ASI & DEMIR _ bizimkisi bir ask hikayesi

328 Yanıt to “ASI & DEMIR _ bizimkisi bir ask hikayesi”

  1. cemre Says:

    yoooooooooooo aylaam olmaz emelime haksizlik olur o yine geldi gitti azda olsa ama sen iyice abarttin olmaz adalet var 😀

  2. cemre Says:

    terledinmi bacim üzerini degistirrrrrr 😀

  3. günes Says:

    sen beni hec sevimiyonnnnnnnnn
    gözdemin bizim gazimaza ihtiyaci yoktu meralimmmm o bizi görmedi bilemmmmm bacimmmmmm yani benim sucum yok sen yeniden düsün cezamiiiiiii

  4. cemre Says:

    ne oldunuz gi uctunuzmuuuuuuuuuu 😀

  5. günes Says:

    bak meralim pazartesi aksam ablami yolcu ettim ve yatarkende bogazlarimin agirdigini hissettim gecce uyuyamadimm agridan sonra yavas yavas heryerim agirdiiii gittim doktoraaa yaaa ask ve cezaya bilem bakamadimmm yani anla meralimmmm halimiii

  6. cemre Says:

    ben seni cok seviyorummmmmmm bacim seni sevdigim icin yapiyorum zaten asil sen sevmiyon gelmedigine göreeee 😀 onu bunu bilmem cezan olcak hem bak gözdem bak ne diyor ben yumusakmisim otoriterim yokmu bende imaj degiskliligi yapiyorum bacimmm 😀

  7. günes Says:

    yapma meralimmm imaj deyiskligi sana lazimmi giiii
    ne demek giii bende sizi cok seviyommm hemde cok cokk

  8. cemre Says:

    kiz izleme askve cezayi ne olcakkkkkk asi olsa kesin izlerdin hehehehe hastalikta kar etmezdi eminim 😀

  9. günes Says:

    hehehe durun giii denizim cay yapmiss gelirimm geneeeee

  10. cemre Says:

    ay aylammmmmmm ya bak birde gözde ne diyor herkes cezasini raziiii gelip yapiyor giglari cikmiyor sende yapacaksin diyor ama bakiyorumda sen bana gelince cezayi itiraz ediyon simdi gözde olsa karsinda yine itiraz edermiydin pekiiiii 😀

  11. günes Says:

    evet meralimmmmm orasi öyleeeee asi baskaydiiiii
    ama napayim savasi da görmeden edemiyorummmmm hasrette öyleeee

  12. cemre Says:

    sevim giiiiiiiiiiii sen nereye gittin bacimmmm gel ayla bacina az moral ver gecer de bu günlerrrrrrrrr cok üzülüyor gi bende vaz gecemem icimde gidiyor azcik destek ol bacinaaaaaaaaa 😀

  13. cemre Says:

    aylammmmmmmmm gii duyuruyu okudunmuu sende adayligini koycanmi bak arastir yorumlari oku bacim ona göre cevap verrrrrrrr 😀

  14. günes Says:

    tamam giiiii kabul ediyozzzz elimden geldigi kadar cekecem artikkkk ama hak etmedimmmmm ben bu cezayiiiiiiiiii 3 günü geciktirdimmi kiiii en son nezaman yazmistimmmmmm incelemem lazimmmmm bir bakayimmmm avukatim soruyorrrrrrr da 😆

  15. günes Says:

    tabiii icin cizzzz ediyor deyilmiiiiiii etsin etsinnnnn

  16. cemre Says:

    bende hak etmedigim ceza aldim ne yapcan aylammmmmmm olur bacim olurrrrrrr takma kafana alisrisinnn 😀

  17. cemre Says:

    hem senin 3 günü gecti bacimmmmmmmmm

  18. günes Says:

    bak hala alisirsin diyorrrrrr yaaaaa
    buarada 3 gün gelmemisim 4. günü geldim ya iste ne veriyon cezaaaaa

  19. günes Says:

    tek bir iki saat gecmis giiiiiiiiiiiii 😀

  20. günes Says:

    kendi kendine ceza yumurtluyonnnnn 😀

  21. günes Says:

    ben biraz gözlerimi kapatiyom siz devam edin olurmuuu

  22. sevim Says:

    hahahahahahah aylam devam ha gayret meralim yumusuyor odur :)kusura bakmayin,kayinvalidemle konusuyom 🙂

  23. cemre Says:

    tmm bacim sen dinlen ben kiminle devam edeyim giiiiiii sevim uctu sayfa 300 gectiiiiii sayfa acacakti yok bacim bende az islerime bakayim görüsürük bacim iyi bak kendine topalra kendini sana güc lazim bacim 😀

  24. sevim Says:

    meral senin cezan daha belli degil :)GALIBA SENINKISI EN AGIRI :)heheheh

  25. cemre Says:

    kim benmi yumusuyorummmmmm kesinlikleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀

  26. sevim Says:

    acayim sayfayi o zaman 🙂

  27. cemre Says:

    evet bacim belli degil yani belirlide daha yürülüge koyulmadi bacim sende bir an önce gözdeme ulasta neyse cekelim bacimmm bitsin gitsin hehehehehehehh

Bir Cevap Yazın

