ASI & DEMIR_ asi hasreti ile savasan demir

233 Yanıt to “ASI & DEMIR_ asi hasreti ile savasan demir”

  1. günes Says:

    sitemizin kokulu gülleri merhabalarrrrrr

  2. günes Says:

    meral giii neler tasimisin bacikommmmm öyleeee 😀

  3. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.
    nasılsınız,özledim sizi bir bakayım neler yapıyorsunuz dedim.
    meralimm çayından bir bardak bende istiyorum.
    ohhh çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    aylam sende hoşgeldin bacikom neler yapıyorsun.
    meralim ne güzel resimler getirmişsin.evet tubişin makyajlı hali çok
    abartılmış.bence fotoğrafların üzerinde oynuyorlar …herhelde.
    demek gelin hanım yemek yapmayı misafir ağırlamayı seviyormuş.
    hadi gidelim biz görümcelerinide ağırlasın.
    nazlım yazını okudum güzelmiş.
    ortam bozulsada fedakarlıklar yinede var.bu çok sevindirci bir şey.
    annelerin evlatlarına karşılıksız yaptığı fedakarlıklar….artı..
    birbirlerini sadece sanal ortamda tanıyan ,birbirlerinin sevinçlerine ,
    üzüntülerine ortak olan .onunla birlikte yoğrulmakta fedakarlıkların en büğüyü….. bu sitedeki insanların en büyük özellikleri bence bu …
    sevgi ve fedakarlık…sizler bana ALLAH ın vermiş olduğu en güzel hediyesiniz…en büğüyünüzden en küçüyünüze kadar ……
    hepiniz çok özelsiniz. hiç birinizi ölünceye kadar unutmıyacam.
    sizde beni unutmayın olurmu.
    birselim senin dualarında çok güzeldi bacikom.içimi ısıttı, sağol canım.
    sevoşum gözlerin aydın olsun kat kat.
    hem annen gelmiş ,hemde aileye yeni bir umut heyecan geliyor.
    bebeğinizde ömürlü olsun.kayın validen daha iyidir inşallah.
    fatoşum seninde baban rahatsızlanmış .geçmi olsun canım.
    derslerinde ,sınavlarında başarılar dilerim.
    müjganım sana sınavlarında başarılar dilerim.ikinizide çok çok öpüyorum.
    emelim sanada geçmiş olsun canım.senide çok öpüyorum .
    kendine dikkat birtanem.
    emoşum seninde akraba günün varmış.yakın olsaydık bende sana ikramlıklarda yardım ederdim canım.çok yorma kendini.
    öpüyorum senide aşkım.
    gözdem sende çok yoğunsun bu günlerde baksana gelen giden
    eksik değil.ALLAH kolaylık versin.kuvvet versin canım.
    yiğidomuda senide çok öpüyorum.
    canlarım ben gideyim .hepinizi çok çok öpüyorum.
    ayşegülüm,fundam,melisim,gençerim, duygu bir ve duygu ikiyi
    gülnarımı , nazlımı ,meralimi ,gözdemi .sevimcim seni,birselimi,
    emelimi ve emoşumu,aylamı hepinizi ,hepinizi ALLAH a emanet ediyorum.müjganım ve fatoşumu unutmayayım.
    unuttuklarım varsa kusuruma bakmayın olurmu .hepinizi çok çok öpüyorum.şimdilik bu kadar .
    şimdilik bekliyoruz.gelişmeler olunca ben yine yazacam size .
    iyi akşamlar .bye bye.

  4. haticeeeeeee ablammmmmm sendee allahaa emanettttttttttt ol ablammm allahhhhh sendenn razıı olsunn iyikii seninn gibii birr ablamm varrrrrr emminimm iyiii gelişmelerr olcakkkkk hakınızdaaaa ablammmmmm karşıyakalaıı ablammmmmmmm

  5. benndee dersanendenn geldim yemek yedim deneme sınavıı oldukk iyii geçtii sınava çok azz kaldıı çokk heycanlıyımm yaaaaa nazlıı ablaa yazıı çokk güzeldiiiii yaa hikayeeeeeee

  6. ada Says:

    canım ablam benim inan sen bizim için o kadar değerlisin ki bence sende bize en güzel armağansın. ayrıca şu an bizimle ilgilenmen o kadar büyük bi yücegönüllülük ki bu her kişinin yapabileceği bişey deil. Seni ve burdaki herkesi ömrümün sonuna kadar unutmayacağım can haticem olarak aklımda kalıcaksın hiç bi zaman unutmucam seni iyi haberlerini bekliyorum Allah a emanet ol öpüyorum ablam

  7. ada Says:

    nazlı abla saolasın hikaye için ayrıca o resmide aldım 🙂 çok teşekkür. müjgan abla kolay gelsin sanada fazla heyecan yapma dicem ama kâr etmez bilirim 🙂 güveniyorum sana ben Allah zihin açıklığı versin

