
    allahim hatice ablama güc kuvet sabir versin yunus emre kardesimede sifa versin ne diyeceyimi bilemiyorummm
    canim ablam uzakta olsakta dualarimiz sizinle
    caninin cani allahin izniyle yeniden saglina kavusacak insallah
    bu kara bulutlar gecip gidecek ve tekrar günes dogacak
    bizde seni cok seviyoruzzz canim ablammm

  6. günes Says:

    canim nazlimmmm
    dogum günün kutlu olsun
    ömür boyu saglikli ve mutlu olmani dilerimmmm tüm hayallerin gercek olmasini dilerim
    seni tane tane öpüyorummm

  7. ela_nur Says:

    günaydın canlarım benim şöyle biraz göz attımda yorumlara yunus emre kardeşimiz rahatsız sanırım biyopsi yapılmış ahhh canım ablam demek seni aradığımda onun için sesi kötüydü ,canım benim ablam benim her şekilde yanındayız senin burda kocaman bir ailen var hepimiz sonuna kadar desteğe hazırız ne istersen ,Allahın izniyle bizimde dualarımızla kardeşimiz bu hastalığı atlatacak inşallah sen hiç üzülme olurmu KADİFE ÇİÇEĞİM benim çok öpüyorum seni

  8. ela_nur Says:

    NAZLIM BİTANEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ALLAHIM NİCE UZUN VE SAĞLIKLI YILLAR NASİP ETSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM URFA GÜZELİ İYİKİ DOĞDUN İYİKİ SENİ VE SENİN GİBİ DOSTLARI TANIDIM ,KENDİMİ ÇOK ŞANSLI HİSSEDİYORUM İYİKİ VARSINIZ ,

  9. slmmmmm
    herkeze güzelll günlerrr diliyorummm..anca gelebildimm…bu aralarr birazz işlerim var gene.. 😀 ama merak etmeyin temizliğe kalktımm.. 😀 o işler yanii… 😀
    umarım herkez iyidir…bendee bi yandan işleniyomm..bi yandan da dedimm biugün siteme bakamadımm bi bakemm.. 😀
    birzadan gidicemm..akraba günüm var…günlerr uzadıı iyi olduu…bi yandann..
    akşam gelemedimm..nasıl yorulduysamm 9 da uyumuiumm…sabah daa olmadıı…akşamm birselim gelmişş canım benimm özlettin kendinii…
    hatcemde uğramış bi ara..ablammm sen merak etmee bizler hep yanındayızz…
    meralim fatomm ve aylamm ve de sevosum gelmişlerr..şekerim ve gülnarımı daa gördümm.. 😀 ee doğum günü çocuğu da gelmişş..nazlımm..ve de aramızz yeni katılan biri varr..hg. canımm umarımm en kısa zamanda karişılaşırr ve tanışırızz..canlarım umarım sizlerde iyisinizdirr…
    sabah da gözdem açmışş kapılarıı…canımm seni ve herkezi çok öpüyorumm…
    şmdkk benden bu kadar gidip giyineyim de güne gidicemm…
    herkezii çok öpüyorumm..
    akşamm kısmetse görüşürüzz..
    aeo..kib..

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  10. ela_nur Says:

    ben geldim abooooooooooo benden sonra birtek emoş gelmiş site ahalisi huuuuuuuuu bütün gün nerdeydiniz sabah bir çıkış çıktım bugün hafta başı bir de cumartesi günü yoktum işler haliyle anababa günü 😀 sabah yorumlara göz atamadım şimdi bakıcam biraz burdayım gelen olursa

  11. cemre Says:

    slm canlarim nasilsnizzz bugün yogun oldugum icin ugruyamadim birazdanda ise gidecegim aksam artik nasipse gelirim ins bir selam vereyim dedim gözdem ve emosumdan baska gelen olmais . ve alo diger millet siz bana sayi verektiniz birde isim sesiniz cikmadi hic degilse msn not birakin ben aksam gelince alirim simdilik byeeeeee

  12. Gülü18 Says:

    Mrb WordPress ailem.Nasılsınız?bu gün pek uğrayan olmamış Meral abla Gözde abla ve Emel abla gelmiş sadece.Hatice ablayla konuştunuzmu?oğlu nasıl oldu acaba.canım ablam yaaa İnşallah her şey düzelir.ben çıkıyorum.bye

  13. ada Says:

    selammmmmmmmmmm
    ustam klibini yeni izleyebildim gerçekten çok güzel olmuş usta olduğun belli olmuş çok beğendim gerçekten ellerine sağlıkk
    kusura bakmayın sabah uğrayamadım. babamın sol kolu ağrıyodu dr a gittiler annemle boyun fıtığı varmış krem falan vermişler bide sıcak tutması gerkiomuş. işte onlar dr a gidince ev ahalisi bana kaldı bide okul olunca yetiştiremedim kusura bakmayın

