ASI & DEMIR_ asi hasreti ile savasan demir

238 Yanıt to “ASI & DEMIR_ asi hasreti ile savasan demir”

  1. günes Says:

    meralll bir gecede kac yorumm olmusssssss 2oo olmus sayfa giii

  2. cemre Says:

    evet bacimmmm bakkkkk yapilinca yapiliyor degilmi bacimmmmmm

  3. antika Says:

    amin insaallah mutlu olurlar evet meralim ve aylam biz esim ve cocuklarimile cok duygusalbir aileyiz heralde her yer gözyasi seli olur…….

  4. antika Says:

    eeeeeeeeeee meralim iyi kandirmisin yorumlara göz atip geldimde yazik ya herkes nasilda sevinmis genceri gördü diye

  5. antika Says:

    gerci gece ben bile cok sevinmistim

  6. cemre Says:

    evet bacimmmmmmm bir yandanda yorumlari görünce icim burkuldu ama ben yaparen inanacaklarini düsünmüyordum ama inamislar 😀

  7. antika Says:

    fundyami kacirdigima cok üzüldüm

    bu arada sizin cocuklar kizlar delikanlilar nasi aylamla ben kiz verirken aglicazda ya sen meralim gelin aldin diye sevinecenmi……….

  8. günes Says:

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    kiyamam ben canlarimaaaaaaa

  9. cemre Says:

    yani be bie ilk siirini yazip siteye atinca resmini görünce ben bile tuhaf oldum birselim ins az kaldi 44 gün sonra kardesimiz geri dönüyor ins.

  10. günes Says:

    insallah meralimmmm cok cok özledim ben kardesimiiiiii

  11. cemre Says:

    hepsilerde iyiler birselim cok sükürrr. bacim siz verirken agliyacaksiniz, bende hem aglarim hem gülerim galiba 😀

  12. günes Says:

    heheheh bende hayaller kurdum dedim benim yasgünümede gelir kardesim insallah 😀

  13. günes Says:

    benimkilerde iyi birselimmm cok sükürrrr

  14. antika Says:

    hayirlisi ile bi gelsinde senin bu yaptigin sakayi gösterirsin gencere yazik cocuk gelince kimse inanmicakmis ne olur ya

    gerci bi yandan sevapta aldin be meralim herkesi o an icin mutlu ettinya aslinda herkesten helallik alman lazim bacim senin isin zor e hadi bakalim benden yana helal olsun

  15. cemre Says:

    bende cok özledim aylammmmm ne yapalim cani sagolsun cogu gitti azi kaldiiii

  16. antika Says:

    iyi hepsinin iyi olmasina sevindim

  17. günes Says:

    hehehe meral giiii sen sali günü ondanmi dedinnn yarin sayfa acacam gel diyeeeee 😀 😀 yani bende yiyeyim yemeyini diyeeeeee

  18. günes Says:

    helal olsun bacimaaaaaa

  19. antika Says:

    rzh ikizim bilir isini aylam yutturdumu tam yutturur vallahi

  20. cemre Says:

    birselimmmmm hatice ablami birazda olsa güldürdümyaaaaa bu bana yeter bacimmmm artik ins haklarini helal ederler 🙂 aylaaaaaaaa gi hakkini hella ediyon degilmi bacim ama gözde ugrastiri beni biraz 😀

  21. günes Says:

    en cok hatice ablamin gülücüklerine sevindimm bennnnn vallahi allah razi olsun meralimmmmm

  22. cemre Says:

    aylam hela etmis bile sagolasin aylammmm 😀 yok aylammmm sali gününden hic aklimda yoktu dedimya aksam oldu

  23. günes Says:

    ayni seyi düsünmüsüz meralimmmmm

    hehehehehe bencede diyorum yaa sen simdiden cezalardan ceza sec kendineeeeee

  24. cemre Says:

    evet aylam bencede bacimmmmmmm

  25. antika Says:

    evet hatice bacim icin bende sevindim canim ya

  26. cemre Says:

    heheheheeheh ne yapalim aylam boynumuz kildan ince bacimmm 😀

  27. günes Says:

    birselimmmm fundamin selami var seni öpüyorrrrrrrr sana iletmemi istediiii

  28. günes Says:

    sayfada cok yorum var diye giremiyorrr teldennn zorlaniyorrrr

  29. antika Says:

    ay yerim ben onu bendende cok ama cok selam söyle kalbim hep onunla öyle de lütfen

  30. antika Says:

    onun icin acalim hemen bir sayfa bacim

  31. günes Says:

    tmm canimmmm hemen yaziyorummm hatta aynen böyle kopyalayip gösteriyorumm ok miii

  32. cemre Says:

    dur gi ben yeni sayfa acayimmmm gelsin kuzummmmm

  33. günes Says:

    merallllll sayfa aciyonmuuuu bu kacinciii bugünnnn heheh

  34. antika Says:

    dimi kiz hadi meralim sag ol bacilarin bacisi

  35. günes Says:

    funda iyorki allah bilir yine ne diyor ablam benim cnm ablam co co cok özldim seni.seni cok sevorum biradrim geldi gördünmü ya kurt kocayinca maskara olurmus.kurt ben oluyorum öptm seni.

  36. günes Says:

    tmmm meralimmm fundamm gelcek bekliyorrrrrrr
    diyorrrr ama sayfa daha dolmadiii

  37. antika Says:

    bizde kurt olduk takma kafana canim kardesim benim

Bir Yanıt Bırakın

