ASI&DEMIR_demirin hasretiyle savasan asi


346 Yanıt to “ASI&DEMIR_demirin hasretiyle savasan asi”

  1. emel Says:

    bacım zaten gelin karşılılı sohbet edin dedi ben nasıl yapcam okadar yorumu dedimmmmmmm ikiniz sobetedersiniz dedi bacım onun canı sag olsun ne derse yapcaz boynumuz kıldan ince 🙂

  2. günes Says:

    yoook giiii güzel okuuuuuuu ne 50 baimmmm sen 15 ben 30 …
    yok yok seni daha coook seviiiiiiii 😀 hatta hebinizi cok sevi uzaktasiniz kiyamiyooo ben yani basindayim yaaaaa ben biliyommmm
    bir kadin vardiii uzakta olan torunlarini cook seviyordu ama yanibasindakileride seviyordu ama öyle deyilllll yani bende o torunlar gibi oldummmmm 😆

  3. emel Says:

    ya ben sabahta gelcektimde kızı okula gönderdim asiye daldım son bölümnleri artık o bitincede uyuya kalmışım artık sabah mesaisine yarın başların öglen mesaimi yapayım bugün 🙂

  4. emel Says:

    yok bacımmmmmmm meralim hepimizi aynı seviyo aylam ama ben geldim siteye sen gelmedin gı kaç gün okdarda farkımız olsun ikimizin aynı olsaydı u sefer ben itiraz ederdim :)bana msnde böyle demişti 25 sen 50 ayla demekki gine bize kıyamadı bacım 🙂

  5. günes Says:

    sagol emeill bugün daha iyim ayaklandim iki gün yerimden kipirdamamistimmmm dün biraz iste kipirdamaya basladimmm geldimmm ama nelerle kasilastimmmmm napalim olca varmissss 😀 dedin gini boynumuz kildan inceeeee
    evet ablam geldi gitti cok güzel zaman gecirdik herzamanki gibiiii ablam gitti ben aksami fark ettim ki bogazim nasil agriyorr yaniyor hayirdir insallah dedim yattim ama sabahh cok kötü oldummm

  6. emel Says:

    aylam 15 se ben tammalayım oglanı okula gödürcemm sende benden önce baybi yorum yapmışın az kalmış bacım ha gayrettttt 🙂

  7. emel Says:

    sogukmu yedin diyecem bacım bende soguk filan yemmeiştim şiştilerrrrrr
    çok geçmiş olsun ilk iki gün baya sarsıyo insanıııııııı

  8. günes Says:

    hehehe iyi öyle olsunnn emelimm napalimmm ama okullar acilsin ben sabah ve öglen gelipte okadar yorum yapamam ne yapcam bilmiyommmm aksamdan aksama kabul ederse yaparimmmm bakam kabul edecekmi bacimmmm neyse konusuruz bir ara msn girmeyede korkuyommm gii dün hec girmedim beni terletir yer yutarrrr 😆

  9. günes Says:

    evet ya sogukta yemedimmmmm demek olca varmis doktor bu aralar cok kiside var dedi infektion ondan ona geciyormusss cocuklardan daha cok kapiyormus anneler babalarrr
    ha gayret emelimmmmmm 15 cabuk biterrrrr 😀

  10. emel Says:

    evet aylam geçen akşam beni msnede yakaladı zaten zor kaçtım baya bi yedi yani :)dikkat etttttttt 🙂

  11. emel Says:

    evet aylam bu 14 seni öpmeye başlayımmmmm herkesi öpüyorum sitedekiiiiiiiiii aylam şimdi benim bu yorum sabaha saylırsa ögleden sonra gelip bi 15 daha mı yapacam gııııııııı 🙂

  12. günes Says:

    sen geldinyaaa zaman cabuk geciyor ve ne yazcani insan biliyor ama yanniz hec olmuyorrrrr yazik bacimaaaa onun sayfasini gördünmü özel ceza sayfasiniii o gene hepten yanniz dolduracakk orayiiii ama bakiyorum koplamaya baslamisssssss 😆

  13. günes Says:

    aynen öyle bacimmm öglen gelip 15 yapacannnnnn 😆

  14. günes Says:

    bende seni öpüyorum emelimmmmm tane tane kendine iyi bakkk emel giii saat ver bende ozaman geöleyimmm nezaman gelirsin öglen

  15. emel Says:

    aylam ögleden sonra bu saatiyle 3 gibi gelmeye çalışcam bacım inşalalh bi aksilik çıkmazsaaaaaaaaaaa k.i. b. bacım evet onun cezası daha kötü amam bak o yolunu bulmuş kopyalıyo meralimden kaçarmı 🙂

