ASI & DEMIR & ASYA

Şiir : Genc                                    

Hazirliyan : Cemre


297 Yanıt to “ASI & DEMIR & ASYA”

  1. ada Says:

    ya bunlar böle körpe beyinleri korumak tek amaçları 😆

  2. günes Says:

    hehehehehehehe dimiii giiiii ilk isi banada aciklayin cok merak ediyommmmmmmm 😀
    hade kactimmmmmmm byyyyyyyy

  3. şeker Says:

    aylaa ablammmmmmmm çokta öptüm haaaaaaaaaa 🙂

  4. cemre Says:

    hehehehehhehehehehehe ayyy yerim giiiiiiiiiiii seni mügüm simdi merak ediyon ama eminim bilsenn sende ögrenmesem daha iyidi derdin hehehehhehehe neyse bir ara msn derikkkkkkkkk 😆 bunu sen istedin hehehehehhehhehe

  5. günes Says:

    sende en iyisi kac meralimmm benden günah gittiiiiiiiiii:D

  6. şeker Says:

    merall ablaa senn hemenn silersinn zatenn oo potuu kırarsann 🙂

  7. cemre Says:

    tmm aylammmmm bende seniiiiii cok öptümmmmmmmmm öglen sonrasi görüsürük bacim bende birazdan cikarim spora gidecem az beynime hareket gelsin degilmi 😀

  8. ada Says:

    öpdüm göynümün miss turkey güzeli cici kal hemi geliniminden yanaklarından öpüorum

  9. şeker Says:

    inş……… dersinizz merall abla aslında ben o potların kanlı canlıı şahidii olmakk istiyorum 🙂

  10. şeker Says:

    bendeeeeeeeeee çıkıyorum canlarım ev toplanacakk anneden emirr komutaa aldık emirr büyükk 🙂 bugünn evdeyim gine görüşürükkkkkkkkkkk bu arda hatçe ablammmmm uğramadı niye acepppppppp gözde ablamında işleri yoğunmuş kolay gelsin ablammmm

  11. ada Says:

    aman müjgan abla salla uyusunda büyüsün 😛 gülnar ablama olayı anlatmışlar apaçık bellı inan öğrensen bu karıların içine şeytan mı kaçmış dersin 😀

  12. şeker Says:

    çıkcamm hemnn bii bakimm heyacanla bekliyom 🙂

  13. ada Says:

    tamam mügü abla kolay gele komutana selam ve saygı o komutandan bi adet bizde de var 😆 öpüyorum aeo

  14. şeker Says:

    zuhaaaaaaaaaa zuhaaaaaaaa ayy inanmıyomm gııııı ilahii emell ablaaaaaaa 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  15. cemre Says:

    aman mügüm gi dur sakin oll hehehehhe en tuhafi ne ayla ablan ne sevim ablan nede gülnar bilmiyoalr kelimeyi hehehehehehehe

  16. şeker Says:

    abla benii buu meraktann kur-tardığınn içinn saollllllllllllll ayy nee güldümm yaaaaaaaaaaaa 🙂 🙂 neyse çıkyom bne byyyyyyyyyyyyy

  17. ada Says:

    evet ilk ben farketdim uzaylı görmüş bilim adamı gibi oldum bozuntuya vermedim snra can haticem farketdi ve bu kelimenin tùrkçe karşılını bilmeyen dişi kişilik (karamelim oluyo kendileri) tekrar yazdı ve olanlar oldu 😆

  18. cemre Says:

    evet bakmis ama hemen cikmasi ile bir olmussssss hahahahahahhaah

  19. cemre Says:

    muhahahahhahahahaha aynennnnnnnnnnnnnn fatommmmmmm 😆

  20. cemre Says:

    tmm mügüm ni demekkk seni meraktan kurtardiysam ne mutlu bana 😀 öptüm kuzum seni görüsürük byee