  8. ada Says:

    saol meral abla foto+haberler içün. gelin marifetli mi 😛 bilmem ki inanalım mı deilse bile murat “burçini çok seviyorum yemeklerinide” ~”burçinin elinden zehir olsa yerim yiyorumda zaten”~ “burçin çok güzel yemek yapar bi pilav yapar bayılırsınız (iç ses: o kadar tuzlu yerseniz tabi bayılırsınız) ” diyerek yine burçini bize anlatır saolsun çok düşüncelidir

  9. ada Says:

    gelelim tuby hanıma. yaws napmışlar kıza öle 😕 Makyajlı hali ayrı bi konu zaten ama yanaklar hakketen kötü olmuş ya 😕 Yani doğal kalsın rutuş yapmayın şu kıza olmuyor işte

  10. ada Says:

    asi and aşk ve ceza. yok bee mesutçum yani asi gibi muratı lafta jön yapmış olabilirlerde asinin tırnağı olamamıslar asinin reklamınıda yapmasınlar zaten önce kendilerine çeki düzen versinler 😉 herif aşkım diye diye kızın adını unutturdu bize bee aşk mı bu 😛 evet mi diosun farklı şeylerden bahsediyoruz o zaman mesutçum.

  11. ada Says:

    emel 1 ablam rahatsız mı geçmiş olsun ablam ya dikkat edin kendinize

  12. ada Says:

    sarı papatya ablamda gelmiş akşam. bugünde behleriz ablam 😉

  13. cemre Says:

    hayirli gecelerrrrrr evde yoktummm yeni geldimmmm canim ablammm gelmisssss 🙂 cok özlemisim ablamin yorumunu okumayi mügüm ve fatosum gelmisssssss e diger millet nerde yoklar illaki bunlari dürtükliyecekinn 😀 neyse benim az isim var malum evde yoktum yeni geldim isimi bitirip geliyorummmm 🙂 lütfen gelmiyenlerde bir zahmet geliversinler 🙂

  14. emel Says:

    slmmm nasılsnız bakalım ben pek iyi deyilimmm bogazlarım çok kötü intaplanmış heryerim agrıyo sızlıyo sıtmalanıyom acile gittim 10 tane igne verdiler bide yanında antibiyotik hap sabha akşam vuruluyorum şimdi daha iyim geçmiş olsun dlekleriniz içinde .ok teşekür ederim meralim kızmaya başlamış bile haber vermek için geldimmm

  15. emel Says:

    sevimim kayınvalden çıkmış hastaneden tekrar geçmiş olsun annende geliyomuş hem bebek için hem annen için gözün aydın bacımmmmm
    meralim ne işlerin var bacım yogunsun galibaaaaaaa :)bende seni çok öptüm bacım elma yanklarım daha solmadı iyim 🙂
    ahh adaşım gine çok yogunsun bu emelerin kaderiii böyle hep koşturmacaaaaaaaa
    fatoşum saol saol canım senin babanada çok geçmiş olsunnnn
    ablam gelmiş ablacım seni burda görmek çok güzel canım benim herşey gönlünce olsunnnnn bizde seni çok seviyoz ve hiç unutmayacagızzz
    ayyyyy gözdemm bacım sende çok yogunsun he kıyammam bacıma bennn allah yardımcın olsun bacımmmmmmmm
    aylam senideeeee çok öptüm canım bacımmmmm tane tane öptüm hemdeeeee 🙂

  16. emel Says:

    aay yorumla baktım öyle gözlerim çok yanıyo fazla okuyamadımmmm sitedeki herkesi tane tane öptüm şimdi çıkayım oturamıyom bile kendinize iii bakın a.e.o byyyyyyyyyyyyy
    meralim kızma bak geldim manzeretimi bildirdimmmmmm

  17. sevim Says:

    iyi aksamalr canlarim.bugün hic gelemdim yogundum yine :)ama cokta sevincliyim :Pben yani iri kemiginiz hala oldu yine.
    ECEM sultan dünyaya geldi.sabah :)tlf soruyomda nasil diye.kara birsey sana benziyor dediler heheheh :)heheheheh zaten bende hep kara kiz diyordum dünden beri :)benziyecek halasina benzeyecek tabi amaaa kilo yönünden benzemesin 🙂
    sizler nasilsiniz.hatcem seni burda görmek cok güzel bacim.seni birtürlü arayamadim.cok üzülüyorum ama ev bos kalmiyorki.sonrada bakiyom saate gec olmus.aksamda arayip rahatsiz etmek istemiyorum bacim.ama inan hep aklimdasin.yarin öglen 3.20 trenim hareket edecek.insallah gitmeden evvel seni ararim bacim.
    meralim resimler icin cok tsklr.ama bir resim varki hic tubaya benzemiyor.o ne o kadar boyaa :)sankim 50 yasinda bir kadin.hic yakismamis.evet dogal güzelligiyle kalsin daha güzel.sende iyisindir bacim.
    emelim assolistim ordamisin sen.nasilsin.gecmis olsun bacim.hastaymissin.nasil oldun bacim

