ASI & DEMIR_ son defa gözlerine dalayim

245 Yanıt to “ASI & DEMIR_ son defa gözlerine dalayim”

  1. cemre Says:

    bu arada hatice ablacim sali günü özel bir günde bende sasirdim sayfasini bugünden actim ama sizler görmeden hemen geri sildimmm 😆 ama saliyi bekleyin artik 😆 gülnarim uyardi 😀

  2. cemre Says:

    bu arada mügüm bugün sinaviiiiiii vardi bende dua ettim kuzum icin ins en iyi bir derece alir allahim yardimcisi olsunnnnnn 🙂

  3. günes Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. günes Says:

    sitemizde cok isim var bugün coooook 😆

  5. cemre Says:

    a.sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  6. günes Says:

    ne örüyonuz güllerimmmm benimmmmmm 😀
    öpüyommmmmmm hebiniziiiii

  7. cemre Says:

    evet aylam bencede cok isin var bacim cokkkkkkkkkkkkkkkkk tünaydinmi desem iyi aksamlarmi desem bacimmmmmmmm bu saate kadar nerdesin gii bak emel kefili olarak bayram enisteyi gönderdi sende kefil olarak arkadasini gönderseydin giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  8. cemre Says:

    beizde seni öpüyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sari papatyammmmmmmmmmmm 😀

  9. cemre Says:

    aylam sen basla ben geliyorum 5 dakika bacimmmmmmmm

  10. günes Says:

    muhahahahahahahahahaha
    giiii ben arkadasimi yollasam birdaha buradan ayrilamazzzzzzz bukadar güzel güller varkennnn yolunu sasirirdi 😀

  11. günes Says:

    tmmmmmmmmm baslarimmmmmm 😀

  12. Gülü18 Says:

    İyiyim abla sağ ol.hg Ayla abla.Evet ya İnşallah sınav iyi geçmişdir.pardon ya benim çıkmam gerek.sayfa da yorum çok telle zor oluyor.bye

  13. günes Says:

    h.b gülümmmmmm sen nasilsin bugün daha iyisin insallahhh 😀
    seni dün cok korkutmadik umarimmmmm .lol:
    tmm gülüm sen cikkkkk yeni sayfa acilinca görüsürüzzzzz
    öpüyommmm gülnarimmmm

  14. cemre Says:

    hahahahhahahahahahah aylaaaaaaaaaaa giiiiiiii olsun güller varsa güllerinde dikenleri var bacim valla bir dikenlerimizi soktukmu arkasina bakmadn kacar bacimmmmm hehehehehhehehe

  15. günes Says:

    canimmmm ablammm ordamisinnnnnnnn
    yoksam misafirlerin geldimiiiiiiii
    geldiyse kolay gelsinnn ablaaaaaaa senide öpüyorummmmmm

  16. günes Says:

    hehehehehehehehehe
    dimiiiiiiiiii giiiiiiin

  17. cemre Says:

    gülnarimmmm güle güle kuzum eyer kalacaksan yeni sayfa acardim kuzummmmmmm öptüm seni kib byeeee

  18. günes Says:

    geldinmiii giiiii

  19. günes Says:

    geldiysen h.g boncuklu gülümmmmmmm 😀

  20. Gülü18 Says:

    Tamam abla.arada bakarım ben.bye

  21. cemre Says:

    geldimm gülom hehehe boncuklu gülüm oda güzelmis 😀

  22. şeker Says:

    bennnnnnnnnnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. cemre Says:

    tmm gülnosumm ben yni sayfa acarimmm gelirsin kuzummmm

  24. günes Says:

    muhahahahahahahahahaha
    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    ablammm heveslenmis yaprak saracmisssssssssss 😀

  25. cemre Says:

    ayyyyyyyyy mügümmmmm h.g kuzummmmmmmmmmm öptümmmmmm nasilsinnnnnnnnnnnnn ? nasil gecti sinavlarinnnnnnnnnnn iyi gecti inssssssssssss

  26. şeker Says:

    ayy size nasıı girdğimii anlatim bizii içerii çağırdılar benn annemee sarıldımmmmmmmmm başalıdm ağlamaya sonra arkama hiçç bakmadım sınav salonuna ilkk ben gitmişim oturdum sırama başladım ağlamayaaaaa 🙂 görevlilere sizz gidin dedimmmm sonra başaldım sorulara çözmeyeeeeee 🙂