  14. ada Says:

    meral abla msne not bırakmıştım nese bugün msnde söylemek istediklerim var zaten

  15. ada Says:

    Dost dediğin
    Dostun yüreğinden geçeni bilmeli
    Dost dediğin
    Dostunu karşılıksız sevmeli
    Dost dediğin
    Verecekse almadan vermeli
    Dost dediğin
    Yüreği kan ağlarken, dost için gülmeli
    Dost dediğin
    Kara toprak gibi sadık kalabilmeli
    Dost dediğin
    Sığınacak yerin yoksa kucağını açabilmeli
    Dost dediğin
    Güne sıcak bir güneş olup doğabilmeli
    Dost dediğin
    Geceye parlayan yıldız olabilmeli
    Dost dediğin
    Sırtını yasladığın asırlık bir çınar
    Dost dediğin
    Gerektiğinde bir kalkan olabilmeli
    Dost dediğin
    Kahpe kurşuna göğsünü siper yapabilmeli
    Dost dediğin
    Velhasıl dost olduğunu bilmeli
    Dost dediğin
    İki yüreği bir beden sayabilmeli
    Ben herkese dost demem
    Benim dostum
    Yüreğimin sesini uzaklardan duyabilmeli
    Dost o zaman dosttur….

  16. ada Says:

    meral abla msne tekrar mesaj bırakıyorum inş ulasır gelememem belki unutmayayım hem
    nese ben şimdilik çıkıyorum hepinizi çok öptüm aeo

  17. antika Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaa bu millet nerde alöööööööööööööööö
    ben siteye gelmeyeli kimselerde ugramiyor herkes ezelimi seyrediyor yarin bosum insaallah sizlerle olurum sonra gelmeye calisirim bir yerlerde uyuya kalmazsam hadi öptüm sizleri

  18. antika Says:

    ÖZLÜ BİR DUA

    Ya Rabbi!

    Eğer imanıma bir şüphe girmiş ben de ondan tövbe etmemişsem ihlasla derim ki : Allah’tan başka yaratıcı yok, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    Eğer bilmeden Müslümanlığıma küfür karıştırmışsam, derim ki: Allah birdir, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    Eğer Allah’ı birlememe şirk girmişse, ben de bunun farkında değilsem ihlasla derim ki: Allah’tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    Eğer bilmeden seni tanımamda yanlışım varsa derim ki: Allah’tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    Eğer bilmeden amelime riya ve kendimi beğenme duyguları karışmışsa derim ki: Allah’tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    Eğer farkında olmadan kalbime küçük ve büyük günahların fitnesi girmişse derim ki: Allah bir, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ya Rabbi!

    İmanımı gönülden tazeleyerek, ihlasla derim ki: Allah’tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.

    Ey diri olan!

    Ey ebedi var olan!

    Ey izzet ve ikram sahibi olan!

    Ey gücün, şerefin ve büyüklüğün sahibi olan Allah’ım!

    Halimi düzelt, işlerimi güzelleştir, beni bela ve fakirliğin acılarından koru, düşmanların şerrinden, şeytanın aldatmasından, nefsin arzularından, saptıranların saptırmasından beni koru ey Rabbim!

    Ya Rabbi!

    Beni çok ibadet eden salihlerden ve şükreden zenginlerden eyle… dini ve dünyevi bütün işlerimi düzene koy. Hayırlı nimetlerimi sonuna erdir.

    Ya Rabbi!

    Ömrümün son zamanlarında, ölüm anında kalbimi ve dilimi imanla doldur. Bana son anda; şehadet ederim ki, Allah birdir ve yine şehadet ederim ki, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) O’nun elçisidir demeyi nasip et.

  19. antika Says:

    KUR’AN-I KERİM’DEKİ ŞİFA AYETLERİ

    Mü’minler zümresinin göğüslerini ferahlandırsın. (Tevbe-14)

    Gönüllerde olan dertlere bir şifa, Mü’minler için bir hidayet ve rahmet gelmiştir. (Yunus-57)

    Onların (arıların) karınlarından renkleri çeşitli şerbet çıkar ki onda insanlar için şifa vardır. İşte bunda da tefekkür edecek bir zümre için elbette ayetler vardır. (Nahl-69)

    Biz Kur’an’dan Mü’minler için şifa ve rahmet olan şeyler indiriyoruz. (İsra-82)

    Hastalandığım zaman bana şifa veren O’dur. (Şura-30)

    Onlara söyle: o Kur’an iman edenler için hidayet ve şifadır. (Fussilet-44)

  20. cemre Says:

    slmmmmmmmmmm hayirli gecelerrrrrrrrrrrrrr

  21. cemre Says:

    bu gece pek gelen olmamis fatos ve birselim gelmis kacirmisim galibaaaaaaaaa

  22. sevim Says:

    iyi aksmalar canlarim.bugün hic gelemdim.kayinvalidem cikti hastanaden.bende.evde kalabalikti.simdi herkes yatti bende leptopumu aldim yatgimda size yaziyorum.