  18. sevim Says:

    hehehehe emelim annem coktan geldi bacim :)kardesimin yaninda,baska sehirde.allahin izniyle yarin görecem hem annemi hemde yegenimi :)kayinvalidemde cikti bacim sagol.giiiiiiiiiii ne cabuk gözlerin agridi :)kacma assolistim

  19. sevim Says:

    emelim sen daha düzelmemissin bacim.cok gecmis olsun.git dinlen.bende diyom niye hemen kactin.hem bu seslende sarkida söyleyemessin :)öptüm bacim seni.sana ceza yok rahat ol 🙂

  20. sevim Says:

    mesut yar kardesim kusura bakma amaask ve cezaya o kadar dikkatli bakiyorum ama ben bir türlü asi diziyle olan benzerligini görmedim :)sayet görseydim inan ona bakrken baska isle ugrasmazdim :)kisaci sayin mesut beyyy söylediklerinizin bir kelimesine bile katilmiyorum.diyorsunuz murat yildirim eski dizisinin gölgesinde.galiba karekter olarak demre benzettiniz öylemi :Pkeske banzeseydi ama neredeeeeee demir sevdigine dokunmaya kiyamazken burdaki savas masallahi var :Pnerde asiiii nerde ask ve ceza.bimem analatabildimmi :)sayin yar 🙂

  21. sevim Says:

    nazlimu birsey degil ablasi.asil ben begenmene cok sevindim
    maca gelince heheheheeheh yorum yapamdim bilerek :)cünkü hep ayni seyleri yazmaktan SIKILDIM :)ondan.
    ve hikayeye gelince buraya tasiyp bizlerle paylastigin icin sagol ablasi.cok güzelmis ama acaba bu zamanda böyle fedakarlik edecek biri bulunurmu.ne dersin.bence nayir 🙂

  22. slmmmmmmmmmmmmmmmmm
    herkezee iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  23. sevosummmmm bacım ordamısınn…
    bende anca gelebildimmm….bi kahve molasıı veridmm…dedim kimlerr var bakemmm….

  24. sevim Says:

    emosummm slm nasilsin.tam zamani :)dakik bacim benim

  25. sevim Says:

    nerdeydin bacim.gezmedenmi geldin.bende yeni geldim sayilir :)günün nasildi bacim

  26. sevim Says:

    bu arada hatcem bende sizleri unutmayacam hemde hic bir zaman.hepinizi cok seviyorum.siz benim canlarimsiniz.

  27. sevim Says:

    nereye gittin bacim.bakip gittinmi yomksa :)bak ben burda bekliyom sizleri 🙂

  28. önceliklee ablamm gelmişş..canım ablamm seni burda görmekk ne güzell…bizdee seni çok seviyoruzzzzzz…unutmaa..bizz kocamnn yüreği geniş bir aileyizz….

    adaşım canım geçmişş olsunn sana da evett biz mellrin kaderriii.. 😦

    sevosum gözün aydın bacımm..demekk ECEM sultann geldii.. 😀 ayy yerimm ben onuu..alllah analı babalı büyütsünn…

    nazlımm canım benimm hikayen çok güzell…bayıldımm..ama bu zamanada böyle fedakarlıklar kaldımı bilmem ablasıı…herşeyy snal artıkk…

    meralimm bacımm demek yeni geldin eve…

    gözdem de yğun gene bu aralarr…canım sana da kolay gelsinn…

    şekerimm ve fatom da gelmişlerr..canlarımm sizleri de çok öpüyorumm…

    ayşegülümm canımm bi denk gelemedikk..neysee görüşürz canımmm…

    meralimm canımm bugün o kadar yoğundum kii inann çayıı duysamam koşarr gelirdimm.. 😀 çay tirkasi olan biri olarakk offf ne iyii gelirdii bacımm..ama içmiş kadar oldumm bacımm..sağolasınn…ellerin dert görmesinn…

    ve diğerlerii umarım herkezz iyidirrr….

  29. burdayımm sevosumm..yorum okuyodumm canımın içii..h.b bacımm..ee gözün aydınn sen nassınn bakemmm…

  30. ee sevosumm demek yarın yolcuukk varr…şmd den hayırlı yolculuklarr…bendee cuma günüü bursyaa gidicemm…bende yokum haftasonuu… 😀 ayy o yüzden işlerimi bitirmeye çalışıyom ama bitmezzzzzz… 😀

  31. eeeee sen naptın bacımm gününn nasıl geçtiii….

  32. ayy ne gezmesii gıı..temizlikk yapıyomm yaa.. 😀 kakılmışş modundayım bu aralarr.. 😀 incik cincikk bitmiyooo… 😀
    ama yarınn gezmemm var bi de bu telaşee arasındaa..akrabalardan biri umreye gidiyo cuma günüü..oraya gitcem yarınn birazz..kayınvalidemlee konuştuk bugünn..o dedii…ayy her yere atom karınca gibi yetişmeye çalışıyom işte bacımm… 😀

Bir Cevap Yazın

