ASI&DEMIR_BIRBIRINE HASRET ASI DEMIR


297 Yanıt to “ASI&DEMIR_BIRBIRINE HASRET ASI DEMIR”

  1. cemre Says:

    aylammmm gi bogazaaa bak keske bizde orda olsak degilmiiiiiiiii 😆 ah ulen istanbul simdi seni icine cekmak vardiyaaaaaa 😀

  2. cemre Says:

    muhahahahahahahhahaa ne güzel benin varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. günes Says:

    ahh dimi bacimin iciiiiiiii

  4. günes Says:

    pilisini pirtisini aldi nasil kaciyo bu giiiiii

  5. cemre Says:

    muhahahahahahahhaa inegin üstünüü örtmek icin sütü kesilmesin diyeeeeeeeeeeee hahahahahahahaha

  6. cemre Says:

    ayyyyyyy nasil kaldiriyor hocayiiiiiiiiiiiii 😀

  7. günes Says:

    muhahahahahahahahaha
    hoca hoca kalksana

  8. ada Says:

    selammmmmmmmmm kısa geldim 😦
    ablammm haticemm aradım kaç kere ulasamadım vala 😦 nie böle oluo arayanlar nası ulasıo 😦 puffffffff var mı biri

  9. günes Says:

    merallll ben gülmekten kivraniyom giiiiiiiii
    ne diziymisssss

  10. günes Says:

    fatosummmmmm ablamin cep teli bozukluk yapiyorr kuzummmmm

  11. cemre Says:

    amanimmmmmmm benim deliyüregimmmmmm gelmis h.g fatom nasilsin kuzummmmmm niye kisa geldin giiiiiiiiiiiii 🙂 fatom ablamin cebi bozukmus kapaliiiiiiii kuzum

  12. ada Says:

    ayyyyyy hasrete bakonuzdur kesin anem de ona bakoo 😀 öpüyorum güzellerrr

  13. günes Says:

    yorumlari okuuu ablam ve oglusu cok sükür iyilerr eve gelmisss taburcu olmus kardesimmmmm
    bu arada h.g kuzummmmmm

  14. ada Says:

    azuahahahhahahhahahah deli yürek haa 😀 saol göynümün yara bandı hımmm demek tel bozukmuşşş 😦 kısa geldim buna şükür hafta sonu hiç yazamacam 😦

  15. günes Says:

    anacin gibi bizde bakiyozzzzz kuzummmmm iyi bildinnn

  16. cemre Says:

    bizde sni öptüm deliyürekkkk 😀

  17. günes Says:

    neden yazamiycan kuzummmmmmm hayirdirrrrr

  18. cemre Says:

    niye giii kisa geldin hayirdir ay birde hafta sonudami yoksunnnnnn niye giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  19. günes Says:

    deli yürek demek bu cadiydiiiii 😀

  20. ada Says:

    h.b caneler ama dedim kısa die 😦 uzun uzun anlatacam sadece hafta sonu yokum haberiniz olsun mucukkkkkladımmmm 2 gün sonra görüşürüz 😥 beni özleyinn bu bi emirdirrrrrrr

  21. ada Says:

    cadı uçan süpürgesini aldı gidioooo 😥 öpüyorummm byeeee 😥

  22. cemre Says:

    ay kuzum ya özlemezmiyiz insallah hayirdir ne hastaneye filan gitmiyeceksin degilmi sagligin iyi

  23. cemre Says:

    tmm deliyüregim bende seni cok öptüm byeeeeeeeeeeeee dikkat et endineeeeeee

  24. günes Says:

    özlemezmiyiz kuzumuuu yaaaaaaa
    güle güle git gel olurmuu ablacimmmmm kendine dikkat ett öpüyomm

  25. günes Says:

    rekalmmm ben yaseme bakiyommmmmm 😀

  26. cemre Says:

    tmm bacim sen bak yaseneeeeeeee

  27. günes Says:

    geldimmmmmmmm 😀

  28. günes Says:

    simdi adamin arabasi siradaaaaaaaaa 😀

    muhahahahahahaha
    salterlerinmi atti

  29. cemre Says:

    kapali carsidalar ay ne güzellllllllllllllllllllllllllllllllll

  30. günes Says:

    hoca gecti kendindennnnnnnnn

  31. günes Says:

    bende ordaydimm meralimmmm sen gitmismiydin en sonnn

  32. cemre Says:

    gitmistim aylam istanbula gidildikten sonraa kapalicarsiya ugranmazmiii 🙂

  33. cemre Says:

    ama ne güzel ekmek arasi balik yediler giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  34. günes Says:

    ayy onuda yapmistik meralimmmmmmmm yine istiyommmmm

  35. günes Says:

    görüyonmu giiiii adam hemen almis küpeleriiiiiii

  36. cemre Says:

    aylam geliyom abcimmmm

  37. günes Says:

    tmmm bacimmmmm

  38. günes Says:

    meralllll gi yemeyi kacirdin bacimmmmmmmmmm 😀

  39. günes Says:

    gece pikni yapiyorlarrrrrrrr 😀

  40. günes Says:

    hehehe abla kardes ne güzel anlatiyorlarrrrrr bende aynen yapiyom abamlaaaaa tek konular deyisiyorrrrrrrr 😀

  41. günes Says:

    hehehehe sucuk pastirma yiceklerrrrrrrrrr

  42. cemre Says:

    geldim bacim ne yaptin hani kimseciklerde gelmemis bacim

  43. günes Says:

    meralimmmm ben cikiyom bacimmmmm uyku bastiiiii
    iyigelerrrrrrr diliyom tane tane öpüyommmm
    yarin görüsmek üzereeeeeeeee
    hosca kal 😀

  44. cemre Says:

    tmm aylam bende seni öptüm bacim bende cikacagim yeni bir sayfa acip cikarim benimde uykum var bacim seni cok öpüyorum aeo kib byeeeeeeee

  45. günes Says:

    birsey yapmadimmmm meralimmmmm uykum geldiiiii gevsedimmm iyiceeee 😀

  46. sevim Says:

    biraz gec olsada geldim 🙂
    azeri güzelim cok 6tskrlr :)bak ben yokkende beni coook güzel sormussun :)agrilarin varmi ablasi umarimiyisindir.seni cok öptüm
    hatcemmmmmm demeek kardesimiz eve geldi.cok sevindim bacim.yarin ariyom haberin olsun 🙂
    meralimmm giiiii ben ne yaptimda ceza hazirliyon bana :)heheheehh resmi demissin bacim :)giii sen yazmissin ya bu resim beni delirtiyor etkiliyor diye :)sana iyilik yaptim sen kalkmissssssss bagiriyon bana :Phaa affrin 400 yorum yapmissin 🙂
    aylam emelim sizlerde iyisinizdirrr :)ya ben gönülcelene netten bakacam.bakamadim.k.valide hanimin göbegine baktida :)bu bölümü cok gzeldii ama akloim hep asimdeydi :)neyse ben ara ara gelirim.simdidlik byee

Bir Cevap Yazın