  23. sevim Says:

    hmm en son meralim gelmsi.baskada kimse yok.ben yorumlara bakip gelyiom

  24. sevim Says:

    demek gelen giden olmamis :(hatcemi bugünde arayamadim.insalah bir firsatini bulup ararim abalmi.

  25. sevim Says:

    neye bu saaten sonrada gelen olmaz.hepinizi öpüyorum.hayirli geceler tatli rüylar.

  26. ela_nur Says:

    günaydın canlarımı hepiniz öpüyorum ,birselim seni buralarda görmek ne güzel öpüyorum bacım seni ve kızları ,ablamı arıycam bugün ilk fırsatta ,gece gelen olmamış meralim ve sevimimden başka eee onlarda demirbaş artık 😀 ben bir sabahta 500 yorum okuduğum günleri özledim 😦
    fundamında adını gördüm kısa bir süre gelmiş guzum benim nasıl özlemişim ismini görmeyi bile ,az işim var sonra görüşürüz canlarım

  27. günaydınnnnnn gözdeeeeee ablammmmmmmm kolayy gelsinn ablaa işlerinn şimdii yoğğundurr belkideeeeeeeee

  28. bugünn gelenn olmadıı hatçee ablamm gelirdii oda gelemiyoo ablaa oğlunnn iyidirr inş….. bunuu atlatacaksınızzzz sizz eminimmmmmm bizz yanınızdayızz bunu untumaaaa ablammmmmmm

  29. bendee çıkyomm kimsede yok zatenn desaneye gitçem bii uğrimm dedimmmmmmmmmm byyyyyyyyyyyyy

  30. ada Says:

    selammmmmmm

  31. ada Says:

    birsel ablam ustam bi de meral ablam gelmiş akşam. Ustam tekrar geçmiş olsun sabahta mùjgan ablamla gözde ablam gelmiş ikinizede kolay gelsin ablalarım

  32. ada Says:

    bende çıkıyorum okul vakti. Hepinizi çok öpüyorum aeo

  33. ela_nur Says:

    ben geldim canlarım bugün ve yarın burda grup şirketlerimizin toplantıları var yarın çok kalabalık olacak diğer şirketlerden çalışanlar burda toplanacak ana baba günü yani 😀 sie bir haber getirdimmmmmmmm
    başka ne olabilirdikiiiiiiiiiiii diyeceğimiz bir haber 😀

    http://www.sacitaslan.com/magazin-bulent-inal-mi-murat-yildirim-mi_22106.html

  34. cemre Says:

    slm bidenelerimmm ben geldimmmmm günaydin diyemedim sizeeee bugün uykuya kalmisim 🙂 hemen uyanir uyanmaz hazirlanip spora gittim yeni geldim sayilirrrrrrrr sizler nasilsnizz ? mügüm ve fatosum vede gözdemmm gelmisssss gözdem haber icin cok tesekürler bacimmm eee dogruya dogruuuuuuu iyi bariiii tuba fanlar hak edeni secmisler aslan muratim benim tabikide murattt…. ama murat icin anket yapilsa hanki aktris yakisir diye tabikide tubaaaaaaa 🙂 bari bunu yapimcilar göz önünde bulundursalar. ileride projelerinde yer verseler, diyecegim ama nerdeeeeeeeeee.

  35. cemre Says:

    bu aradaaaaaa fatossssssss msn sana not biraktim canimmm dikkate al lütfennn öptüm canim 🙂

  36. ayysu Says:

    slm
    fundacım uzun zamandan sonra yorumlarıanı bile görmek çok güzel seni çok özledim be bacım inş tekrar gelirsin,hatice ablam çokkk geçmiş olsun
    meral bacım sana ulaşamıyorum msneden bişiler yazmıştım görüp görmediğini merak ediyorum beni haberdar edersen sevinirim 😀

  37. antika Says:

    selam bugün gene kimseler yok yanliz takiliyorum belki muradin reklam arasi gelenler olur hadi bende kactim öptüm gözdecim bende seni öpüyorum canim yarinda allah kolaylik versin deyim bacim.

  38. antika Says:

    hatice bacim dan haber alan olursa bana deyin lütfen cok merak ediyorum bacimiallah yardimcilari olsun aminnnnnnnnnnnnnn

  39. antika Says:

    hatice bacim dan haber alan olursa bana deyin lütfen cok merak ediyorum bacimi allah yardimcilari olsun aminnnnnnnnnnnnnn

Bir Cevap Yazın