  21. ada Says:

    ewet napsınlar almanlar azeriler zaptetmiş onları nerden bilcekler 😆 bazen kendimden korkuyorum benden büyükler bilmo 😆

  22. cemre Says:

    ee deli yüregimm, fisegim bizde cikalimmi bende spora gidecem bir daha öglende gelirim seni cok öptüm tatlum özlemsitik hadi ben kactim görüsürük byeeeeeeeee

  23. ada Says:

    ablam bende çıkıyım artık olur mu? özlemişim sizi sitemin toprağına yüzümü süreyim havası suyu başka bee “benim memleketimin koyunu bile başka bakar” (nihat doğandan alıntıdır)

  24. ada Says:

    tamam bidenem kolay gelsin bende kaçarca gelenleri öpüyorum aeo

  25. Gülü18 Says:

    Mrb ben geldım.ama her kesi kaçirdim.böyle oyunbozanlık olmaz ama sayfayı açmanızla doldurmanız bir olmuş 🙂 zor girdim sayfaya.şiir muhteşem olmuş çok güzeeel

  26. Gülü18 Says:

    Sevim ablaaa ne çok merak etmişsin saliyı 🙂 Mügü nihayet öğrendinmi o meseleyi 🙂 ben 18i geçmeme rağmen keşke merak etmeseydim dedim öğrendikden sonra 😀 Fatoş da biliyomuş hatta 🙂 Emel abla gözlerine ne olmuş senin geçmiş olsun

  27. Gülü18 Says:

    Ben çıkayım.bir azdan doktora gidicem yarama bakıcak.öpdüm sizi.bye

  28. emel Says:

    günaydınmı desem tünaydınmı desemmmmmmmmmm 🙂

  29. emel Says:

    anacımmmmmmm sabah herkes gelmiş gitmiş ben kuusr kalmışım yaaaaaaaa
    aylam merealim müjganım fatoşum gözdem gülnarımmmm herkesi kaçırdık yaaaaaaa

  30. emel Says:

    aylam kader arkadışım beni merak etmişin bacım ben birazcık uymuşum eniştede uyumuş onuda yollayamadım:)
    sonra kalk kavaltı filan anca geldim bacıkommmmmmmm

  31. emel Says:

    bak meralim nasılda bilmiş uyudugumuuuuuuu 🙂

  32. emel Says:

    anam sitede gine benim kulaklarımı çınlatmışınız meraklılarrrrrrrrrr 🙂
    o olayı konuştunuz demi kızlar merak etmeyin gııııııı 🙂

  33. emel Says:

    anam bu 15 yorumda tek başına yenmiyoki insanın migdesine oturuyooooooooo şimdilik bu kadar gün boyu tammalıyacam 🙂

  34. emel Says:

    meralim editörüm bacıkom balım hemen şiddetlenme yazcam gün boyuna böldüm yorumları 🙂 hadi görüşürz az iş yapayım yazcaklarımaklıma gelsin 🙂

  35. karşıyakalı Says:

    ben geldim.

  36. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.nasılsınız.bende çok iyiyim.
    yalnız biraz kolum yani omuzum ağrıyor.geçer inşallah.
    emremizde iyi maşallah.ALLAHıma şükürler olsun.

  37. ayysu Says:

    slmmmmmmmmmm

  38. ayysu Says:

    çok geçmiş olsun ablacımmm

  39. karşıyakalı Says:

    emelimmmmmmmmmm
    gel cezanı beraber tamamlıyalım. ay ben inanmadım senin eşinin yorum yazdığına.ama gerçektenmi yazmış.o zaman enişteye teşekkür ederiz.
    emel bak aklıma ne geldi.söyliyelim bir günde beyler toplansın
    yorum yazsınlar.seninki ,benimki,gözdeninki,emoşunki ,meralinki,seviminki
    gençerde onları ağırlasın.. …ay çok komik olur değilmi.
    yani daha sayamadıklarımda varsa onlarda buyursun gelsinler.
    ne konuşurlar futboldan siyasetten başka bulurlar herhalde. 😀
    sonra birde çok hoşlarına gidiyormuş
    kalkmıyorlarmış pc nin başından 😀
    ayyyyy ALLAH KORUSUN.