  16. günes Says:

    benimde az kaldiii bir ikitane de site köselerine kayboldu onlarida sayarsak 30 olmusturrrrrrrr

  17. günes Says:

    tamamm emelimm allah kolaylik versinnnnn bende 3 gibi ayarlamaya calisirimmmm görüsürüzzz byyyyyyyyy

  18. emel Says:

    aylam benden duymuş olmada yorumlaraını az kısa kısa yola gı :)nasıl bitircen 30 yorumu inşaallah biri gelir şimid bekli gözdem gelir sphbet edersinizzzzzzz hadi by bu sefer kaçtım

  19. günes Says:

    hehehehe tammm senden duymadimmmmmm 😆
    ama bence meral duycakkkkkkkkk sonra msn de yicek seniiiiiii 😆

  20. ela_nur Says:

    ben geldim yine yemeğimi yedim afiyetle 🙂 evet emelim ve aylam cezalarını doldurmaya gelmişler hiçççççççççç itiraz etmeyin birazda benden ceza alırsınız ona göre ,ablamı aradım cebi kapalı ay nasıl geçti acaba ameliyat sabah ilk onu alacaklar demişti ablam heralde çıkmıştır şimdiye kadar ama ulaşamıyorum ki bir haber alalım 😦 Allahım yardımcıları olsun

  21. sevim Says:

    slm canlarim.kisa geldim cikacam.yorumlara baktimda hehehhehe :)afferin herkes burdaYMIS:
    hatcem canim merakla senden gelecek haberi bekliyoruz bacim.insallah hersey güzel gecmistir.seni simdi arasam biliyorumki hastanedesin.o yüzden aksama dogru arayacam bacim.
    gözdem canim sen nasilsin bacim.düzerldinmi biraz.bacim hani demisim ya kisa yorum olmayacak diye :)ben onu meralime dedim giiiiiiiiiiiiiii :)sana degil.hani 1 yazipbir yorum saymasin diye :)ama tabi senide burda görmek istiyoruz o baskaaaa 🙂
    cezalara gelince heheheheh herkes ceza veriyor :)ya birgünde ayla yada emel ceza verse nasil olur 😛
    ben yorum cezasi vermem :)yazmama cezasi veririm heheheheheheh :)neyse bende yeni geldim dk tan hemde jimnastikten biraz dinleneyim sonra gelirim.hepinizi öptüm.

  22. sevim Says:

    canlar hatcemi arAdim.yoktu evde.haberiniz olsun.eger ararsaniz bulamassiniz diye söylüyom.neyse cok öptüm sizi.-sonra burdayim.bye

  23. Gülü18 Says:

    Mrb herkese.Hatiçe ablamın oğlu ameliyat oluyomuş.geçmiş olsun İnşallah çabuk iyileşir.benim de tırnagımı çıkardılar hissetmedim çıkarırken ama şimdi acıyor geçer her halde.ben çıktım.bye

  24. emel Says:

    sevimimmmmmmmm canım bacım ne güzel söylemişin gıııııı nedense hep bize ceza veriyolar bi günde aylayla ben versem demi bacım bunlar editörya ondan sırf bu yüzden editölüye aday olcammmmmmmm ceza vermek için 🙂

  25. emel Says:

    23 nisanda bile çocukları başkan yapıyolar bizde öyle bi hak istiyoruzzzzzzz 🙂

  26. emel Says:

    aylam bak ben geldim sen nerdesinnnnn gı saat 3 burda ama azcık işim var gelip cezaamı tammalıyacammmmmm

  27. emel Says:

    hatice ablamı bende merak ettim arıyacaktım baksana kimse ulaşammışşşş o yüzden aramadımmmm

  28. emel Says:

    gülhanım gelmişşş canım burda seni görmek ne güzel bak siz okyunuz diye size kimse bişey demiyo biz iki gün gelmedikmi hemen cezaaaaaaaa :)seni kocaman öptüm ablası

  29. emel Says:

    adaşım yok dünden beri gine inşallah önemli bişey yoktur inşallah yorumlarıda tmm okumadım ama

  30. emel Says:

    gözdem bacımmmmmm itiraz etmeden çekiyoz gı cezamızı işte bide sen ceza verme ne olur balımmmm 🙂

  31. emel Says:

    meralim arda bu sayfayada yaz gı senin yorumlarını görmeden olmaz bacım tek başına kalma orlarda nasılsa sren yok o sayfayı doldurusun balımmmmmmmmm gözümün nuruuuuuu 🙂

