istiyene degil herkese gider azmin sonu zafer cesaret bizde baslar WORDPRESS “te biterrrrrrrrr

401 Yanıt to “istiyene degil herkese gider azmin sonu zafer cesaret bizde baslar WORDPRESS “te biterrrrrrrrr”

  1. cemre Says:

    #

    PASANIN MEKTUBU……… 1.BÖLÜM
    sevgi. saygi,hürmetve sefkat ( sanirim bu kadar yag yeter) dolu meralosnki asides ablacigim.
    öncelikle kendimden bahsetmek gerekirse cünkü genelde giris bölümünde bildigim kadariyla öyle yapilir 🙂 allaha sükürler olsunki gutum.
    zarfi actiginda görecegin iki pirpir “ana bu takma biyiklarda neyin nesi ” dedirtmistir belki 🙂 ( bu arada pasam sagolsun bana onbasi rütbesini göndermis beni en cok buda etkiledi ölünceye kadar sakliyacgim ) ama onlar takma biyik felan degil onlar benim rütbem yani onbasi rütbesive artik onlar sende olduguna göre bundan sonra onbasi sensin 🙂 bunlari gömlegimin koluna ( omzun hemen altina )diktinmiydi karsinda kimse duramaz dermisim 🙂 ama saka bir yana biyik olarakta takarsan bu sefer harbiden arsinda kimse duramaz 🙂 palabiyik remziye olursun muhahahahahhahaha 🙂 bu sefer gercekten saka……. bölüm sonuuuuu
    bu sefer gercekten saka bir yana burda birak onbasiyi cavusu bile kimse umursamiyor.bu arada cavus onbasinin bir üstü oluyor. büyük bir ihtimalle bizde yani ben ve diger kisa dönem arkadaslar ilerde cavus olacaz. ( bu arada kardesim cavus oldu bile dün konustugumuzda demisti )ama dedigim gibi hic bir ise yaramiyor . yani burda onbasi ve cavusun erden bir farki yok. hatta er olmak daha iyi en azindan sorumluluk sahibi olmassin.yani kafan agrimaz.bu rütbeleri bize acemi birliginde yanlislikla vermislerdi.yani vermemeleri gerekirken verdiler bizde diktik sonrada geri söktürdüler ve öglece kaldi. bende sana hatira olarak göndereyim dedim. gerci gönül isterdiki bunlarin yerine burda cektirdigim bir fotografi göndereyim.ama malesef daha cektirme sansim olmadi.acemi birliginde toplu cektirdigimiz fotograflarida daha vermediler ve büyük ihtimalle gitmeye yakinlasincaya kadarda vermiyecekler.bu yüzden cok üzgünüm. artik ins fotograflari alabilirsem, askerden sonra paylasiriz.acemi birliginde ranzanin üst katindada bir hatayli yatiyordu. ve bana “TOPRAK” diye hitap ediyordu. zaten ben ve onun disinda kogusumuzda iki hatayli daha vardi. neyse iste bu toprak yüzünden gelen giden bana toprak diyordu hatta yan ranzada yatan kenyali biride ( biz konyalilara kenyali diyoruzda 🙂 )bana toprak diyordu 🙂 yani funda toprak diye bir tutturrdu sonunda benide toprak yapti 🙂 simdi ise usta birliginde benim disimde bizim bölükte üc hatayli daha var.bunlardan biri cavus ( ayni zamanda yazici ) biri uzman cavus biride astegmen.ama arti topraktan cok herkes bana ” hoca ” diye hitap ediyor. cünkü bildigin üzere hafta sonlari okula gidiyorum. bu yüzdende herkes beni ögretmen saniyor 🙂 ve uzun dönem askerlerden cok ayri tutuluyoruz. yani bize misafir gözüyle bakiyorlar. cünkü biz 155 gün askerlik yaparken onlar tam tamina 460 gün askerlik yapiyor 😦 bu arada görevim devriye oldugu icin hocadan baska bana devriye diye hitap edenlerde az degil. birazda havadan sudan bahsedeyim diyorum ama zaten her telefonla konusmamizda bunlardan söz etmiyozmu 🙂 neyse ya bu bahaneyle 3 satir daha doldu 😀 dur düsünüyüm baska birsey varmi. gerci ögle bir yerde yani dagda insanin aklina birsey gelmiyorki, insn bildiklerini bile unutuyor. millet diskoda barda, biz cudi de gabarda 🙂 o yüzden sanirim yazcaklarim bu kadar baska birsey aklima gelmiyor, aklima gelenleri yazdim , yazamadiklarimi tl söylemisimdir. aklima su an gelmiyenleride aklima gelince tl söylerim. bu demek oluyorki mektubumu yavas yavas sonlandirmak gerekiyor. kendine cok iyi davran, allaha emanet ol kal saglicakla…………..
    mektubumu hem öksüz hemde yetim bu yüzdende icine kapanik olan lise 1. sinif bir ögrencimin yazdigi siirle noktalayip, siirde hersey fazlasi ile acik oldugu icinde , bu konuda yorum yapmadan seni siirler basbasa birakiyorum.

    PASANIN MEKTUBU…………………………….. FINALLLLLLLL

    …………………..ANNE BABAYA ÖZLEM ………………………………….
    Sarildim dünyaya dört elle
    Ellerimi cektiler üzerinden
    Mahsun gülüsüm vardi
    Rahatti icim her an
    Almadan önce sizi hayat

    Yalnizlik icimde her an olacak
    Islak olacak hep gözlerim
    Lal olcak dilim hep
    Melek oldunuz biliyorum
    Avunuyorum böyle düsünüp
    Zaman gelecek hasret bitecek bir gün.

    23 yillik filmin 6 aylik reklamlarindayiz ve semraninda dedigi gibi
    ZAMAN GELECEK HASRET BITECEK BIR GÜN
    ………………. imza………………………………….
    ………………ASI………………………………….
    …………….. DEMIR…………………………… 😀 FINALLLLLLLLLL

Bir Cevap Yazın