  27. günes Says:

    müjganimmmmmm sekerimmmm h.g kuzummmmmm
    anlat bakalim nasil gectiiiii insallah iyi gecmistirrrrrr

  28. şeker Says:

    vee sınavımmmmmmmmmmmm güzelllllllllllllllllllllll geçtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çalıştığımınn karşılığuınıııııııııııııııııııııııııı aldımmmmmmmmmmmmmmm 🙂 🙂

  29. cemre Says:

    evet aylammmmmmm saracakmis 😀 bu arada bilem okudunmu yorumlari bacim gülnar bakmis gogleden girmesi ile cikmsi bir olmus hahahahahahahhhahaah ha heeeeeeeeeeeeeee bu arada sizin aksamki yorumlarinizi okudum bacim evin icinde kahkahalr havada uctuuuuuuu bu arada kirdiginiz potlarida okudum hehehehehhehehehe

  30. şeker Says:

    ayy çokk heycanlandımmmmmmm amaaaaaa türkçeeeede bii satt kaldım nerdeysee yaa okadar kitap okmaya koskoca paragraflar matematikk kolaydıı allahatan ama daha yolun başındayım ikinci sınav hazirandaaaa

  31. cemre Says:

    ahhhhhhhh kuzummmmmmm benim demek agladinnnnnnnn canim benim ama sükürki gecti bakkkkkkkkk ins cok iyi bir derece alirsin kuzummmmmmm 😀

  32. şeker Says:

    öpünnnnnnnnnnnnnnn beniiiiiiiiiiiiiii bakalımmmmmmmmmmmm sevinçliyimmmmmmmmmmm 🙂 veeeee gülnarın mevzusu ne yaa gogleden nee bakmışş banada söylermidinzzzzzzzzz 🙂

  33. cemre Says:

    demek 1 sinavinda var kuzum ben sana güveniyorum onuda en iyi sekilde basaracagini simdiden allah yardimcin olsun askim sevindim sinavinin iyi gecmesine 😀

  34. şeker Says:

    inş….. meral ablamm suluugözz oldum çıktımm yaaaa

  35. günes Says:

    canimmmm benimmmmmmm cok sevindimmm ben biliyordumm karsiligini alactinn kuzummmmm aferimmm sanaaaaa

    meralllllllllll giii arada okuyorummmm ikinci sayfa actimmmmm
    hehehehehehehehehehe valla girmismiiii gülümm googleyee daha oralara gelmedimmm giii ama durun okuyayimmmmm 😀

  36. cemre Says:

    hehehehehehheheheheheh tafsiye etmem mügümm bak oda hemen girmis tikmis hahahahahahahhahahahaah

  37. şeker Says:

    abla bir değill ikii sınava daha girecem gir gir bitmiyooooooo 🙂

  38. günes Says:

    olsunnn mügümmmm agladiktan sonra rahatlamisindirrrr 😀
    diyer sinavinda iyi gecer insallahhhhh cok cok cok mucuk mucuk öpüyom ben kuzumuuuuuuuuuu

  39. cemre Says:

    gellllllllllllllllll öpemmmmmmmmm askimmmmmmmmmmm

  40. günes Says:

    hehehehehe mügümmm bende tavsiye etmemmm 18 den yukariiiii bu olayyyyy kuzummmmmmm
    heheheh 18 olunca yeniden konusuruz bu konuyuuyuuuuu 😆

  41. cemre Says:

    ay durun ben sayfa acacaktim gülnarim zorlaniyordu

  42. günes Says:

    bekleyin hemen gelcemmm bugün basim hec bos deyill ille biri birsey istiyorrrrrrrr havada güzel deyil atayim sokaga 😆

  43. şeker Says:

    he hee tamammmmmmmmm merall abla çaktırmammmmmmmmm senn sill benimm yorumumuuuuuuuuuuu

  44. şeker Says:

    18 + konuşmamuşunnzz sizi gidii 🙂 off yaaaaaa 18 seneyee anlatırsınızz ozman sizz banaaaaaaa 🙂

Bir Cevap Yazın

