TOPCU CAVUS GENCERDEN WORDPRESS AILESINE

S)izlerden önce varmiydim sanki

I)cime kapanip beklerdim sizi

Z)amanin bana en büyük hediyesi

I)ki yil önce getirdi sizi


C)icekler doldurdu bahar bahcemi

O)nlara verdim bütün sevgimi

K)arsiliginda aldim mutluluk,huzur ve sevgi


Ö)rselenmis duygularla almistim elime kalemi

Z)annedersem bu icimdeki bir hasret seli

L)imandan kalkali cok oldu gemi

E)lbet birgün orayada götürür beni

D)ostlarim sanmayin bu aci daha yeni

I)nliyor yüregim aylardan beri

M)utlaka ödenir bunun bedeli

234 Yanıt to “TOPCU CAVUS GENCERDEN WORDPRESS AILESINE”

  1. emel Says:

    aaaaaaaaa bunlar beni iyice unuttular bu saaten sonra bide ben gelirim sitenin assolistiiiiiiiii
    ii gecler fotoşum allah rahatlık versin canımmmmmmm

  2. ada Says:

    kim nerde

  3. emel Says:

    h.b. canım iyim saol sen nasılsınnnnnnn

  4. ada Says:

    ablam sen unutulcek insan mısın? Hastasın die. beklemiyodum yani.

  5. emel Says:

    merale dedim sen nerdesin diye gelirse bi fatoş gelir demiş ya bende ben geldim sen nerdesin dedim 🙂

  6. ada Says:

    iyi sayılırım başım ağrıyo

  7. emel Says:

    heee tmm ozaman canım iyim baya iyleştim guzum saolllllllll

  8. emel Says:

    geçmiş olsun bilirim baş agrısını çok zor valla ilaç al dinlen çokmu ders çalıştınnnnnn

  9. ada Says:

    hmmmm abla müsaden olursa çıkıyım ben iyi hissetmiyorum ama meral ablam gelinceye kadar kal dersen beklerim

  10. ada Says:

    ewet biraz fazla yüklendim 2 ders aynı anda

  11. emel Says:

    tmm canım kıyamam sana git dinlen okula gidiyonuz siz saol balımmmmmm ben takılırım meral gelene kadar ii geceler fatoşummmm

  12. ada Says:

    saol ablam sanada iyi geceler öpüyorum aeo

  13. cemre Says:

    evetttttttttt size pasamin baska bir siirini yazdimmm yine cok güzel bir siir yazmissss ellerine ve yüregine saglik pasamin cok güzel yazmiss 🙂 insan istedimi yada icinden geldimi neler döküyor degilmiii yok yok beni gecti beeeeee pasamm 😀

  14. cemre Says:

    emelimmmmmmmm h.g bacim öpüyorum seniiiiiiiii nasilsinnnnnnnn ne örüyon bacimmmmmmmmm

  15. emel Says:

    ooooooooooooooooooo grdaşım şaiir oldu valla askerde ne güzel şiirler yazıyooooooooooo

  16. emel Says:

    h.b. bacım bende seni öpüyorum kocaman iyim allaha şükür sen nasılsınn

  17. cemre Says:

    emelimmmmmmmm nasil oldunnnnn bacimmmmmm daha iyisinnnnn evet bacim bu saaten sonra sen gelirdin amaa artik gelmiyon giiiiiiii bak assolistligi baskarina vercem ona göre bacimmm seninde tahtin sallaniyor bak benim tahtim gitti bileeeeee yerime gencer geldi heheheheheheheh

  18. emel Says:

    evet bacım bunda sonra her akşam burdayım 🙂

  19. cemre Says:

    bende iim bacim ne olsun hersey ayni ugrasip duruyoruzzzz kac gündür kermesle ev arasindayiz 😀 evet kardesimiz sair olmus 🙂 e gabar ve cudi daglari insani sairde yapar hersey yapar 🙂

  20. cemre Says:

    yani bilmem bacim tahtin sallaniyor bende senden baska assolist düsünemiyorum bu alemde hehehehehehehe cocuklar nasil bacim iyiler ins, aylaninda bir ablasi geldi diye gelmiyorrrrr ayol ablani yatirda gel bak bende dede varken hatta gece misafiri varken yatirip geliyordum simdi dabi onalarda gece yatmazlarya 😀 otururlar sonra öglene kadar uyurlar 🙂 sevimde yarin ins bizlerle özledim gi bacimida sallamasini bile özledimmmm 😀

  21. emel Says:

    demi herkesin yeri belli oluyooooooooo allah kimseyi eksik etmesin sitemizden adaşımda yok bu aralarrrrr galibaaa

  22. cemre Says:

    emelimmmmmm giiiiiiii nerdesin uctunmuuuuuuu

  23. emel Says:

    bacım geliyommmmmm

  24. cemre Says:

    evet bacim emosumuzda yanlsi hatirlamiyorsam bursaya alisverise gelecekti annesi ile almanyaya gelicek diye annesi. emosumuzda yarin gelicekti artik gelsinler giiii 🙂 ablamlar ne yapti acaba ben onuda cok merak ediorum emre kardesimizin sonuclari ciksa gerci ablam bizi bilgilendirecekti hayirlisi bakalim.

  25. emel Says:

    evet bacım inşallah hayılısı olur allahımdan acil şifalar inşallahhhhhhhhhhh

  26. cemre Says:

    ins emelimmmmm sen nasil oldun giiiiiii bogazlarin gectimi pekiiiiiii

  27. emel Says:

    geçti bacım iyim allaha şükür sen nasılsın çocıklar nasıllllll

  28. cemre Says:

    bende iyim bacim cocuklarda iyiler onalrda kacc gündür kermes varda ordaalr egleniyorlar ne olsun bacim . enistemiz calisiyormu ?

  29. emel Says:

    hımmm kolay gelisn bacımmmmmm eniştede iyi işe gittiiiiiiiii bende burdayım 🙂

  30. cemre Says:

    ooo iyi emellimmm artik sabaha kadar benimsin birakmam seniiiiii 😀

  31. cemre Says:

    emelim giiiiii bekleeeeeee düstüm bacimmmmm

  32. emel Says:

    ayıp ettin meralimmmm sabah kadar burdayız hehehe 🙂

  33. cemre Says:

    vay aslanim emelim benimmmmmmmmm

Bir Yanıt Bırakın

