ASI & DEMIR_ ander sevdalukk

257 Yanıt to “ASI & DEMIR_ ander sevdalukk”

  1. günes Says:

    canlarimmmmm iyi gecelerrrrr 🙂
    aksam üzeri zil caldii 😀 kapiyi actik ki ……. ablalarin en tatlisi karsimda duruyor ve süprizzzzzz diye bagriyorrrrrr hehehehe bu aralarda süpriz süpriz üstüneeee neyse herkez yatisti bende bakayim dedimmm gece vardiyesi buralardamiii ama kimse kalmamisssss
    bende sevim bacim gibi usulca kacayimmm kimseyi uyandirmayayimmm
    hosca kalinnnnnnnn

  2. ela_nur Says:

    günaydın canlarım hasta ben geldim 🙂 bugün daha kötüyüm düne göre çıkabilirsen öğleden sonra izin alıp gidicem eve antibiyatik almasam daha beter olurdum ,meral altı üstü bir ceza çekeceksin mıdırdanıp duruyorsun be bacım 😀 haa bende hakedersem banada ceza verin başım üstüne herzaman kabulüm,ama senden başka cezasına razı gelmeyen olmadı şimdi oyun bozanlık etme ve otur cezanı bekle ,ablam bile ne demiş

    gözdem meral bacısına çok ağır ceza vermez.ama gözdem illa cezasını çekecek diyorsa tamam .emir demiri keser canlarım.kıdemli editörüm ceza vercekse verir artık.
    değilmi inci tanem.meraline kıyamaz bacısı.

    bu arada ben facebooka yiğitin yeni resimlerini ve benim işyeri doğumgünü resimlerini ekledim hani birde yakın arkadaşım nişanlandı demiştim onun resimlerinide ekledim bakmak isteyen bakabilir ,şimdi kahvaltı yapıp antibiyotiğimi alıcam müsadenizleeeee

  3. ada Says:

    selammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. ada Says:

    oOoO ustam gelmiş bi yaramazlık var abla 😆 ama sen yırttın 😀 Allah bağışlasın abla yiğenini Allah nazarlardan saklasın sanada deişiklik oldu hem

  5. ada Says:

    ayla abla senin adına sevinçdim 😀 demek ablan geldi bol eğlenceler size

  6. ada Says:

    gözde abla sende hastasın 😦 noluo size meral ablamında başı ağrıyodu 😦 yoksa bu bi işaret mi 😀 geçmiş olsun abla dikkat et kendine izin almakla ii yapmışsın dinlensen ıyı olur meral ablamda iyi olmuştur inş

  7. ada Says:

    ewet ben kahvaltı yapcem bu kız zerhoş mu diebilirsiniz cık deülüm uyku düzenimin olmaması gibi yeme düzenimde yoh sabah 1 saat daha fazla uyucam die kahvaltı yapmadım şimdi yapcem aeo

Bir Yanıt Bırakın

