NICE MUTLU YILLARA GÖZDE ANNEEE

Hazirliyan :Cemre

224 Yanıt to “NICE MUTLU YILLARA GÖZDE ANNEEE”

  1. ada Says:

    yooo bak bana gelince şeytan taşlıolar gelen taş gelen taşş. mübarek dil asfaltt zıpalar daha çocuk dokunulmazlıkları vaaa

  2. ada Says:

    ablaa noldunuz parmağınız mı tutuldu sesime seee

  3. cemre Says:

    ha yok bacim bakiyordum isyanin nasil oluyor diyeeeeeeeee uzaktan seni izliyordum 😀

  4. ada Says:

    hımmmmmm hadi anladım 😛 yoksa msnde melis abla ve ayla ablayla konuşmaktan beni unutmadığını çok ii biliorum

  5. cemre Says:

    yok kuzum a sen unutulucak kizcemsinnnnn heleki sendeki okul asikinid göu önünde bulundurac olursak 😀

  6. günes Says:

    hehehehe yetisemiyorummm hertarafaaaaaa giiii lar 😀

  7. ada Says:

    benimkisi platonik aşk okul beni sevmo

  8. cemre Says:

    geliyorum kisa araaaaaaaaaaa

  9. günes Says:

    deme öyle kuzummmmmm 😀

  10. ada Says:

    saat 11 i vurmadan ben sessizce gider hepinizi mucukkkkkkkladımm byee

  11. günes Says:

    canlar bende kisa ara yapmam gerek yarim saat süre bilirr simdi kizlar gelcek hantiramandannn onlarii dusa sokayimmm kokusmasinlarr 😀 tmmm görüsürüzzzzzz msn acikkkkk bisey olursaaaaa caldirirsinizzz

  12. ada Says:

    nası demim abla hadi gidorum gerçekten aeo

  13. cemre Says:

    fatos gi ne gittin ya abin gelse kuzum bak pisman olunnnn

  14. cemre Says:

    anladim aylam sende cabuk gel bak benimde her an uyku basabilirrrrr

  15. ada Says:

    teldeyim ben zorlanom yazamacam abim gelince msn titretin tamam

  16. cemre Says:

    msn nasil tiretem gi dur ben sayfa acayim o zaman ha yoksa abin ayligimdan keser mazalla der ben size dedim sayfa 200 gectimi sdayfa acin diye 😀

  17. cemre Says:

    hem senin msn kapali giiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  18. günes Says:

    geldimmmmm

  19. günes Says:

    meral nerdesin sen msn kapali burda deyilsin nerdesin

  20. cemre Says:

    geliyorum aylam tldeyimmmmmmmmm

  21. günes Says:

    ok canikommmmm 😀

  22. cemre Says:

    aylammm sayfa acayim fatos cep girdikler zorlaniyorlar

  23. günes Says:

    ok bacikommmmmmm 😆

Bir Cevap Yazın

