ASI & DEMIR_ RÜYAAAA

238 Yanıt to “ASI & DEMIR_ RÜYAAAA”

  1. cemre Says:

    h.g aylammmmmmmm nasilsin abcimm he gi sevim resmen catladi gi ortadannnnnnnnnn 😀

  2. günes Says:

    söyle bir tüyo verebilirimmmmmmmm maden tüya diye ortali salliyorsun……. kalpsiz diyorummm hehehehehehehehehehehehe

  3. cemre Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyy aylammm süpersin bacim benim ama bir hazirlik yaptimkiiii bacim dudagin ucuklarrrrrrrrrrr hehehehehehehehehehehehehehe

  4. cemre Says:

    hehehehehehheheeh harikasin aylammmmmmmmmmmmmm

  5. günes Says:

    h.b güllerimmmmmmm öpüyom sizi tane taneeee 😀

  6. sevim Says:

    meralim bak anlatayim.simdi siteye girecem demi ana sayfaya,5 dakikadan fazla bekliyorum.sonra buraya rahat geliyorum.yanliz öbür sayfaya gitmem icin ya geri ana sayfaya gitmem lazim yada yeni sayfa acmam lazim.buda oluyorkii yine bekleme.sayfa actigimzaman bile bacim,bekliyom.tek problem ana sayfa.ama icerdeysem problem yok.oda neden oluyor bilmiyorum.kardesime gitmistim ya.dedim dur burdada ana sayfa zor aciliyormu.baktim aciliyorrr.

  7. sevim Says:

    kalpsizzzzzzzzzzzzzzzzzzz.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :Ponumu getiriyorsunuz yoksa :)siteye 🙂

  8. günes Says:

    sevimmm bendede öyle oluyor ben hec ana sayfaya girmiyorum artikkkkk 😦 birsey aradigim zaman iskence cekiyom resmennnn

  9. cemre Says:

    peki yorunmlari yarin okusan bacim ben yani bunu acmam sarti be bacimm neyse siz konusun ben geliyorum. az isim var

  10. günes Says:

    muhahahahahahahahahahahahahaha
    he yaa senin icin özell getiriyozzzzzzzzzz
    dedik bacim bize okadar cok rüyalarini anlatiyor biz de onun icin birseyler yapalimmmmmmmmmm 😆

  11. cemre Says:

    iyide bende hic öyle birsey olmuyorki

  12. günes Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllll giiii beni bununla yanliz birakmaaaaaaaa
    bacimmmmm beni köseye sikistirmasin off yaaaaa 😀

  13. sevim Says:

    yani zor aciliyor bacim kardesimdede.aylambende seniöptüm bacim.nasilsin.meralimya sen.gününüz nasildi bacilarim

  14. sevim Says:

    SIKISTIN bile hahahahahahah :)meralim simdimi aciyon bacim.hani yarin aksamdi.peki ac bacim meraktayim zaten 🙂

  15. sevim Says:

    aylam beklerken deli oluyorum.bakmsimdi burdayim demi problem yok.ana sayfaya döneyim yani sitenin ana sayfasina bekliyom.iste cinler tepeme cikiyor o zaman.o yüzden meralime diyorum daha yorumlar azken sayfa acma diye.yoksam hep acsin bende acarim problem degil.

  16. sevim Says:

    kizlar geliyomm.

  17. günes Says:

    anladimmmmm sevimimmmm ama bu seferede kizceler zorluk cekiyo ana kiralicemmmmm eeeeee düsündünmüüü sali ne olabilirrrrr 😀

  18. günes Says:

    nereye gidiyonn giiiiiiii

  19. sevim Says:

    ya benim yegen sinava girmisti bugün.bir arayip sorayim nasil gecmis.dün arayip sans dilemeyi unutmusum :Pbarim arayimda gönlünü alayim 🙂

  20. sevim Says:

    kizceler zorluk cekmez heheheheh :)ben yollarini ascarim :)aylammm düsünüyomm aklima gelmiyor :(ama sen biuliyon biliyom :Pay tel mesgul.bir daha deneyeyim 😛

  21. sevim Says:

    peki siz nerdesiniz :)gözümde burda ona glöre 🙂

  22. günes Says:

    bir ip ucu dahaaaaa muhahahahahahahahahahahahahaha
    bul bakalimmmmmmmm

    allah yapar yapisini…. demir acar kapisiniiiiiiiiii 😀

  23. sevim Says:

    asolistimde gelemedi daha :Pacep 11 demi gelir :)gelsinde sarki cigirsinnnnn biraz 🙂

  24. günes Says:

    buldunmu giiiiiiiiiiiii

  25. günes Says:

    heeee giii gelsin birazda o calissinnn bakalimmm emelim bilecekmiiiii sali ne varrrrrrrrr

  26. sevim Says:

    hahahahahah seni yiyecem valla :Pdemir acar kapisini :)iste dizisi var giiiii.baska ne olabilirki :Pyoksam almanyaya stutgartami geliyor demiriniz heheheheh 😛

  27. sevim Says:

    😆

  28. sevim Says:

    😳

  29. sevim Says:

    :@

  30. günes Says:

    bu cevabi deyil giiiiiiiiii sen cevabini bull bastannnn 😀

  31. sevim Says:

    meralimin isi cikti galiba :Pbekliyozzz 😛

  32. sevim Says:

    aylammm gelde söy<le msn de :Psu yasli bacini yorma giii 🙂

  33. günes Says:

    gelseydi meralimmm burda olmazdi coktan yastik yorganla bekliyor olurdu havaalanindaaaa muhahahahahahahaha

  34. sevim Says:

    geliyommmm

  35. günes Says:

    sevimimmmm ben zaten ordayimda sen nerdesin resmen uctun bacimmmmm biryerin acimadi insallahhhhhh 😀

  36. günes Says:

    tmmm ben burdayimmmmmm 😀

  37. günes Says:

    neyse maden ben biraz birseyler yapayinnn yarim saat sonra gelirimm ok

Bir Cevap Yazın