  40. karşıyakalı Says:

    ayşegülüm hoşgeldin. nasılsın birtanem.
    çok sağpl tatlım teşekkür ederim.

  41. karşıyakalı Says:

    GENÇERİMMMMMMMMMMMMMMMMM
    ablasının paşası.bu şiirlerin ne güzel .ellerine ve yüreğine sağlık.
    paşam hepsi çok güzeller.

    HASRETİM VAR ŞU DAĞLARIN ARDINDA
    ÇOĞU GİTTİ AZI KALDI GEL PAŞAM
    DERTLİ ABLAN ,YÜREKLERİ DAĞLANDI
    SONUÇ İYİ SEVİNCİNİ GÖR PAŞAM
    GELDİĞİNDE DÜĞÜN BAYRAM EDERİZ
    KIZÇELERİN ,ABLANLARIN SEVİNCİNİ GÖR PAŞAM

    gençerim bu şiirimi şimdi pc başında yazdım.yazarkende gözlerime
    mani olamadım.içimde nehirler akıyor.birazıda dışarıya taşıyor.
    hayılı tezkereler diliyorum sana.sağ salim anacığına kavuştursun rabbim.

  42. karşıyakalı Says:

    gözdemmmmmm birtanem sen nasılsın.
    ana oğul dişmi çıkarıyorsunuz. diş çıkarmada yiğidoma eşlik ediyorsun heeee
    ben diş diş buğdayı yapayım anacım olurmu.size 😀
    abiciğin geldimi ,gözlerin aydın olsun.gelecek demiştin.
    tosunumuda senide çok çok öpüyorum.canım.işlerin kolay gelsin.

  43. karşıyakalı Says:

    emoşummmmmm birtanem uğur böcüyüm
    nasılsın.gözlerin daha iyimi.ne olduki gözlerine nazarmı değdi.
    dinlendir ilaçlarını ihmal etme olurmu birtanem.
    senide çok çok öpüyorum.yapabileceğimiz bir şey varmı.
    varsa söyle yapayım aşkım.seni çok seviyorum.kendine iyi bak

  44. karşıyakalı Says:

    müjganım fatoşum gülnarım da gelmişler.
    kızçelerim silinenleri öğrenmişler.
    meralim sen nasılsın aylam hadi gelin ben gidecem iki satır konuşalım.
    meral spora gidecekti.unuttum.sevim öğlen gelecekti.
    emelimmm kız kaynananmı söze tuttu.
    neyse canlarım ben çıkıyorum.kimseyi bulamadım.meralim müşterin
    geldi kimse ilgilenmedi.sonra fırsat bulursam gelirim.
    deli fişeğim msnden telefonunu alayım ben seni arayayım.
    deli fişek kim oluyor bilin bakalım. 😆

  45. cemre Says:

    offfffffffffffffff ablammmmmmmmmm yaaaaaaaaa ne yaptinnnnnnn yemin ediyorummm su an nasil gidiyor yaslarimmmmmm 😦 😦 😦 😦 ne güzel bir siir yazmisinnn ellerine yüregine saglikkkkkk 😦 inanki bir an kendi duygularimi yazilmis olarak gördüm bende cok özledim kardesimiiiiiiiiiii 😦 😦 😦 cok ariyorum kardesiminnn destegini dostlugu her zaman tl konussamda ama burda msn her an gözüm ariyorrrrrr 😦 ben bir yüzümü yikiyayim az islerim var gelirim 😦

  46. sevim Says:

    slm canlarim yeni geldim isten.kimler var bakem :Phatcem süper yazmissin.bir insan duygularini ancak bu kadar anlatabilir.neyse ben sayfa acip geliyom :Pgülnarim zorlanmis 🙂

Bir Cevap Yazın