  32. emel Says:

    meralimde öteki sayfasında kıyamamm bacım oraya girişte yasak girsem bide ayrı ceza alcam şimdi ya ne yapsam acabaaaaaa

  33. emel Says:

    ya benim yorummmmmm 10 oldu şimdi işim var kalanını akşama telafi etsem olurmu yaaaaaaaa

  34. emel Says:

    meralimmmmmmmmmmmm arada bu sayfaya bak balımmm özletme kendiniiiii sitemizin diregiiiiiii tek başına kaldı senin cezanda baya zor gı :)acısını sakın bizden çıkarmaaaaa :)şimdi nasıl gülüyom ya herkes ayrı sayfada ceza dolduruyooooo

  35. emel Says:

    ay meralim bana öteki sayfada yorum yazıyomu3şşşşş h.b. bacım saollll
    benim cezam sabah akşamış aylam sen neden sabah ögle akşam dedin gıııııııııııı 🙂

  36. emel Says:

    cemre Diyor ki:

    08/04/2010 14:16
    vayyyyyy emelim h.g bacim cezani tamalamayimi geldin az kaldi bacim aslinda aksamda gelebilrdin cünkü sana günde 2 sefer demistim yani sabah 1 aksam 1 bacim ama tabi yorumum bu ratafta kaldigi icin görmedin
    bak aylammmmm :)cemre Diyor ki:

    08/04/2010 14:20
    aman bacim kal kaldigin yerdee sonra birde benim yüzümden ceza almaaaaaaa
    bak hemde bacısına kıyamıyo yerim onu benn

  37. emel Says:

    ozaman ben kaçtım akşama gelirim öpüldünüzzzzzzzzzz kendinize ii bakın hatice ablamdan haber alan olursa bizde haber versinnnnnnnnn

  38. günes Says:

    emel giiii ordamisinnnnnn

  39. günes Says:

    ben gelemedim isim ciktii iyiki ayaklandim tut kücünden büyüne kadar hebisi birseyler istiyoooo kedi bilem oyun istiyorr inanmiyorum yaa bu arada kedimizin yarin yas günü 😀 4 yasina basiyor
    ben sonra gelir cezami tamamlamaya calisirim su anda mümkün deyil elimden geldigi kadar yapmaya caliysiyorumm ok canlarimm

  40. ela_nur Says:

    ben geldim yine elimden geldiği kadar kurallara uymaya çalışıyorum 😀 ama anacım zor oluyor halbuki pc başındayım ama gelemiyorum ha diyince vallahi ayaklarım şişti koşturmaktan sözde oturarak çalışıyorum 😀 😀 😀
    meralim en alemde acaba neyse okadar kıymamayım kopyala yapıştır yasın bari 400 ayrı yazıyı da kopyalamak ayrı bir mesele ,bacım okadarda hatalı değil biraz esneklik yapıyorum 😀 ablamı 2 kez daha aradım ama cebi kapalı ay bize bir şekilde haber verse meraktayız KADİFEMMMMMM

  41. ela_nur Says:

    AYLAM GII KEDİNİZİN DOĞUMGÜNÜDE KUTLU OLSUN 🙂 🙂

  42. ela_nur Says:

    yok anacım yok kapalı yine aradım şimdi ulaşılamıyor ,yaaaaaaa emel neyseki şikayet etmiyorsunuz kızzzzz hiç susmuyorsunuz yok ceza böyle yok şöyle , şikayet etmediğiniz haliniz buysa artık 😀 ayol sessiz sessiz yazın işte ,ayrıca size yorum yazmak ne zamandan buyana ceza gibi geliyo gıııı 😀

  43. ela_nur Says:

    http://vodpod.com/watch/3149257-asi-ile-demir-ve-asya-bir-umut,

    offfffff şiddetle tavsiye ederim izlemenizi bir yeni dizileirn alayına bakın birde bunlara ahhhhhhhhh kanal d ahhhhhhhhhhh raytıng diye inim inim inleysin inşallahhhhhhhhhhhhh ayırdı bizi efsanemizden :(((((

  44. sevim Says:

    ben sayfa acip geliyom

  45. ela_nur Says:

    ben müsadenizle ayrılıyorum bugünlük ablamdan haber alamadık daha da darlandım şimdi neyse herşey yolundadır emimin ablamın başı kalabalıktır ,neyse size doyum olmaz bana müsade hepiniz öpüldünüz biricikler görüşürüz inşallah yarın sabah

Bir Cevap Yazın

